Racistquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:50 schreef Centenbak het volgende:
Als blanke vrouw met een afro-kapsel rondlopen, hoe racistisch wil je het hebben...
Laten we dit wijf voorgoed cancelen.
Ha! Ja, en dat ze Wc-rollen op MP gingen verkopenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:48 schreef streamjohan het volgende:
Ik neem alleen mensen en klachten serieus die te maken hebben met toiletpapier hamsteren. Bij deze een matige klacht.
Terwijl de toiletpapier opslag overal totaal volgestacked wasquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ha! Ja, en dat ze Wc-rollen op MP gingen verkopen![]()
Ik ging altijd naar het grasje, maar daar smaakt echt alles naar gras nu, net iets te biologisch.quote:Op donderdag 15 juni 2023 06:59 schreef NaarMensje het volgende:
Je kunt in Utrecht beter naar Pleasure gaan (voorheen Bordeaux).
Helemaal oke om te zeggen, maar jij zegt het ook niet met je witte afro en je iPadje in je hand.quote:Op donderdag 15 juni 2023 06:47 schreef spierbal het volgende:
Een tering lange rij met verslaafde mensen is toch ook gewoon triest.
Dat is wel een mooi verhaal jaquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar het grasje, maar daar smaakt echt alles naar gras nu, net iets te biologisch.
Bordeaux kom ik niet meer, ik stond daar eens voor de deur en toen werd een beveiliger geshanked omdat ie een mokkel niet binnenliet omdat ze met een kinderwagen was. Kwam dr vriend effe langs, loopt naar de deur, steekt die kerel zo in zn pens. Beveiliger sloeg m al bloedend in één klap tegen de vlakte.
Maar te veel mocro's voor mij daar
quote:Op donderdag 15 juni 2023 06:53 schreef herverwijderd het volgende:
Ik herinner me dat zeker. Ik ben ook niet in de rij gaan staan omdat ik ergens het idee had dat de shops nooit heel lang dicht zouden blijven.
Die vrouw in de op ken ik dan verder niet.
Dus je mag het wel zeggen, als je er maar niet op een bepaalde manier uitziet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Helemaal oke om te zeggen, maar jij zegt het ook niet met je witte afro en je iPadje in je hand.
Such is life.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:18 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dus je mag het wel zeggen, als je er maar niet op een bepaalde manier uitziet.
Triest.
Die vrouw heeft gelijk, en je kan niet omgaan met de waarheid. En daarom ben jij op je kleine pielemuis getrapt.quote:
God hebben zijn ziel.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:34 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi verhaal jaShabab was ook altijd wel een goede, ben daar ooit nog de ufopiloot tegengekomen. Hielden ze angstvallig de deur op slot, vroeg de ufopiloot nog aan me of ik voor hem wilde meenemen. Mooie tijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |