muggen zappen vind ik lastiger dan bromvliegenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:01 schreef xsaskiax het volgende:
Geintje, kon het niet laten![]()
een mug killen with love lijkt me trouwens nog lastiger dan with fire... hoewel ik een elektrische mepper prefereer
Ik heb laatst een 'stevig' gesprek met mijn baas gehad erover en toen was hij het er volledig mee eensquote:
ik moet ook maar eens wat meer eisen gaan stellenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb laatst een 'stevig' gesprek met mijn baas gehad erover en toen was hij het er volledig mee eens
Zou ik wel doen. Als iedereen aan zichzelf denkt word er aan iedereen gedachtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet ook maar eens wat meer eisen gaan stellen
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Als iedereen aan zichzelf denkt word er aan iedereen gedacht
Goede baas heb je!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb laatst een 'stevig' gesprek met mijn baas gehad erover en toen was hij het er volledig mee eens
mssn toch ook maar F1TV abo nemen, kan je verslaggever wordenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:15 schreef xsaskiax het volgende:
oke, training afgelopen
In een extra lange tweede vrije training op het circuit van Montréal heeft Max Verstappen de zesde tijd geklokt. De WK-leider gaf iets meer dan vier tienden toe op het Mercedes-duo Lewis Hamilton en George Russell bovenaan de tijdenlijst. De teams hielden constant één oog op de radar, maar uiteindelijk regende het alleen in de slotminuten.
Ga je nu vertellen dat je 'eigen baas' bent??quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst lurken zekerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
![]()
huh wacht, ik postte hier nog niks...
Dan is een stevig gesprek met jezelf zo klaar, ik wil, nee ik eis en dan, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ga je nu vertellen dat je 'eigen baas' bent??
Dat zullen ze bij het AD niet zo leuk vinden denk ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn toch ook maar F1TV abo nemen, kan je verslaggever worden![]()
gevluchtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies... ik dacht... gezellig, bijna allemaal bekenden
Onder mijn leiding word hij er steeds beter inquote:
Jij snaptum!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is een stevig gesprek met jezelf zo klaar, ik wil, nee ik eis en dan, je hebt gelijk![]()
Nee, dat nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ga je nu vertellen dat je 'eigen baas' bent??
Nou mocht je er over denken het wel te doen, niet bij Viaplay, dat zijn kneuzen en veel te duur en beeld met blokjesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij het AD niet zo leuk vinden denk ik![]()
Dit was het betere 'jatwerk' hahaha
Ik ben voor Max hoor, volg de F1 ook wel, maar ben niet zo fanatiek dat ik een abonnement ga nemen op een specifiek kanaal, ik lees het wel op het AD (er is altijd een live topic als ze trainen en rijden bij de F1)
Dat heb ik vaker gehoord en hoeveel durven die lui nog te vragen voor een abonnement?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou mocht je er over denken het wel te doen, niet bij Viaplay, dat zijn kneuzen en veel te duur en beeld met blokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |