Moi Lovy.quote:
Gefeli kaninchenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, 1 juli kunnen we intrekken![]()
![]()
Wel perfecte timing, ben komende 2 maanden maar 1 week achter elkaar thuis
Ik had je toch al gefeliciteerd? Zo nee, dan alsnog van harte!quote:
Maar wel balen voor moi.quote:
dat wisselt met de dagquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend hoor. Mag je erbij zijn bij de bevalling?
Ging het sowieso voor mijn gevoelquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd gaat zo snel je als de 40 eenmaal voorbij bent
Thanksquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een leuk bericht!!!
spannend hoor, bijna (gedeeltelijk) huiseigenaar, dat is altijd een hele stap man
Zoiets inderdaad jaquote:
Hi Fruitjequote:
Dat kwam vast niet door het eind van de zomer.... ze hadden jou toch al (gemeen he, pesterijtje)quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Mijn moeder is van mijn zusje eind van de zomer bevallen. Daarna was ze ook wel klaar met zwanger zijn
Aangenaam en gefeliciteerd met je huisquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat is wel heftig om zo twee mensen te verliezen![]()
Ik ben konijntje aka zijne konijnlijkheid![]()
Begin 30, al dik 5 jaar samen met mijn vriendin en sinds 2020 geregistreerd partnerschap. Kom origineel uit het uiterste zuiden der land. (nog) geen kinderen en bijna (gedeeltelijk) huiseigenaar.
Dubbel spannend dus. Is wel mooi om dat te mogen meemaken.quote:
Ik weet het niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had je toch al gefeliciteerd? Zo nee, dan alsnog van harte!![]()
Ja als je terug kijkt denk je waar is die tijd geblevenquote:
Ik snap het ook wel, na mij gaat ieder kind tegenvallenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat kwam vast niet door het eind van de zomer.... ze hadden jou toch al (gemeen he, pesterijtje)
Iets van 6 keer geloof ik.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet het niet eerlijk gezegd
Maar thnx![]()
Gefeliciteerd met jullie huis. Hopelijk mag je er vele mooie en gezonde jaren doorbrengen samen,quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat is wel heftig om zo twee mensen te verliezen![]()
Ik ben konijntje aka zijne konijnlijkheid![]()
Begin 30, al dik 5 jaar samen met mijn vriendin en sinds 2020 geregistreerd partnerschap. Kom origineel uit het uiterste zuiden der land. (nog) geen kinderen en bijna (gedeeltelijk) huiseigenaar.
Aangenaamquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aangenaam en gefeliciteerd met je huis
Thanksquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie huis. Hopelijk mag je er vele mooie en gezonde jaren doorbrengen samen,
En als je gesetteld bent wordt het genieten!!! Fijn voor jou en je vriendin, gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks![]()
Qua klussen valt het redelijk mee, maar gaat wel druk worden. Maar goed, dat schijnt erbij te horen
Lokwinske,wel een beetje ruime kelder?quote:
hahahahahahaha geweldig antwoord!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, na mij gaat ieder kind tegenvallen
Sowieso, wij moeten met ons groepje wel een beetje ruimte hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lokwinske,wel een beetje ruime kelder?
Nou zeg dat wel..quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je terug kijkt denk je waar is die tijd gebleven
Welnee grapjasquote:
* xsaskiax grinnikt en vraagt maar even niet verderquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso, wij moeten met ons groepje wel een beetje ruimte hebben
In de aanloop van.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het zijn er 7 om precies te zijn
Ik ben wel wat gewend over de afgelopen jarenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahahahaha geweldig antwoord!!!!!![]()
Dat zou ik maar niet doen, tenminste als je nachtrust je dierbaar bentquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
* xsaskiax grinnikt en vraagt maar even niet verder
FF je hebt je nog niet voorgesteld...... verdikkeme... zitten wij hier ons stinkende best te doen, kom jij weer aanwandelen en praat overal overheen....;)quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de aanloop van.![]()
Hoe ga ik dit brengen....
moet ik je teleurstellen, ik ben een nachtdiertje en houd wel van een beetje spanningquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen, tenminste als je nachtrust je dierbaar bent
Ik stel weinig voor,ben gewoon FreshFruit aka FF ,aka Fruithapje. Wees welkom.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
FF je hebt je nog niet voorgesteld...... verdikkeme... zitten wij hier ons stinkende best te doen, kom jij weer aanwandelen en praat overal overheen....;)
Staat genoteerd,ik parkeer je straks in DTS.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
moet ik je teleurstellen, ik ben een nachtdiertje en houd wel van een beetje spanning
ja wie of wat ben jij??quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel weinig voor,ben gewoon FreshFruit aka FF ,aka Fruithapje. Wees welkom.
Die domme Fries.quote:
uhhhhhhh wat is DTS???quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat genoteerd,ik parkeer je straks in DTS.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat genoteerd,ik parkeer je straks in DTS.
Waar de nacht je licht brengt.quote:
Doe maar de groetjes aan @devzero van mij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhhh zolang ik maar niet in de vroege ochtend aan de bak moet vind ik alles best
oke..... ik voel me nu heel oud, naïef, onwetend.....en ik voel me ook behoorlijk in de maling genomenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe maar de groetjes aan @:devzero van mij.
I don`t take you in the mailing.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke..... ik voel me nu heel oud, naïef, onwetend.....en ik voel me ook behoorlijk in de maling genomen
neuh dat zou niet bij je opkomen........quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I don`t take you in the mailing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |