Iedereen was slecht, en als er 11 slecht spelen mag je dat rustig de coach verwijten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weghorst is echt drama. Waar is Brobbey eigenlijk? Bizar...
Gakpo ook zeer slecht trouwens.
Op papier speelde Nederland uit dus eigenlijk 4-4. Tijd voor strafschoppen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:25 schreef TLC het volgende:
Aangezien uitdoelpunten dubbel tellen wint Kroatie met 2-8
Moet voor het Chris Woertsbord.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:25 schreef RipCity het volgende:
Waarom zo’n speech gaan houden op t veld. Kan toch ook zo in de kleedkamer
Absoluut. Wieffer was nog wel aardig. Frenkie deed het leuk, maar verder was het kommer en kwel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iedereen was slecht, en als er 11 slecht spelen mag je dat rustig de coach verwijten.
Barney weer suicide watchquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet Nederland weer!
(darten)
Frenkie is geen spelbepaler maar een dienende speler die creatieve spelers voor zich nodig heeft. In die rol is hij prima.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:27 schreef Haringkop het volgende:
Frenkie de Jong valt me eigenlijk in oranje vaak tegen. Als spelbepaler kan hij nooit echt z’n stempel drukken.
Ik denk het niet aangezien het zondag is.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik denk het niet aangezien het zondag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |