Ik heb niks met rls, maar zoals maily al zei ieder zijn dingquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Middag Rabbit
Als ik eerlijk ben was er tot in de late avond/nacht altijd wel iets te beleven bij Utopia, het was er zelden saai
Meer dat het openen van een nieuw topic lang kan duren, maar de zomer mag van mij ook nog lang durenquote:
Ik kijk er meer naar vanwege de personages, hoe ze veranderen, wat ze doen om te winnen, gedrag, dat is wat ik er leuk aan vind. Maar er moet wel wat te lachen zijn, zonder humor is het voor mij zo klaar en dat is bij EJVJL voor mij nu, saaie mensen zonder humor, daar kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niks met rls, maar zoals maily al zei ieder zijn ding
Dat is bij meer dingen wel zo dat het interessant moet blijven.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk er meer naar vanwege de personages, hoe ze veranderen, wat ze doen om te winnen, gedrag, dat is wat ik er leuk aan vind. Maar er moet wel wat te lachen zijn, zonder humor is het voor mij zo klaar en dat is bij EJVJL voor mij nu, saaie mensen zonder humor, daar kan ik niet tegen.
oh wat ben ik het weer met je eens, zonder humor is er geen donder aan, dan kijk je in de hoop dat er iets zal gebeuren, maar ook dat zit er momenteel niet in, wat een rampenfondsquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk er meer naar vanwege de personages, hoe ze veranderen, wat ze doen om te winnen, gedrag, dat is wat ik er leuk aan vind. Maar er moet wel wat te lachen zijn, zonder humor is het voor mij zo klaar en dat is bij EJVJL voor mij nu, saaie mensen zonder humor, daar kan ik niet tegen.
klopt, we zitten nu dagelijks te kijken naar mensen die bij elkaar haartjes zitten uit te trekken met een pincet of zitten te kaartenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is bij meer dingen wel zo dat het interessant moet blijven.
sporten vergeet dat vooral niet........ gehijg, gesteun, zelfs nu tijdens tafeltennissen...... wat een lolquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, we zitten nu dagelijks te kijken naar mensen die bij elkaar haartjes zitten uit te trekken met een pincet of zitten te kaarten
Had niet door dat ik laatste post had. Thnx voor het openenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meer dat het openen van een nieuw topic lang kan duren, maar de zomer mag van mij ook nog lang duren
Gebeurd mij ook wel eens vakerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had niet door dat ik laatste post had. Thnx voor het openen
tja..... als je daarvoor een programma in denkt te moeten gaan.... verveling viert hoogtijquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat was je hoogtepunt in EJVJL Bern?
Nou die condooms kunnen ongebruikt weer mee naar huis, maar ik ben onthaard met een pincet, door mijn vriendin, ze was de hele tijd aan het haartjes trekken
Heb er geen hekel aan, maar zou ze ook niet in mijn leven willen in real lifequote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
Ik had trouwens nooit van mezelf verwacht dat ik aan mensen die je op tv/een stream ziet zo'n hekel kon krijgen, zonder hen irl te kennen... heel raar
Sein van je hersenen om de knop om te zettenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
Ik had trouwens nooit van mezelf verwacht dat ik aan mensen die je op tv/een stream ziet zo'n hekel kon krijgen, zonder hen irl te kennen... heel raar
Dat mag om haar vrolijk te makenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat was je hoogtepunt in EJVJL Bern?
Nou die condooms kunnen ongebruikt weer mee naar huis, maar ik ben onthaard met een pincet, door mijn vriendin, ze was de hele tijd aan het haartjes trekken
Hekel is misschien ook een te sterk woord, meer dat ik me aan iemand zo erg kan irriteren dat ik tegen mijn laptop ga zitten ouwedeuren van 'hou je kop stom wijf' of 'sjezus is die lach echt nodig, aanstelster'quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb er geen hekel aan, maar zou ze ook niet in mijn leven willen in real life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |