Veltman is altijd wel goed voor een rode kaart of blunder.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
Gooi Viergever er ook maar in als je toch bezig bent. @:koeman
Schijnt bij Atalanta heel goed te zijnquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:06 schreef TheVulture het volgende:
WIjnaldum is echt hemeltergend slecht
Dit is zo’n Nelom en Schaken interlandquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:06 schreef TLC het volgende:
Ik wil niet weten welke spelers Koeman zaterdag gaat opstellen
Dat is toch veel minder dan Kroatië johquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt nog lastig genoeg om komend najaar van Ierland en Griekenland te winnen zo
Net nog bijna in eigen doel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Speelt die Frenkie wel eens een bal vooruit?
Eens kan er geen reet vanquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:03 schreef RipCity het volgende:
Ja dit is de schuld van Bijlow. Typische subtopper keeper van Feyenoord.
Zou het wat uitmaken tegen Spanje of Italië?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:06 schreef TLC het volgende:
Ik wil niet weten welke spelers Koeman zaterdag gaat opstellen
Desalniettemin wordt dat weer de grote erger-je-rot-show.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch veel minder dan Kroatië joh
Technisch gezien was dat achteruit.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Net nog bijna in eigen doel.
Dit Oranje is zo ontzettend wisselvallig...quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch veel minder dan Kroatië joh
Alleen was er nu geen wereldprestatie op het WK.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Na de wereldprestatie van Van Gaal op het WK van 2014 maakte Hiddink er in sneltreinvaart een puinhoop van. Lijkt of nu hetzelfde gebeurt.
Dat ligt maar net aan de activiteit die jij beslist te ondernemen tijdens de wedstrijden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Desalniettemin wordt dat weer de grote erger-je-rot-show.
Nah, dacht ik ook maar Weghorst liep onhandig in de dekking en Lang was te verquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Had die bal gewoon voorgegeven Bergwijn
Jammer dat Lang hem niet kreeg, die had hem er vermoedelijk wel ingeschoten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, dacht ik ook maar Weghorst liep onhandig in de dekking en Lang was te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |