Babette was altijd al een lulwater, maar hoe heeft ze veel van ons zo'n rad voor ogen kunnen draaien... de laatste weken bleek eens temeer wat een vals secreet ze is.....quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy trok de laatste dagen ook redelijk veel met Jeff op, nadat Babet haar zo in de goot heeft gegooid
dat afscheid was ook oprechtquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy trok de laatste dagen ook redelijk veel met Jeff op, nadat Babet haar zo in de goot heeft gegooid
ah zoals Wendy met haar arm deed, ze kwam ff niet meer uit haar woorden zag je... dat is echt!quote:
Heerlijk dat we gewoon kunnen posten wat we willen over alles. Free like a birdquote:
Ik ben niet zo van het zomaar kleppen, maar als het over EJVL gaat...quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry maar ik moet het toch even zeggen: wat is het een verademing dat je hier nu kunt posten wat je werkelijk wilt zeggen, dat je niet hoeft te denken: oh shit wie komen er nu weer onder hun stenen vandaan om me de volle laag te geven?
Dank jullie wel allemaal, voor het wederzijds respect en de normale manier van met elkaar omgaan
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heerlijk dat we gewoon kunnen posten wat we willen over alles. Free like a bird![]()
![]()
Dat post ik netquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry maar ik moet het toch even zeggen: wat is het een verademing dat je hier nu kunt posten wat je werkelijk wilt zeggen, dat je niet hoeft te denken: oh shit wie komen er nu weer onder hun stenen vandaan om me de volle laag te geven?
Dank jullie wel allemaal, voor het wederzijds respect en de normale manier van met elkaar omgaan
iedereen is welkomquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zomaar kleppen, maar als het over EJVL gaat...![]()
we missen alleen nog wel @:Chanel5, die kan als de beste kleppen![]()
die hebben we hier niet nodigquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar hoe zit het hier met de kumbaya politie ?![]()
Geen politie gezien hier nogquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar hoe zit het hier met de kumbaya politie ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |