Lijkt me verstandig voor hem naar een club te gaan die sowieso CL heeft inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een tussenstap moet maken, of het voor hem verstandig is bij PSV te blijven betwijfel ik wel. Hij was vorig jaar eigenlijk al de beste.
Eigenlijk had er nog een komma voor "maar" moeten staan, maar dan heb je opeens vier komma's in een vrij korte en aparte zin.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat overmatig? Ik had er misschien 1 weg kunnen laten maar daar twijfel ik nog aan.
Daar zijn komma's voor, maar we dwalen af.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:35 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Eigenlijk had er nog een komma voor "maar" moeten staan, maar dan heb je opeens vier komma's in een vrij korte en aparte zin.
Maar waar het echt mis is gegaan, is dat je meerdere zinnen in een zin hebt gepropt.
Als jij dit een goede zin vindt, dan moeten we het hier inderdaad maar bij laten, Tarado.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wat, dus dan zijn meteen alle spelers slecht, wat een onzin, het was geen team dat is duidelijk maar dat is heel wat anders.
Wat jij van mijn zinnen vindt interesseert me net zoveel als wat je van mij vindt en dat is 0, reageer inhoudelijk of gewoon niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:43 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Als jij dit een goede zin vindt, dan moeten we het hier inderdaad maar bij laten, Tarado.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo telkens? Als Gakpo was gebleven dan zag het er toch al anders uit wat dat betreft en bij Ajax vorig seizoen was hij misschien ook wel meegezonken in de malaise, we zullen het nooit weten maar er zijn/waren daar toch wel wat meer spelers van niveau dan bij PSV.
Volgens mij zegt niemand dat, enkel dat er bij Ajax net zoveel (zo niet minder) spelers van 'niveau' rondlopen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Allemaal topspelers bij PSV, vonden ze bij Emmen, Cambuur en Groningen ook.
Dat ben ik dus niet met je eens en we zullen het vast ook niet worden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij zegt niemand dat, enkel dat er bij Ajax net zoveel (zo niet minder) spelers van 'niveau' rondlopen.
Ik zie totaal geen argumentatie waarom het team dat 5x op rij verliest van een ander team betere spelers zou hebben. Ik kan ook wel vinden dat PSV betere spelers heeft dan Manchester City, zullen we het ook wel niet over eens worden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens en we zullen het vast ook niet worden.
Omdat voetbal een teamsport is, Ajax won ook van Real en Juventus in 19, niet omdat ze betere spelers hadden maar omdat het een beter team was (op die momenten).quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie totaal geen argumentatie waarom het team dat 5x op rij verliest van een ander team betere spelers zou hebben. Ik kan ook wel vinden dat PSV betere spelers heeft dan Manchester City, zullen we het ook wel niet over eens worden.
Omdat PSV niet 5x op rij van Emmen heeft verloren, dit seizoen zelfs meerderheid van de wedstrijd gewonnen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat voetbal een teamsport is, Ajax won ook van Real en Juventus in 19, niet omdat ze betere spelers hadden maar omdat het een beter team was (op die momenten).
En waarom hanteer je dan niet diezelfde argumentatie als het om Emmen gaat?
Nee ik denk het niet, als ik dan toch spelers elders had moeten halen voor Ajax dan zou het bij Feyenoord zijn voor een paar cruciale plekken, van PSV vind ik alleen Simons en Luuk als pinchhitter spelers die Ajax beter zouden maken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat PSV niet 5x op rij van Emmen heeft verloren, dit seizoen zelfs meerderheid van de wedstrijd gewonnen.
Tuurlijk, Ajax is geen team. Dat verhaal lees ik echter ook al een seizoen lang over PSV, want er was totaal geen lijn in het voetbal van Ruud te ontdekken aldus nagenoeg iedereen. Alleen komt dat argument nu waarschijnlijk ook even niet goed uit. Kun je nagaan hoeveel potentieel er wel niet zit in de spelersgroep van PSV met een goede coach.
Op Timber en Tadic na denk ik eerlijk gezegd niet dat er een andere speler van Ajax bij PSV in de basis zou staan. Misschien Alvarez ipv Sangare. Maar daar zullen we het ook wel niet over eens zijn
Spelers als Bergwijn zouden bij PSV natuurlijk ook wel gewoon spelen, maar ik vraag me serieus af of die beter is dan een Bakayoko op het moment. Wat een ontiegelijk kutseizoen heeft die gehadquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, als ik dan toch spelers elders had moeten halen voor Ajax dan zou het bij Feyenoord zijn voor een paar cruciale plekken, van PSV vind ik alleen Simons en Luuk als pinchhitter spelers die Ajax beter zouden maken.
We gaan dit seizoen zien of het aan de coach lag of hemzelf en wie weet vertrekt hij nog.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Spelers als Bergwijn zouden bij PSV natuurlijk ook wel gewoon spelen, maar ik vraag me serieus af of die beter is dan een Bakayoko op het moment. Wat een ontiegelijk kutseizoen heeft die gehad
Alsof het alleen aan een trainer ligt dat je zo slecht bent. Het ligt sowieso ook aan jezelf.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan dit seizoen zien of het aan de coach lag of hemzelf en wie weet vertrekt hij nog.
Zeker maar het is een combinatie van en ook de manier van spelen kan schelen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsof het alleen aan een trainer ligt dat je zo slecht bent. Het ligt sowieso ook aan jezelf.
Zeker, maar makkelijker dan 4-3-3 in de Eredivisie ga je het niet krijgen hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar het is een combinatie van en ook de manier van spelen kan schelen.
Maar dat zegt toch helemaal niks, het gaat om de invulling ervan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zeker, maar makkelijker dan 4-3-3 in de Eredivisie ga je het niet krijgen hoor.
Dat ben ik niet met je eens. Een goeie voetballer bij Ajax hoort zelfs met Vincent Bijlo aan het roer gewoon zijn talent te tonen. Alsof Simons zo'n geweldige trainer had met Ruud. En je speelt tegen zulke slechte teams, kom op zeg.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch helemaal niks, het gaat om de invulling ervan.
Dat hij heeft ondergepresteerd ben ik wel met je eens hoor maar dat het geen reet uitmaakt hoe je een wedstrijd ingaat tactisch etc. niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Een goeie voetballer bij Ajax hoort zelfs met Vincent Bijlo aan het roer gewoon zijn talent te tonen. Alsof Simons zo'n geweldige trainer had met Ruud. En je speelt tegen zulke slechte teams, kom op zeg.
Zal ik het dan maar meteen doen? Nou vooruit: Duurde Lang.quote:
Hoe die er al bij loopt weerquote:
Leuke speler hoor, beetje lui in het meeverdedigen en interviews kan je inderdaad beter overslaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe die er al bij loopt weerNaja gelukkig hoor je op een foto z'n stem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |