* xsaskiax grinnikt en vraagt maar even niet verderquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso, wij moeten met ons groepje wel een beetje ruimte hebben
In de aanloop van.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het zijn er 7 om precies te zijn
Ik ben wel wat gewend over de afgelopen jarenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahahahaha geweldig antwoord!!!!!![]()
Dat zou ik maar niet doen, tenminste als je nachtrust je dierbaar bentquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
* xsaskiax grinnikt en vraagt maar even niet verder
FF je hebt je nog niet voorgesteld...... verdikkeme... zitten wij hier ons stinkende best te doen, kom jij weer aanwandelen en praat overal overheen....;)quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de aanloop van.![]()
Hoe ga ik dit brengen....
moet ik je teleurstellen, ik ben een nachtdiertje en houd wel van een beetje spanningquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen, tenminste als je nachtrust je dierbaar bent
Ik stel weinig voor,ben gewoon FreshFruit aka FF ,aka Fruithapje. Wees welkom.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
FF je hebt je nog niet voorgesteld...... verdikkeme... zitten wij hier ons stinkende best te doen, kom jij weer aanwandelen en praat overal overheen....;)
Staat genoteerd,ik parkeer je straks in DTS.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
moet ik je teleurstellen, ik ben een nachtdiertje en houd wel van een beetje spanning
ja wie of wat ben jij??quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel weinig voor,ben gewoon FreshFruit aka FF ,aka Fruithapje. Wees welkom.
Die domme Fries.quote:
uhhhhhhh wat is DTS???quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat genoteerd,ik parkeer je straks in DTS.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat genoteerd,ik parkeer je straks in DTS.
Waar de nacht je licht brengt.quote:
Doe maar de groetjes aan @devzero van mij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhhh zolang ik maar niet in de vroege ochtend aan de bak moet vind ik alles best
oke..... ik voel me nu heel oud, naïef, onwetend.....en ik voel me ook behoorlijk in de maling genomenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe maar de groetjes aan @:devzero van mij.
I don`t take you in the mailing.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke..... ik voel me nu heel oud, naïef, onwetend.....en ik voel me ook behoorlijk in de maling genomen
neuh dat zou niet bij je opkomen........quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I don`t take you in the mailing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |