Je bent pas de betere partij als je daadwerkelijk ook wat creëert. Gisteren nauwelijks kansen gezien, behalve dan wat opportunisme in de slotfase. Voorspelbare aanvalspatronen, optisch wat meer de bal maar weinig echt gevaar. Ook de eerste helft. Zal niet aankomen met de xG Maar die lag bijzonder laag.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste helft eigenlijk best prima staan. De tweede helft was matig ja, maar het helpt ook niet als Gakpo en Simons totaal hun dag niet hebben en Koopmeiners er een beetje voor Jan Lul bijloopt. Frenkie was ook tamelijk onzichtbaar. Dat ligt allemaal niet zozeer aan het systeem. Koopmeiners moet je sowieso niet meer opstellen, wat een drama is dat elke keer.
Als je zag hoe serieus die Kroaten het namen, terwijl die de laatste tijd net zo ver komen op grote toernooien als wij, dan is het gewoon een prijs. Onzin dat er zo kleinerend over gedaan wordt.quote:
Ach je kunt het altijd wat makkelijker relativeren als het hierom gaat, maar het is ook wel Nederlands om het dan te verknallen in eigen land terwijl je echt een unieke kans hebt om toch nog eens iets te winnen.quote:
Dat is het natuurlijk ook gewoon. Portugezen en Fransen waren er ook ontzettend blij mee laatste edities. Voor landen als Kroatië of Nederland is dit echt zo'n beetje de enige kans om ooit nog wat te winnen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je zag hoe serieus die Kroaten het namen, terwijl die de laatste tijd net zo ver komen op grote toernooien als wij, dan is het gewoon een prijs. Onzin dat er zo kleinerend over gedaan wordt.
Het geeft ook gewoon een voordeel richting WK kwalificatie.quote:
Dan is dat moeilijk inderdaad. Wellicht is het inderdaad mijn bias maar ik ben niet overtuigd van Lang. Hij heeft zijn momenten maar is niet een speler die ik uiteindelijk het team zie dragen. Daarvan zijn er sowieso te weinig in dit elftal. Alleen Frenkie maakt echt het verschil, maar die kan het niet alleen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was het spel gewoon blind naar voren pompen, hoe moet je je dan onderscheiden Lang zijnde?
Zijn grilligheid wordt ook wel weer bewezen door die enorme gemiste kans in de verlenging, terwijl hij tegelijkertijd ook echt wel iets kan forceren. Het spel wordt er als je hem in de basis zet alleen maar rommeliger door.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is dat moeilijk inderdaad. Wellicht is het inderdaad mijn bias maar ik ben niet overtuigd van Lang. Hij heeft zijn momenten maar is niet een speler die ik uiteindelijk het team zie dragen. Daarvan zijn er sowieso te weinig in dit elftal. Alleen Frenkie maakt echt het verschil, maar die kan het niet alleen.
Je moet er wel voor gaan hoor, zo is het ook weer niet maar het is de JC schaal voor nationale elftallen zo'n beetje.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je zag hoe serieus die Kroaten het namen, terwijl die de laatste tijd net zo ver komen op grote toernooien als wij, dan is het gewoon een prijs. Onzin dat er zo kleinerend over gedaan wordt.
Basis Cityquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:hhh38 Toch wel benieuwd wat je er na de zoveelste sof van vindt. Ligt het allemaal nog steeds aan het systeem of begint het toch ook wel door te dringen dat het spelersmateriaal niet zoveel is?
Had ook niet de indruk dat het een gebrek aan inzet was, gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet er wel voor gaan hoor, zo is het ook weer niet maar het is de JC schaal voor nationale elftallen zo'n beetje.
Het was ook gewoon een laffe, ongeïnspireerde, conservatieve keuze om toch maar weer Koeman aan te stellen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat zijn trouwens de argumenten van Koeman om Bergwijn, die al een jaar lang geen knikker raakt, boven Frimpong te verkiezen als rechtsbuiten? Als je dan Frimpong meer een rechtsbuiten vindt, zou je die in kunnen brengen.
Al met al is het selectiebeleid, en wisselbeleid, onder Koeman van een vrij dramatisch niveau. Die lievelingetjes die blijkbaar zeker van een selectie (Wijnaldum, Blind, Malacia bijv), Dan zwicht die ook nog voor het gedram en gezeur rondom Bijlow, dat backfired natuurlijk ook weer als een malle. Ik zou maar eens kijken of er een buitenlandse coach beschikbaar is, zonder voorkeurtjes, want ondanks de relatief matige lichting is hier echt wel meer uit te halen dan Koeman laat zien denk ik. Die 'troostfinale' gaan we natuurlijk met B-spelers spelen en dan verlies je van Italie of Spanje, en dan ga je van 25 wedstrijden ongeslagen onder van Gaal naar 3 uit 4 verloren onder Koeman, waarvan minimaal 2 vrij kansloos.
Meer de KNVB-beker. Overigens was gisteren wel zo'n beetje wel het maximale materiaal wat je op kunt stellen de komende jaren. Goed, je mist De Ligt maar Depay mis je weinig meer aan en verder stond er gewoon op het veld wat je beschikbaar hebt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet er wel voor gaan hoor, zo is het ook weer niet maar het is de JC schaal voor nationale elftallen zo'n beetje.
Dat is nou echt scorebordjournalistiek. Als je alles speler voor speler afpelt valt het behoorlijk tegen. Van Dijk op zijn retour, Malen aardig wat snelheid maar weinig techniek, Frenkie leuk dribbelend maar nooit beslissend, Dumfries kracht maar geen techniek en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Basis City
Basis Bayern
Basis Liverpool x2
Basis Dortmund
Basis Barca
Basis Inter
Normaliter al 7/11 van je basiself met daarachter nog een hoop Europese subtop/Eredivisie talent.
Maar dat is echt niveau Slowakije ja zoals je al eerder zei
Bijzonder dat dat op club-niveau dan toch anders wordt gezien he.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voetballend houdt het allemaal niet over, ook niet als je er wat grote clubs achter zet.
helaas wel jaquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is nou echt scorebordjournalistiek. Als je alles speler voor speler afpelt valt het behoorlijk tegen. Van Dijk op zijn retour, Malen aardig wat snelheid maar weinig techniek, Frenkie leuk dribbelend maar nooit beslissend, Dumfries kracht maar geen techniek en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Voetballend houdt het allemaal niet over, ook niet als je er wat grote clubs achter zet.
Ik vind het spelersmateriaal nog steeds goed genoeg om een land als Kroatië te verslaan. Er zijn misschien een aantal posities die je net iets anders in moet vullen, maar er valt hier echt wel wat van te maken. Het is gewoon een rommeltje nu.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:hhh38 Toch wel benieuwd wat je er na de zoveelste sof van vindt. Ligt het allemaal nog steeds aan het systeem of begint het toch ook wel door te dringen dat het spelersmateriaal niet zoveel is?
Hoe veel van die 7 zijn bij hun club dragende speler dan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder dat dat op club-niveau dan toch anders wordt gezien he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |