Ninja.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:33 schreef spapaars het volgende:
Isaac is er eens niet bij betrokken dus gaat hij gewoon binnen wat trainen.
Net als Eunice btw
och is weer niet zijn ding , als hij iets organiseert ben je bijna verplicht om mee te doenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:33 schreef spapaars het volgende:
Isaac is er eens niet bij betrokken dus gaat hij gewoon binnen wat trainen.
Sow dat kan lekker snijden eventueel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:36 schreef Hoempah het volgende:
Bern: Niet je vinger over de pijl
Janet:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk en zeker na bepaalde personen zou ik het niet willen maar na 9 maanden daar geven hun er schijnbaar niets meer om.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Je moet er toch niet aan denken zo'n masker op je gezicht met deze temperaturen!
Gelukkig is Janet niet eigenwijsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:36 schreef Hoempah het volgende:
Bern: Niet je vinger over de pijl
Janet:
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee toch? Het is alleen de voorkant, niet over je hele hoofd heen, Verder kunnen ze gewoon hun luchtige kleren aanhouden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Je moet er toch niet aan denken zo'n masker op je gezicht met deze temperaturen!
Je ziet dat veel lui al gelijk een 'eigen' masker gepakt hebben... tja ik zou toch ook wel even dat masker schoonmaken na bepaalde personenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk en zeker na bepaalde personen zou ik het niet willen maar na 9 maanden daar geven hun er schijnbaar niets meer om.
Het is zonder meer leuk, daar zei ik niets over, alleen hoor je ze nu al zwaarder ademhalen met een masker op. Als je dan gaat 'spelen' krijg je het alleen maar warmer, zeker met zo'n ding voor je gezichtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Het is alleen de voorkant, niet over je hele hoofd heen, Verder kunnen ze gewoon hun luchtige kleren aanhouden.
Het lijkt me een leuk iets en ze hebben in ieder geval weer iets te doen.
Oh echt, dat weer gemist natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet dat veel lui al gelijk een 'eigen' masker gepakt hebben... tja ik zou toch ook wel even dat masker schoonmaken na bepaalde personen
het zijn plastic maskers met een glad oppervlak, Even onder de kraan en het is schoon.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh echt, dat weer gemist natuurlijkEn ze zijn van plastic zo te zien dus schoonmaken kan dan vrij makkelijk ja.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
het zijn plastic maskers met een glad oppervlak, Even onder de kraan en het is schoon.
Er lagen 12 maskers, dus 3 zijn de klos dat ze er eentje van een ander moeten nemen (ff simpel gerekend) of ze doen niet mee, dat kan ookquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en zie nu ook dat de meeste helmen inderdaad verdwenen zijn van de tafel met spullen.
Een ze stopt op de dagen wanneer eunice balletles aan d'r zelf geeft. Ze doet het nu op de andere dagen zodat ze geen ruzie meer krijgt met Eunicequote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
oh volgens mij hoor ik Babette zeggen dat ze helemaal stoppen met de circuit training
Het leek of ze het geluid even wegdraaiden.... zou het door het gedoe met die muziekbox komen?
Ja dat zei ze gisteren, maar daarnet hoorde ik haar 'helemaal stoppen' zeggen... ik kan het verkeerd gehoord hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:44 schreef OmaJacky het volgende:
N
[..]
Een ze stopt op de dagen wanneer eunice balletles aan d'r zelf geeft. Ze doet het nu op de andere dagen zodat ze geen ruzie meer krijgt met Eunice
Ohw, zag ze nu aan de zijkant van de loods liggen allemaal.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er lagen 12 maskers, dus 3 zijn de klos dat ze er eentje van een ander moeten nemen (ff simpel gerekend) of ze doen niet mee, dat kan ook
okequote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, zag ze nu aan de zijkant van de loods liggen allemaal.Alles wat we net getikt hebben dus, was niet nodig.
Heb filmpje hierover bekeken en vond Eunice onuitstaanbaar omdat ze Babs niet de kans gaf iets te zeggen. Is daarna uren doorgegaan want Babs was zwaar gefrustreerd hierover en herhaald zich dan -tig keren. Eunice is n.l van de tijd en plant haar schema zorgvuldig dus als een ander dan te laat is breekt de hel los.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
oh volgens mij hoor ik Babette zeggen dat ze helemaal stoppen met de circuit training
Het leek of ze het geluid even wegdraaiden.... zou het door het gedoe met die muziekbox komen?
Babs was ook afhankelijk van háár leerlingen die vaak te laat waren. Eunice moet eens wat flexibeler worden vind ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja dat zei ze gisteren, maar daarnet hoorde ik haar 'helemaal stoppen' zeggen... ik kan het verkeerd gehoord hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |