?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
As Above, So Below (2014) - Reference View - IMDb aanrader
iddquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Denk dat je een verkeerde quote.
moentjequote:
Nog een drummachine...quote:
Geniaal, ik zit nu Blind Channel te kiekn en ze coverden dit nummer:quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
https://stream.graspop.be/nl/?channel=1
Livestream van Graspop Open Air.
wie?quote:
ff luisterenquote:
ben er niet van onder de indruk,moet je mood maar zijn denk ikquote:
Ja misschien wel en ik ben in de mood om door dit nummer geraakt te worden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 02:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
ben er niet van onder de indruk,moet je mood maar zijn denk ik
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:51 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jaaa de tweede ook veranderd in peel sessions.. vind ik mooier.. M vind ik ook mooi..quote:
U is een echte kennerquote:
quote:
Volgens mij iets van drie keer in totaal door de jaren heen, ook een keer per ongeluk ergens op een pleintje in Frankrijk toen ze aangekondigd werden als Dzie Koehr, stond eventjes aan de grond genageld toen ik de kop van Robert Smith ineens zag, wel supertofquote:Op maandag 19 juni 2023 00:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Nou jij ook als je dit allemaal kent. En uhm gewoon je..toen dit uitkwam was ik mini mini dat wel
![]()
Heb je ze ook live gezien?
wuut dat is bizar!!!! wat sjiek! pareltjequote:Op maandag 19 juni 2023 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij iets van drie keer in totaal door de jaren heen, ook een keer per ongeluk ergens op een pleintje in Frankrijk toen ze aangekondigd werden als Dzie Koehr, stond eventjes aan de grond genageld toen ik de kop van Robert Smith ineens zag, wel supertof
Ok wow, een echte fan, dacht dat die zowat uitgestorven waren johquote:Op maandag 19 juni 2023 00:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wuut dat is bizar!!!! wat sjiek! pareltje![]()
ik uhm ben er wat vaker heen geweesthaha ned, dsl, belgie, londen (met mogwai
![]()
en de cranes )
In belgie bij het trilogie concert geweest..![]()
(3 hele albums.. werd opgenomen voor dvd)
juister het nu af en toe.
Huh, alles mag gewoon hoor.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wuut dat is bizar!!!! wat sjiek! pareltje![]()
ik uhm ben er wat vaker heen geweesthaha ned, dsl, belgie, londen (met mogwai
![]()
en de cranes )
In belgie bij het trilogie concert geweest..![]()
(3 hele albums.. werd opgenomen voor dvd)
juister het nu af en toe.
Mogen we hier wel slow chat achtig iets doen?
ikke leef nogquote:Op maandag 19 juni 2023 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok wow, een echte fan, dacht dat die zowat uitgestorven waren joh
ja dat vroeg ik me dus af.. post hier net pas muziekjes. maar vind het jammer dat je niks erbij lijkt te kunnen zetten. of niemand die het doet, kan ookquote:
Deze is voor jou, past bij je ineens qua tekst en sfeer.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ikke leef nog![]()
![]()
![]()
haha pff ja uhm ik denk dat ik ze zeker meer dan 10 x gezien heb..... ik ging her en der heen als ze hier in de 'buurt ' waren
Ja alternatief Turks bandje is dat, heeft wel wat lekkers.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me dus af.. post hier net pas muziekjes. maar vind het jammer dat je niks erbij lijkt te kunnen zetten. of niemand die het doet, kan ook
dat nr van jou , the past away klinkt mooi, dat deuntje en tempo.. kon ik niet.
Ik ga hem nu opzetten.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is voor jou, past bij je ineens qua tekst en sfeer.
Oh wauw.. mooie stem.. is de eerste indruk..quote:Op maandag 19 juni 2023 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is voor jou, past bij je ineens qua tekst en sfeer.
deze nu beluisteren.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alternatief Turks bandje is dat, heeft wel wat lekkers.
At yerr servicequote:Op maandag 19 juni 2023 00:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mooi nr..........![]()
wat leuk om nieuwe mooie muziek te leren kennen.. dank je
Ik zit hier te lachen terwijl ik door de muggen buiten lek wordt geprikt..quote:
Vermaledijde muggen jaquote:Op maandag 19 juni 2023 00:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit hier te lachen terwijl ik door de muggen buiten lek wordt geprikt..
klinkt ook mooi
kom niet snel iemand (meer:P) tegen met deze muziek 'stijl' smaak..
zelf luister ik naar meerdere stijlen. (geen pop, country )
Ik vind dit ook mooi klinkenquote:Op maandag 19 juni 2023 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alternatief Turks bandje is dat, heeft wel wat lekkers.
Dankie san, jij ook.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik vind dit ook mooi klinken![]()
je hebt een leuke muziek smaak!
ja hier ook.. dan hardcore, klassiek, indie (ook wel veel), jaren 80 wave, metal maar minderquote:Op maandag 19 juni 2023 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vermaledijde muggen ja![]()
Ik ook wel hoor, van alles wat, net hoe het vlaggetje erbij hangt.
George had dan ook best een goede kaaklijn en kont.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hier ook.. dan hardcore, klassiek, indie (ook wel veel), jaren 80 wave, metal maar minder
niet de mainstream dingen. Nooit van gehouden , alhoewel zit te lachen, wham![]()
![]()
ja dat was mijn dieptepunt maar ik vond dat ooit mooi haha
nee ik vond hem 3x niks.... ik vond andrew leukquote:Op maandag 19 juni 2023 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
George had dan ook best een goede kaaklijn en kont.
maar uh.. jij vond george leuker?quote:Op maandag 19 juni 2023 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
George had dan ook best een goede kaaklijn en kont.
Nog zeldzamer, een echte Andrew fan nogquote:Op maandag 19 juni 2023 00:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik vond hem 3x niks.... ik vond andrew leuk![]()
![]()
omg dit blijft op fok staan he.. misschien maar snel deleten zometeen.. kan tegen me gebruikt worden
![]()
jaaa ik was echt een zeldzaamheid, dat is echt zo!!!quote:Op maandag 19 juni 2023 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog zeldzamer, een echte Andrew fan nog
oh ik vond er niks aanquote:Op maandag 19 juni 2023 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond hem zich later wel ontpoppen tot een verdienstelijk artiest, niet mijn smaak maar toch.
Moest daarom ook zo lachen om dit;quote:
Oeh dat laatste is wel erg herkenbaar, dat heb ik eigenlijk nog steeds wel sterk.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa ik was echt een zeldzaamheid, dat is echt zo!!!
haha wat ik al zei: mainstream was niet mn ding.
altijd net even dat andere..![]()
iets van afzetten tegen.. ja tegen wat he? haha alles wat popu jopie was.
ja ik ook..quote:Op maandag 19 juni 2023 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat laatste is wel erg herkenbaar, dat heb ik eigenlijk nog steeds wel sterk.
daar is dit topic voorquote:Op maandag 19 juni 2023 00:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mooi nr..........![]()
wat leuk om nieuwe mooie muziek te leren kennen.. dank je
Ik ga mijn koptelefoon eens opzetten voor deze.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik ook..
of dan komt iets heel erg in de mode of zo.. en dan denk ik nahhh en als het overgewaaid is , dan wel haahha
ja erg
blijft ergens een dingetje soms.
heel wat anders dit:
weet niet of je dat wat vindt:
ja maar ik vond tot nu toe niet veel leuks hier nog.quote:
Kende ik niet, prachtig wel, doet me ergens aan denken waar ik natuurlijk in geen 100 jaar opkom nuquote:Op maandag 19 juni 2023 00:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik ook..
of dan komt iets heel erg in de mode of zo.. en dan denk ik nahhh en als het overgewaaid is , dan wel haahha
ja erg
blijft ergens een dingetje soms.
heel wat anders dit:
weet niet of je dat wat vindt:
leef je uitquote:Op maandag 19 juni 2023 00:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar ik vond tot nu toe niet veel leuks hier nog.
moet dit achter een spoiler?![]()
het is veelal ouwe meuk die ik niet zo leuk vindt (sorry mensen) of ned ,of popachtig
haha herkenbaarquote:Op maandag 19 juni 2023 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kende ik niet, prachtig wel, doet me ergens aan denken waar ik natuurlijk in geen 100 jaar opkom nu
Lekkerquote:Op maandag 19 juni 2023 00:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha herkenbaar
maar live zijn ze mooier![]()
![]()
dit is weer wat anders.. benieuwd wat je hiervan vindt (en ja.. ik pak als het even kan vaker live versies)
edit: als je het niks vindt zeg dat gerust he!!!
jaaaa gedaan *checkquote:Op maandag 19 juni 2023 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker![]()
Live meemaken op de eerste rij.
Daar deed het me dus aan denkenquote:Op maandag 19 juni 2023 00:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaa gedaan *check
ja uhm ben wel van de concerten, voorheen ook veeel festivals maar geen zin meer om in een tent te slapen of bus die ik ooit had voor festivals haha
ik ga liever naar een concertzaal.
Portishead? ken je ook wel of niet je ding?
ik zit hier te lachenquote:
Ik heb een levenslange crush op Hope overgehouden aan de jaren 90.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doet me ietwat aan mazzy star achtig denken..
heb ik nooit geluisterd.. nu opgezetquote:Op maandag 19 juni 2023 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een levenslange crush op Hope overgehouden aan de jaren 90.
Ik sta 100% achter mijn slechte smaak, daar hoef jij je excuses niet voor aan te bieden.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar ik vond tot nu toe niet veel leuks hier nog.
moet dit achter een spoiler?![]()
het is veelal ouwe meuk die ik niet zo leuk vindt (sorry mensen) of ned ,of popachtig
Deze denk ik, sprookjesachtig en haunting tegelijkertijd.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zit hier te lachen
ook toevallig haha
maar ja.. ligt wel in dezelfde stijl/ richting..
welk nr van portishead vind je mooi?
quote:Op maandag 19 juni 2023 00:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb ik nooit geluisterd.. nu opgezet
Ik zit te lachenquote:Op maandag 19 juni 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik sta 100% achter mijn slechte smaak, daar hoef jij je excuses niet voor aan te bieden.
die is van de latere periode.quote:
Niets mis met slechte muziek.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik sta 100% achter mijn slechte smaak, daar hoef jij je excuses niet voor aan te bieden.
naja het is het MUZtopicquote:Op maandag 19 juni 2023 00:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit te lachen
ja ik wil niemand beledigen hier.. heb gewoon denk ik een ietwat andere smaak
en ben blij met @:uitstraling die toch wel flink wat overlap in de muzieksmaak heeft
en fijn dat hier wel gechat kan worden..
Had hier al eens gekeken maar er werd niks gezegd onderling.. dat miste ik.
3 secondjes opgehad zorrie hequote:
Haar overslaande stemquote:Op maandag 19 juni 2023 00:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die is van de latere periode.
Deze vind ik prachtig.........maar ook wel gevoelig zeg maar..
(jankie jankie nr)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |