58, kom uut Twentequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw Sas je hebt het niet makkelijk gehad
45
Woon in Gelderland /Veluwe
2 kids (18 en 16)
15 jaar getrouwd 20+ jaar samen
Iedereen heeft zijn problemen( denk ik)quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh wat leuk Greys, 2 pubers in huis (bofkont... oh nee ff netjes bofbibs)
Ben je gelukkig meis?
neeeeeeeeeee wat leuk!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
58, kom uut Twente
voor de 2de keer getrouwd in 2004 met de meest geweldige man van de wereld na een scheiding van een narcist. 2 kids uit eerste huwelijk en ik word (denk deze week) voor de eerste keer oma
Ik hoop dat de mijne nog eventjes wachtenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee wat leuk!!!!!!
oh werkelijk Aardbei.... er is niets leukers dan oma te (mogen) zijn!!
Houd je ons aub op de hoogte
jazeker, zal het hier groots aankondigenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee wat leuk!!!!!!
oh werkelijk Aardbei.... er is niets leukers dan oma te (mogen) zijn!!
Houd je ons aub op de hoogte
lijkt me wel zo prettig, ik heb een zoon van 31 en een dochter van 28quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mijne nog eventjes wachten
De tijd gaat zo snel je als de 40 eenmaal voorbij bentquote:
20 met 20 jaar ervaring tochquote:
Wordt nu spannend hèquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jazeker, zal het hier groots aankondigen
Wat vind ik dat heerlijk voor je, ik ben er gezond jaloers op hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn problemen( denk ik)
Maar overal ja
Ik(wij) wonen heerlijk buitenaf met onze honden en vissen
Ik geniet elke dag
Liefquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat vind ik dat heerlijk voor je, ik ben er gezond jaloers op hoor!
ja echt wel en ze heeft het zwaar met dit weer, ze is zondag uitgeteldquote:
hahahahaha mijn kleinzoon zei van de week dat hij in de planning heeft om over zo'n jaar of 10-15 vader te worden... toen ik hem vroeg waarom was het antwoord: oh omi, jij MOET dat toch meemaken!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mijne nog eventjes wachten
Is het ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja echt wel en ze heeft het zwaar met dit weer, ze is zondag uitgeteld
Oef, dat is wel heftig om zo twee mensen te verliezenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien ff voorstellen (zodat we hier wat minder anoniem zijn)...
ik ben Saskia, 66 jaar uit Spijkenisse, 30 jaar getrouwd geweest met een kanjer die de strijd tegen kanker in 2010 verloor, ben hertrouwd met zijn beste vriend waarvan ik in 2015 ook na een strijd tegen kanker afscheid van heb moeten nemen.
Ben moeder van een kanjer van een zoon, heb 2 geweldige kleinkids van 10 en 12
Dit is het zo'n beetje
Spannend hoor. Mag je erbij zijn bij de bevalling?quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Mijn moeder is van mijn zusje eind van de zomer bevallen. Daarna was ze ook wel klaar met zwanger zijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Whuttttquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat is wel heftig om zo twee mensen te verliezen![]()
Ik ben konijntje aka zijne konijnlijkheid![]()
Begin 30, al dik 5 jaar samen met mijn vriendin en sinds 2020 geregistreerd partnerschap. Kom origineel uit het uiterste zuiden der land. (nog) geen kinderen en bijna (gedeeltelijk) huiseigenaar.
Oehhh lekkahhhquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Kon zelf niks leuks vinden dus deze maar gekocht.
Chopard Wish.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jazeker, zal het hier groots aankondigen
pfff de laatste loodjes...... succes!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, 1 juli kunnen we intrekkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whutttt
Je hebt een huis gekocht en niks gezegd
Wat een leuk bericht!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat is wel heftig om zo twee mensen te verliezen![]()
Ik ben konijntje aka zijne konijnlijkheid![]()
Begin 30, al dik 5 jaar samen met mijn vriendin en sinds 2020 geregistreerd partnerschap. Kom origineel uit het uiterste zuiden der land. (nog) geen kinderen en bijna (gedeeltelijk) huiseigenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |