Ik maak geen deel uit van die scène.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:03 schreef Welfareboy het volgende:
Ben je bottom of top in de homo scene
Daarom staat toch ook switch in TT.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als je dat niet weet ben je dus niet dominant 😂
Hoe zag je dat voor je dan? 2 Nintendo's die aan het seksen zijn?quote:
powerbottomquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:03 schreef Welfareboy het volgende:
Ben je bottom of top in de homo scene
Nope. Dat betekent dat je dominant bent als je daarvoor kiest, niet als een ander daarvoor kiest. Wat dan heb je in feite dus geen zak te zeggen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:32 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Daarom staat toch ook switch in TT.
Gewoon keihard op die pik raggenquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:07 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, is dat echt een ding?
Ben geen homo, maar keiharde respect hiervoor.quote:
Is dit niet gewoon een kwestie van goed geïnformeerd zijn voordat je begint?quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:19 schreef COVID-19 het volgende:
Werkt nooit lekker, want weet nooit van te voren of ze dominant of onderdanig is.
Nu zo ga ik weer voor afspraak, maar geen idee wat het gaat worden. Ik wil vandaag domineren maar misschien zij ook. Kutzooi.
Passie kun je niet plan/doelmatig regelen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een kwestie van goed geïnformeerd zijn voordat je begint?
Sommige passies niet nee. Maar hopelijk kan je er wel van genieten zoals jij wilt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:40 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Passie kun je niet plan/doelmatig regelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |