Oeh!quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest wel meer leuke privé dingen doen van de dokter
Ik hou van pizza shoarmaquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is jullie favoriete pizza?
Ik ga voor de pulled pork van de dominos, italian style. Of eigenlijk elke pizza met bbq saus ipv tomatensaus.
Bij de italiaan mag ik graag de gerookte zalm of carpaccio pizza eten.
Naar mijn mening zijn er eigenlijk geen vieze pizza's, behalve de hawaï dan.
Met knoflooksaus?quote:
Nee zonder! Ik heb een paar keer met gehad en dan proef je meer saus dan pizzaquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met knoflooksaus?dan moet ik ook maar iets met knoflook kiezen
Oh, dat valt weer mee danquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zonder! Ik heb een paar keer met gehad en dan proef je meer saus dan pizza
Ik gebruik het zelden. Liever de vleessmaak dan de saussmaakquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat valt weer mee dan
Al vind ik shoarma wel lekkerder met knoflooksaus
Denk aan de weegschaalquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
nu heb ik zin in shoarma
Vind ik ook wel geschikt voedsel bij deze temperaturen
Heb al maanden geen Domino's op, dus dat hou ik wel volquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:15 schreef Modus het volgende:
Dominos ben ik mee gekapt. Pizzaresten schimmelen na een jaar nog steeds niet, dus wat vreet je dan in godesnaam. Realiseer je dat en je koopt het nooit meer.
Verder ook weinig pizza meer want geen magnetron nu en bezorgen is reteduur.
Die vind mijn vriendin ook lekker jaquote:
Ik hou niet van pizza.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is jullie favoriete pizza?
Ik ga voor de pulled pork van de dominos, italian style. Of eigenlijk elke pizza met bbq saus ipv tomatensaus.
Bij de italiaan mag ik graag de gerookte zalm of carpaccio pizza eten.
Naar mijn mening zijn er eigenlijk geen vieze pizza's, behalve de hawaï dan.
quote:
Ik heb nog nooit pizzaresten een jaar laten liggenquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:15 schreef Modus het volgende:
Dominos ben ik mee gekapt. Pizzaresten schimmelen na een jaar nog steeds niet, dus wat vreet je dan in godesnaam. Realiseer je dat en je koopt het nooit meer.
Verder ook weinig pizza meer want geen magnetron nu en bezorgen is reteduur.
Momenteel ben ik helemaal gek van komkommer en Heksenkaas.quote:
* El_Thijs verslikt zichquote:
Nee Thijs, niet doen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Momenteel ben ik helemaal gek van komkommer en Heksenkaas.
Teveel buikproblemen mee gehad. Die afhaalboeren die de boel niet goed voor elkaar hadden. Toen was de liefde over.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs verslikt zich
*uche uche*
WAAA-
*uche uche*
-AAAT?!
Zucht... ik snij die komkommer in plakjes en smeer er dan wat op.quote:
Ooh ik ga ook weer eens heksenkaas kopen voor bij mn lunchkomkommer. Is inderdaad lekker!quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Momenteel ben ik helemaal gek van komkommer en Heksenkaas.
Ah, dat verklaart.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Teveel buikproblemen mee gehad. Die afhaalboeren die de boel niet goed voor elkaar hadden. Toen was de liefde over.
Ja, met mijn toverstaf in haar heksenketel roerenquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zucht... ik snij die komkommer in plakjes en smeer er dan wat op.Zou dat meisje van de Heksenkaas reclame wel keihard doen btw,
Moet je die met pesto eens proberen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh ik ga ook weer eens heksenkaas kopen voor bij mn lunchkomkommer. Is inderdaad lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |