abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8423434
en ik zou bij god niet weten waar ik hem moet stellen, dus doe het maar hier..

vermeld er wel even bij dat het serieus is

Een vriendin van me komt net naar me toe op msn, met de vraag wat er kan gebeuren als een kat een stuk hasj of een kwart pilletje heeft gegeten. Het is een poosje terug gebeurd, en dat beest loopt nu af en toe te flippen, te schuimbekken en kijkt scheel..

Als ze ermee naar de huisarts zou gaan, heeft ze een probleem..

Houdt dit aan bij de kat of gaat het over?

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_8423457
hoort in general chat of flora en fauna

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 11-02-2003 22:12]

pi_8423474
Wie geeft dieren nou drugs... zielig hoor
Lambo of Rekt
pi_8423515
en nu verwacht je wat ons Fokkers dat we allemaal een wat-moet-je-doen-wanneer-je-je-kat-drugs-geeft-opleiding hebben gedaan???

[ontopic]

maar goedje hebt een probleem ik zou maar naar de huisarts gaan

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8423519
tuurlijk geeft ze dat beest geen drugs, hij heeft het zelf uit der tas gevist.. je kent katten
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_8423536
Wie gaat er nou naar de huisarts met een kat
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 februari 2003 @ 22:15:41 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_8423563
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
hij heeft het zelf uit der tas gevist.. je kent katten
Ja, zijn verzot op vis.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8423564
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Wie gaat er nou naar de huisarts met een kat
pi_8423583
Weet je hoe een pilletje smaakt?
Geloof mij, een kat eet dat echt niet op!
Lambo of Rekt
pi_8423588
Meteen naar de dierenarts! Je laat zo'n beestje toch niet creperen omdat je bang bent dat anderen erachter komen dat je drugs gebruikt?
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8423592
Hehe, als mensen al gek doen met een dosis drugs. Moet je dan eens indenken hoe een kat ermee omgaat hehe, ik denk dat hij nog wel een paar dagen "geniet" van zijn nieuwe ervaring.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 22:18:08 #12
26524 RimStar_Galactica
In search of a black hole....
pi_8423630
Haha...reminds me of de keer dat de hond van m'n vriend xtc gehad had...dat beest begon echt overal tegenop te rijden
To baldy go where no man has gone before.
pi_8423718
Dat beest weet niet wat hem overkomt man. Echt te triest voor woorden. Weet niet of je zelf wellis die troep op heb, maar je snapt er zelf niet eens iets meer van, laat staan dat beest.
Lambo of Rekt
pi_8423729
Een huisarts heeft toch een zwijgplicht, zal dat ook gelden voor een dierenarts?
[start 2 panic]
pi_8423803
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:21 schreef panic_ het volgende:
Een huisarts heeft toch een zwijgplicht, zal dat ook gelden voor een dierenarts?
idd, wat heeft die arts er nou voor baat bij dat aan dr ouders te zegge
Lambo of Rekt
pi_8423860
Hmm, vreemde situatie, zeg,
raar dat een kat dat uit zichzelf opeet idd.
Lijkt mij eerder een uit de hand gelopen 'grap'.

Naar de dierenarts ermee.

En dit topic gaat naar F&F.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8423931
tis geen uit de hand gelopen grap

ff copy paste van wat ze zei

quote:
mijn tas lag op de grond en alles wat r inzat was eruit gevallen...en t is nie egt een geheim ofzo dat k drugs heb gebruikt...en mn kat eet egt alles
maargoed, dat komt ze morgen zelf uit leggen
  dinsdag 11 februari 2003 @ 22:28:19 #18
15291 AKF
All Glory to the Hypnotoad!
pi_8423966
Nou, als het een stuk hasj was kan dat weinig kwaad, misschien dat-ie even hard gaat, maar hij zal er niks aan over houden. Ik geloof dat een mens iets van een kubieke meter wiet binnen moet krijgen voor een overdosis THC, dus dat zal niet makkelijk gebeuren. Maar als het een stuk XTC is, weet ik het niet zeker, vergeet niet dat een kwart pil voor een kat heel veel is. Lijkt me niet echt gezond, en ik zou i.i.g. als de sodemieter naar de dierenarts gaan, maar het is wel fijn als hij zeker weet wat het beest op heeft...
They framed me for attempted murder. Now honestly, what is that? Do they give out a Nobel prize for attempted chemistry?
pi_8424036
En ze weten niet of het hash of een pilletje is

Ik geloof helemaal niks van dit verhaal! En anders, hash maakt niet uit, als een kat een xtc helemaal opeet is deze waarschijnlijk binnen een uur dood.

pi_8424067
Wat zielig voor die kat.
pi_8424111
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:30 schreef Conflict het volgende:
En ze weten niet of het hash of een pilletje is

Ik geloof helemaal niks van dit verhaal! En anders, hash maakt niet uit, als een kat een xtc helemaal opeet is deze waarschijnlijk binnen een uur dood.

Inderdaad, heeft die kat niet last van epilepsi?
pi_8424113
als je er niets van gelooft dan reageer je toch fijn niet
pi_8424149
Heeft een dierenarts ook beroepsgeheim
  dinsdag 11 februari 2003 @ 22:36:40 #24
46086 vector200
Kan het ook niet helpen...
pi_8424236
Ik gloof er geen ruk van
Engelen kun je niet kopen, maar wel tegenkomen
Neem mijn uitspraken niet met een korreltje zout, maar met een fust bier...
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2003 @ 23:21:06 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8425530
Ik krijg bijna niet eens een pilletje in mijn kat wat voor haar bedoeld is, laat staan dat ze vrijwillig 'vreemde' pilletjes zou gaan eten. Maar misschien zijn er minder kritische katten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_8425864
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:10 schreef mattttPUNTnl het volgende:

Een vriendin van me komt net naar me toe op msn, met de vraag wat er kan gebeuren als een kat een stuk hasj of een kwart pilletje heeft gegeten. Het is een poosje terug gebeurd, en dat beest loopt nu af en toe te flippen, te schuimbekken en kijkt scheel..

Naar de dierenarts ermee en daar opbiechten wat er is gebeurd! Ik weet niet welke problemen ze krijgt, maar geen enkel probleem rechtvaardigt dierenleed.
pi_8433391
Wat voor pilletje???????

xtc?
Onmiddelijk naar de dierenarts, een half pilltje is voldoende voor een wat lichter volwassen mens, voor een kat is dat een enorme overdosering........

Daarbij kunnen dieren heel vreemd op dit soort dingen reageren.

Risiko's die je loopt: dood, lever-/nierbeschadigingen, hartproblemen, hoge bleoddruk enz.

Wiet is het probleem niet een volwassen mens moet 750 kilo wiet eten voor het toxisch word, van een klein brokje heeft een kat geen last behalve dat ie er misschien gek van gaat doen.

Schuimbekken hoort niet bij de symptomen van wiet/hasj....
Kwijlen kan, maar zal niet extreem zijn.

Schaamte, rot op met je schaamte dan moet je dat spul niet in huis hebben, dus heel snel naar dierenarts.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_8433522
Dierenarts zul je bedoelen. Dat kind moet als de sodemieter met dat beest naar de dierenarts!! Hoop dat dat gebeurt is inmiddels.
Zielig echt waar
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_8433542
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:35 schreef Valkyre het volgende:

[..]

Naar de dierenarts ermee en daar opbiechten wat er is gebeurd! Ik weet niet welke problemen ze krijgt, maar geen enkel probleem rechtvaardigt dierenleed.

Absoluut mee eens!!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_8433641
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:16 schreef EggsTC het volgende:
inderdaad, geen enkel dier eet vrijwillig een XTC pil,

dus klinkt als een uit de hand gelopen grap,
erg naar, erg misdadig.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8437432
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:17 schreef extreme het volgende:

[..]

inderdaad, geen enkel dier eet vrijwillig een XTC pil,

dus klinkt als een uit de hand gelopen grap,
erg naar, erg misdadig.

Dit is niet per definitie waar.

Kennisen van mij hebben een rottweiler teef en een dobermann reu.
Die dobermann reu heeft ook weleens een pilletje gejat en opgevreten.

Ze hebben hem toen gelijk wat zout gegeven(dat laat een dier braken) en zijn gelijk naar de dierenarts gegaan.

Gelukkig waren ze er gelijk bij en hebben ze hem gelijk laten kotsen, dus hij is er goed vanaf gekomen.

Maar als hun spul in huis hebben moet dat echt heel erg goed opgeborgen worden, want als die reu de kans krijgt vreet hij het op.

Maar het is waar, de meeste dieren zullen echt niet vrijwillig zo'n goor pilletje opeten(want ze zijn echt goor).

Wiet heb ik wel vaker gehoort dat dieren dat opvreten, maar dat kan weinig kwaad.
Goed is het niet dus je moet het ten alle tijden verkomen, maar het dier houdt er niets aan over.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 12 februari 2003 @ 17:15:11 #32
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_8439664
hoest nou met de kat?
Leeft hij nog?
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  woensdag 12 februari 2003 @ 17:17:37 #33
34793 neo567
You know who
pi_8439702
quote:

Volgens mij gaat ie achteruit lopen enzo ...als ie dat gaat doen is het bijna over..........(met de kat)......
pi_8449643
quote:

Ik vraag me af wie er een probleem heeft. De dierenarts ( als je te veel van die rotzooi slikt dan kun je het vergeten zijn maar met een dier ga je naar de dierenarts dus niet naar de huisarts) gaat je vast niet aangeven voor een pilletje tsss ik snap niet dat ze (die vriendin) nog gezellig op MSN zit te kletsen maar goed vergissen is dierenlijk eeeeeh menselijk natuurlijk ..zucht.
pi_8449655
Dat je je huisdier drugs geeft is gewoonweg dierenmishandeling.
Walgelijk!
fluff for life
pi_8449738
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik krijg bijna niet eens een pilletje in mijn kat wat voor haar bedoeld is, laat staan dat ze vrijwillig 'vreemde' pilletjes zou gaan eten. Maar misschien zijn er minder kritische katten.
Je hand op de nek, met wijsvinger en duim van diezelfde hand tussen de tanden en kop achterover trekken (precies verticaal). Dan met je andere hand het pilletje achterop de tong gooien. Beessie ff vasthouden tot je zeker weet dat ze het ingslikt hebben (ze zijn slim ) Even onder de kin wrijven helpt dat het beessie gaat slikken.
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_8449767
Misschien kun je dat beter niet in dit Topic zetten anders moet ie kat weer naar de huisarts.
pi_8449777
Ik vrees dat dat al gebeurd is en ging er een beetje vanuit dat iedereen nu wel zo slim is om dit niet te doen inderdaad
(Ik hou helemaal niet van XTC en aanverante troep btw)
't gaat om hoe je ermee omgaat
  donderdag 13 februari 2003 @ 03:11:33 #39
35232 lapsus
ordem e progresso...
pi_8449916
Er is tenminste een dier dat wel een pilletje heeft opgegeten: een onwijs grote hond uit Lelystad.

Die ging alleen maar heel hard rennen....

Verder heeft deze hond geen last meer voor zover dat door mij ingeschat kan worden.

pi_8449924
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:16 schreef EggsTC het volgende:
inderdaad...geen hond die een pilletje lust...
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_8449927
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit is niet per definitie waar.

Kennisen van mij hebben een rottweiler teef en een dobermann reu.
Die dobermann reu heeft ook weleens een pilletje gejat en opgevreten.

je kunt appels niet met peren vergelijken..onze hond zou ook een pilletje opeten..maar katten zijn veel kieskeuriger..

ik denk dat het weinig zin heeft om naar de dierenarts te gaan als het langer dan 1 uur geleden is....hij kan er niks meer aan veranderen..
hooguit wat antidepressiva

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_8452483
quote:
... die snap ik dus ook niet.

Maar goed, dat beest zal 't nog wel doen, anders hadden we 't hier wel gelezen...

"Don't drive faster than your angel can fly..."
pi_8458553
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 03:11 schreef lapsus het volgende:
Er is tenminste een dier dat wel een pilletje heeft opgegeten: een onwijs grote hond uit Lelystad.

Die ging alleen maar heel hard rennen....

Verder heeft deze hond geen last meer voor zover dat door mij ingeschat kan worden.

Het verschil tussen een onwijze grote hond en een kat is toch wel enorm.

Een gemiddelde kat weegt ergens tussen de 3 en de 6 kilo.

Een flinke hond komt al snel op minimaal 35 kilo.

Dus een kat overdoseer je veel sneller dan een grote hond...

Lever en nier beschadigingen hoef je trouwens helemaal niet gelijk op te merken, dat kan heel sluipend gaan...........

De enige manier dat je er zeker van kan zijn dat er geen beschadigingen zijn is door een bloedtest te laten doen...

Honden en katten verschillen idd, maar het kan nogsteeds dat een kat zo gek is om het idd op te eten, het ene dier is het andere dier niet...

Zo eet mijn kruising siamees als ze de kans krijgt elestiekjes en condooms op, dat is nu ook niet bepaald goed voor haar gezondheid en echt lekker smaken doet rubber ook niet zou je denken...

donderdag 13 februari 2003 @ 22:38:41 #44
43498 TMC
TheGrimReality
pi_8468010
katten zijn net stofzuigers.... die (veel katten) vreten zowat alles wat ze tegen komen.... dus waarom hasj of een pil ofzo niet....... maaruh, het zal toch wel weer over gaan, lijkt me? Als het niet expres gebeurt is is het ook wel weer grappig......
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door www.bloodcountess.net
pi_8475742
Ik zou echt meteen naar de dierenarts gaan met die kat !!!
I'm as fake as a wedding cake
pi_8479134
Sommige mensen zouden echt geen huisdieren moeten hebben.

Ik bedoel maar... je ziet zo'n beest hasj of een pilletje eten.. dan bel je toch meteen de dierenarts of dierenambulance?! Maar nee hoor, gewoon niks doen is veel makkelijker natuurlijk. En later zie je dat dat beest raar gaat doen en schuimbekken... en belt ze dan de dierenarts? Nee, stel je voor, want dan heeft ZIJ een probleem. En die arme kat dan?

Onverantwoordelijke mensen ->

...
pi_8494742
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Sommige mensen zouden echt geen huisdieren moeten hebben.

Ik bedoel maar... je ziet zo'n beest hasj of een pilletje eten.. dan bel je toch meteen de dierenarts of dierenambulance?! Maar nee hoor, gewoon niks doen is veel makkelijker natuurlijk. En later zie je dat dat beest raar gaat doen en schuimbekken... en belt ze dan de dierenarts? Nee, stel je voor, want dan heeft ZIJ een probleem. En die arme kat dan?

Onverantwoordelijke mensen ->

Hier ben ik het 100% mee eens !!!
I'm as fake as a wedding cake
pi_9341047
ik haat katten en heb dus de hele tuin onder de pillen gegooit..
Werkt goed.. thnx!
pi_9341160
ik heb een keer meegemaakt dat de kat van een maat van me een topje wiet had opgegeten, en die paktie die echt gewoon zelf van de tafel af.
die kat was een paar dagen vaag maar daar moet ie wel van bovenop komen

XTC, ik geloof er geen fuk van dat een kat dat zelf opeet.
dat heft ze hem dan gevoerd, en als je naar de dierenarts zou gaan hoop ik dat ie haar kat houd

en als ze van plan is oopit kinderen te nemen, heeft ze nu bewezen dat ze daarvoor niet verantwoordelijk genoeg is.

maandag 24 maart 2003 @ 19:06:52 #50
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_9345011
heb je xtc wel eens geproeft? dat smaakt werkelijjk waar nergens naar. Echt niet dat een kat dat op eet. Misschien is het wel lente-gekte....
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
pi_9345728
Dat je al opzich drug geeft aan dieren
En hoe ze er aan komt!
Ik vind het echt dierenmishandeling maar de kat kan het wel overleven het beste is om naar de dieren arts te gaan voor medicijen
[14.gif]
pi_9352031
Van een hele pil weet ik zeker dat een hond wel eens gestorven is iig.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_9355390
Had die kat em maar moeten testen voor ze em op at..
pi_9410227
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 08:51 schreef Wolter het volgende:
Had die kat em maar moeten testen voor ze em op at..
Ongeplaatste opmerking...

En erodome, at een doberman uit zichzelf een xtc pil op??
Sorrie, maar dat geloof ik niet.

Lambo of Rekt
pi_9410412
Gebeurt wel vaker dat die dieren dat opeten.. Heb al een aantal keren zo'n verhaal gehoort en is nog nooit fout afgelopen.. Ze doen t vaak volgens mij uit nieuwsgierigheid.. Ze moeten op dat moment ook vaak vrolijk en erg energiek zijn..Van trippende dieren nooit wat gehoort..
  vrijdag 28 maart 2003 @ 00:02:02 #56
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_9422732
Nou eten sommige honden inderdaad alles op, maakt niet uit of het ergens naar smaakt, zolang ze het maar naar binnen kunnen krijgen. Bij katten betwijfel ik dat...
vijfhonderd stuks
pi_9429700
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ongeplaatste opmerking...

En erodome, at een doberman uit zichzelf een xtc pil op??
Sorrie, maar dat geloof ik niet.

Het is toch echt waar....
Honden zijn rare beesten soms.........
pi_9429751
Het zal vanzelf wel over gaan.

Vergeet alleen niet dat een kwartje voor een kat net zoveel is als bijv. 10 pillen voor een mens.

Straks zie je die kat met een kale knar en een trainingspak aan, door de kamer stuiteren.

pi_9437433
quote:

Bij de huisarts wel denk ik
Bij de dierenarts zal het wel geen probleem zijn....

Bij de mens gaat het over dus bij de kat ook
maar omdat ie kleiner is zal het wat langer duren.

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')