quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die 3e lijkt me geen verrassing
goffer moest dit nou... natuurlijk ben ik weer zo stom om hem aan te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier? hij kan beter niet naar de COS, wordt hij meteen verrot gescholden of zou niemand het dan nog durven?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
Stiekem hoop ik dat Jeff nog eens een kijkje komt nemen
Die haten ze er gewoon uit nu.quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dat kan nog beter denk ik
[..]
ik weet KinkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je al die tijd al stiekem een oogje op hem hebt
net als @Hoempah die al die capjes heeft gemaakt van Erik
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet Kinki
net als @:Hoempah die al die capjes heeft gemaakt van Erik
Dat was met BB net zo dit jaar.Wie wint er? Een nobody?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het gaat er steeds meer op lijken dat mensen die 'buiten' favoriet zijn niet mogen winnen..... slappe hap
[..]
ik weet Kinki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Uiteraard!
Spicy IcySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Eerste BB waar ik helemaal niets van gezien heb, behalve de binnenkomst en was het geschreeuw meteen zatquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was met BB net zo dit jaar.Wie wint er? Een nobody?
[..]
ik weet Kinki
ik heb het niet gevolgd, alleen het eerste seizoen, ik vind het echt niksquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was met BB net zo dit jaar.Wie wint er? Een nobody?
Dat denk ik ook. En ook Moraima was oprecht verdrietigquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:43 schreef xsaskiax het volgende:
Toch moet ik zeggen dat 1 iemand me ergens verbaast heeft toen Jeffrey naar huis moest.
De reactie van Isaac in kamer 4 was volgens mij niet gespeeld, gemaakt of omdat hij nu een belangrijk iemand uit zijn groep verloor.
Hij verloor zijn enige 'maat' daar, die 2 hebben elkaars back gehad, wat Isaac anderen soms ook deed geloven.
De manier waarop zij elkaar telkens recht aankeken, elkaar begrepen, zei heel veel.
Hoe Isaac op de rug van Jeffrey ramde (dacht even dat hij er doorheen ging) zei me meer dan 1000 woorden, ook de tranen van 2 kanten.
Dat zijn in mijn ogen Vrienden.
Vond er ook geen klap aan, scheelt wel dat ejvjl al een tijdje liep. En met dat overdreven geschreeuw hield ik streams ook al snel voor gezien. De uitzendingen werden ook snel alleen nog de liveshows waar de hele week nog eens voorbij kwam.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eerste BB waar ik helemaal niets van gezien heb, behalve de binnenkomst en was het geschreeuw meteen zat
ja dat klopt en Wendy zei later dat ze nu net als bij Kim echt moest huilen, andere tranen dan wanneer iemand anders vertrokquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En ook Moraima was oprecht verdrietig
hij staat ook op de insta van Ice dat stukjequote:Op donderdag 15 juni 2023 20:43 schreef xsaskiax het volgende:
Toch moet ik zeggen dat 1 iemand me ergens verbaast heeft toen Jeffrey naar huis moest.
De reactie van Isaac in kamer 4 was volgens mij niet gespeeld, gemaakt of omdat hij nu een belangrijk iemand uit zijn groep verloor.
Hij verloor zijn enige 'maat' daar, die 2 hebben elkaars back gehad, wat Isaac anderen soms ook deed geloven.
De manier waarop zij elkaar telkens recht aankeken, elkaar begrepen, zei heel veel.
Hoe Isaac op de rug van Jeffrey ramde (dacht even dat hij er doorheen ging) zei me meer dan 1000 woorden, ook de tranen van 2 kanten.
Dat zijn in mijn ogen Vrienden.
tosso en eetsequote:Op donderdag 15 juni 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
ik ga even sla maken, begin honger te krijgentot laters/ zo
Sla mij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
ik ga even sla maken, begin honger te krijgentot laters/ zo
Wendy trok de laatste dagen ook redelijk veel met Jeff op, nadat Babet haar zo in de goot heeft gegooidquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat klopt en Wendy zei later dat ze nu net als bij Kim echt moest huilen, andere tranen dan wanneer iemand anders vertrok
Babette was altijd al een lulwater, maar hoe heeft ze veel van ons zo'n rad voor ogen kunnen draaien... de laatste weken bleek eens temeer wat een vals secreet ze is.....quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy trok de laatste dagen ook redelijk veel met Jeff op, nadat Babet haar zo in de goot heeft gegooid
dat afscheid was ook oprechtquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy trok de laatste dagen ook redelijk veel met Jeff op, nadat Babet haar zo in de goot heeft gegooid
ah zoals Wendy met haar arm deed, ze kwam ff niet meer uit haar woorden zag je... dat is echt!quote:
Heerlijk dat we gewoon kunnen posten wat we willen over alles. Free like a birdquote:
Ik ben niet zo van het zomaar kleppen, maar als het over EJVL gaat...quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry maar ik moet het toch even zeggen: wat is het een verademing dat je hier nu kunt posten wat je werkelijk wilt zeggen, dat je niet hoeft te denken: oh shit wie komen er nu weer onder hun stenen vandaan om me de volle laag te geven?
Dank jullie wel allemaal, voor het wederzijds respect en de normale manier van met elkaar omgaan
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heerlijk dat we gewoon kunnen posten wat we willen over alles. Free like a bird![]()
![]()
Dat post ik netquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry maar ik moet het toch even zeggen: wat is het een verademing dat je hier nu kunt posten wat je werkelijk wilt zeggen, dat je niet hoeft te denken: oh shit wie komen er nu weer onder hun stenen vandaan om me de volle laag te geven?
Dank jullie wel allemaal, voor het wederzijds respect en de normale manier van met elkaar omgaan
iedereen is welkomquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zomaar kleppen, maar als het over EJVL gaat...![]()
we missen alleen nog wel @:Chanel5, die kan als de beste kleppen![]()
die hebben we hier niet nodigquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar hoe zit het hier met de kumbaya politie ?![]()
Geen politie gezien hier nogquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar hoe zit het hier met de kumbaya politie ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |