Wil je ook een speculaasjes? zat er niet bij.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:57 schreef schizolientje het volgende:
vanuit mijn ooghoeken zie ik Erik en Mirthe al een tijdje in gesprek, kan ff niet luisteren maar ws niet interessant genoeg om over te schrijven. Intussen verkleedde ze zich, verschoonde haar bed, at hij een speculaasje
Dat hij ze maar lekker zelf opeet die oudbakken speculaasjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wil je ook een speculaasjes? zat er niet bij.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:16 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien ben ik heel naïef wat dit betreft, maar er zijn toch al -tig jaar ledlampen in allerlei soorten en maten..... waarom gaat Erik ze dan op zijn keukentafel testen???
Leuk bedacht, ben benieuwd hoe lang dat standhoud voor het gaat scheurenquote:
Jah, ik snap best wel waarom 'ie in dat JdM programma zitquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:27 schreef schizolientje het volgende:
Als je meer wil weten over Erik kun je googelen en ook leuke foto s. DAn zag hij er wel wat beter uit https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Als ik hem was zou ik niet te snel bukken of hurken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk bedacht, ben benieuwd hoe lang dat standhoud voor het gaat scheuren
Omdat iedereen iets besteld heeft.....quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:36 schreef pingu66 het volgende:
Kijk iedereen zich met ineens de boodschapen bemoeien
Omdat Imadi zei dat er 3 pakken kotex zijn besteld..Dat vond ze niet grappig....quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat een bazig mens is Moraima eigenijk
Nu weer tegen Imadiddin
Ga geen rare d ingen zeggen Imadiddin
Nee, Moraima zegt hij
Als dat zo is dan is dat toch zo, waarom moest hij daar zijn mond over houden dan ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Omdat Imadi zei dat er 3 pakken kotex zijn besteld..Dat vond ze niet grappig....
Ze moet blij zijn dat hij überhaupt wat zegt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat een bazig mens is Moraima eigenijk
Nu weer tegen Imadiddin
Ga geen rare d ingen zeggen Imadiddin
Nee, Moraima zegt hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |