Met die warmte zal niet iedereen van de partij zijn...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das is niet veel dus, ben benieuwd of men dan intensief gaat sporten
Het verwonderd mij hoeveel er toch sporten met deze warmte en sommige ook pal in de zon.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Met die warmte zal niet iedereen van de partij zijn...
Er liggen duizenden mensen de hele dag op het strand.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verwonderd mij hoeveel er toch sporten met deze warmte en sommige ook pal in de zon.
Vind he t trouwens erg ongezond hoelang sommige daar in de zon zitten ook tijdens heetste tijd van de dag
Ja mij ook...zelfs Janet komt redelijk goed mee... pittig hoor! Moet je ook maar eens kijken hoe verfikt sommige zijn en gewoon niet smeren hé uitzonderingen daar gelaten..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verwonderd mij hoeveel er toch sporten met deze warmte en sommige ook pal in de zon.
Vind he t trouwens erg ongezond hoelang sommige daar in de zon zitten ook tijdens heetste tijd van de dag
Ze zijn ook flink bruin geworden, Zag gisteren trouwens Sas op tv die had echt een heel wit koppie en hals vergeleken bij haar borstkasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja mij ook...zelfs Janet komt redelijk goed mee... pittig hoor! Moet je ook maar eens kijken hoe verfikt sommige zijn en gewoon niet smeren hé uitzonderingen daar gelaten..
hij deed er eerst maar een paar nu hebben ze geloof ik gekeken naar hoeveel m3 water er in het zwembad zit en hoeveel chloor je er dan in moet doenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
Erik had het over 10 chloortabletten per dag is dat niet wat veel?
Ze hebben een lekker kleurtje gekregen... ziet er gelijk een stuk lekkerder uit... ja dat viel mij gisteren ook op bij de verdienopdracht... wit smoeltje...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn ook flink bruin geworden, Zag gisteren trouwens Sas op tv die had echt een heel wit koppie en hals vergeleken bij haar borstkas
Beetje overdreven misschien..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
Erik had het over 10 chloortabletten per dag is dat niet wat veel?
Met Erik als badmeester...quote:
Maar het is geen lauw water. Ze kookt het en drinkt het heet alsof het thee is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]... goeie Fresh, het zat echt in de planning maar ik heb net al thee gepakt en het moet op de nuchtere maag.. ik denk dat ik misselijk ga worden van lauw water... dat Eunice dat weg krijgt... maar als het zo gezond is ga ik toch een poging wagen . ... morgen denk ik
Gisteren heeft ze nog gedrumdquote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie je haar nog biljarten?
Hoe gaat het met die Spaanse les?
Zingen gaat ook zo goed.
En die drummen kan zie ook al?
En Eunice roept hard dat het groepsbelang isquote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
Het verschil is dat Janet best veel in groepsbelang doet,hoe lomp ook.Bij Eunice is het allemaal op haar zelf gericht.
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar het is geen lauw water. Ze kookt het en drinkt het heet alsof het thee is.
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan zo in The Walking Dead met die houding
Ik moet er ook niet aan denken hoor maar toch schijnen veel mensen dit te doen. De buurvrouw vroeger deed dit ook altijd. Als kind vond ik dat raar en dacht ze geen geld had voor theequote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Neej dat weet ik maar ik drink dat niet loeiheet op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |