Eunice is gewoon een gigantische egotripper, alles is voor haarzelf wat ze doet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Babs was ook afhankelijk van háár leerlingen die vaak te laat waren. Eunice moet eens wat flexibeler worden vind ik.
Alsof Zoe zelf zo netjes is. Mag ze haar mond wel eens gaan spoelen want wat daar met regelmaat uitkomt!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:56 schreef schizolientje het volgende:
Zoe aan het roepen, niet in je mond steken zit iedereen met zijn poephanden aan . Zou ze zelf af en toe poep aan haar handen hebben?? Ik heb nooit poep aan mijn handen . Mensen projecteren hun eigen gedoe op anderen
Hear hear.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice is gewoon een gigantische egotripper, alles is voor haarzelf wat ze doet.
Ze geeft niemand meer les of zo, het is alleen 'Eunice' wat de klok slaat en zich aanpassen aan een ander....... no way!
Valt mij steeds vaker op inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice is gewoon een gigantische egotripper, alles is voor haarzelf wat ze doet.
Ze geeft niemand meer les of zo, het is alleen 'Eunice' wat de klok slaat en zich aanpassen aan een ander....... no way!
Ze zuigt dan als een malle.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
Ze gingen hier gisteren tekeer over Babette, maar ik ergerde me helemaal verloren aan Eunice, die stem, die intonatie, manier van dingen zeggen, zogenaamd 'rustig' blijvend, maar constant aan het woord.
Babette liet haar uitpraten, vond ik netjes, maar toen zij aan het woord was sprak het gezicht van Eunice boekdelen en was ze zo start, wat zij wil moet gebeuren en niet anders!
En hoor jij ooit iemand er iets over zeggen????quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alsof Zoe zelf zo netjes is. Mag ze haar mond wel eens gaan spoelen want wat daar met regelmaat uitkomt!
Nog minder interessant.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:57 schreef schizolientje het volgende:
ik ga trooping the colors kijken BBC er gaat hier toch verder niets gebeuren
Ik vond het niet gek dat Mirthe toen uit haar stekker ging door haar.quote:
En ook weer dat ´mag ik even?´ Krijg kippenval van die egotripper.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
Ze gingen hier gisteren tekeer over Babette, maar ik ergerde me helemaal verloren aan Eunice, die stem, die intonatie, manier van dingen zeggen, zogenaamd 'rustig' blijvend, maar constant aan het woord.
Babette liet haar uitpraten, vond ik netjes, maar toen zij aan het woord was sprak het gezicht van Eunice boekdelen en was ze zo start, wat zij wil moet gebeuren en niet anders!
Wat zij er uitkraamt is ook alleen in een groepje.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En hoor jij ooit iemand er iets over zeggen????
Nee hoor 'het vogeltje' wordt alleen maar in bescherming genomen
Waarom ze haar nou als een pubertje behandelen is mij een raadsel. Ook dat ze in elke zin de naam Isaac noemt, walgelijk kind en dan vogeltje genoemd worden, why??????quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En hoor jij ooit iemand er iets over zeggen????
Nee hoor 'het vogeltje' wordt alleen maar in bescherming genomen
Ik zag haar heel gluiperig lachen toen Mirte door het lint ging. In en in gemeen vond ik dat.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vond het niet gek dat Mirthe toen uit haar stekker ging door haar.
Dat smerige halve lachje van haar... ik zou haar dan het liefste een dreun middenvoor geven.
en Eunice maar alles herhalen, herhalen, herhalen....... brrrrrrr
ja ze is eerst een half uur zelf aan het oreren en wee oh wee als iemand iets terug probeert te zeggen dan doet ze of ze nog geen woord gezegd heeft........hangt dan het onschuldige kindvrouwtje uit als ze merkt dat ze 'toehoorders' heeft, loopt weg met een smerig sneaky lachje, om dan van een afstandje de hele zaak te gaan bekijken (net zoals gisteren toen ze haar zin weer kreeg)..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En ook weer dat ´mag ik even?´ Krijg kippenval van die egotripper.
Verkeerde context.quote:
Daarom zorgt ze altijd dat Babs bij haar in de buurt is. Toch ook walgelijk dat die 2 altijd maar samen moeten zijn?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zij er uitkraamt is ook alleen in een groepje.
Ik zou bij haar steeds vragen wat bedoel je nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja ze is eerst een half uur zelf aan het oreren en wee oh wee als iemand iets terug probeert te zeggen dan doet ze of ze nog geen woord gezegd heeft........hangt dan het onschuldige kindvrouwtje uit als ze merkt dat ze 'toehoorders' heeft, loopt weg met een smerig sneaky lachje, om dan van een afstandje de hele zaak te gaan bekijken (net zoals gisteren toen ze haar zin weer kreeg)..
ik vind haar vanaf het begin al een wandelende opblaaspop, in uiterlijk, maar ook zoals ze zich voor wil doen......alles is aan sex gerelateerd, het liefste in verband met Isaac... iedereen weet dat het lariekoek is, geen mens trekt zijn/haar mond open, trekken alleen gezichten achter haar rug om....... Ze houden haar hele idiote gedrag in stand (maar ja, dat is mijn mening)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom ze haar nou als een pubertje behandelen is mij een raadsel. Ook dat ze in elke zin de naam isaak noemt, wlgelijk kind en dan vogeltje genoemd worden, why??????
oeiiii da's een goeiequote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou bij haar steeds vragen wat bedoel je nou eigenlijk?
Wij zien beiden hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja ze is eerst een half uur zelf aan het oreren en wee oh wee als iemand iets terug probeert te zeggen dan doet ze of ze nog geen woord gezegd heeft........hangt dan het onschuldige kindvrouwtje uit als ze merkt dat ze 'toehoorders' heeft, loopt weg met een smerig sneaky lachje, om dan van een afstandje de hele zaak te gaan bekijken (net zoals gisteren toen ze haar zin weer kreeg)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |