Misschien voor de poolparty...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:43 schreef Snensie het volgende:
Wat is Eric nu weer voor een sexy pakje aan het maken
Ja, toen hij dacht dat er iemand binnenkwam verstopte hij het onder de dekbed.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij wil zijn kostuum nog als verrassing houden?
Ze begonnen met bouwen van meerdere hutten, en daarna hadden ze veel volk van buiten binnen de poort.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Toch blijf ik het zo frappant vinden, in Utopia hebben ze altijd 15 bewoners gehad, jarenlang en dagelijks waren de streams (4 stuks) gevuld met bewoners die toch relatief actief waren.
Is het dan toch het verschil dat ze destijds constant bezig waren met dingen te maken, verkopen, markten, enfin ga zo maar door en dat ze nu afhankelijk zijn van verdienopdrachtjes, eliminaties e.d. en verder niets om handen hebben??
Er zou toch een goede 'mengeling' te vinden/bedenken moeten zijn
Utopia was toch anders, hier mogen ze geen contact met de buitenwereld, dus ja...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Toch blijf ik het zo frappant vinden, in Utopia hebben ze altijd 15 bewoners gehad, jarenlang en dagelijks waren de streams (4 stuks) gevuld met bewoners die toch relatief actief waren.
Is het dan toch het verschil dat ze destijds constant bezig waren met dingen te maken, verkopen, markten, enfin ga zo maar door en dat ze nu afhankelijk zijn van verdienopdrachtjes, eliminaties e.d. en verder niets om handen hebben??
Er kwamen daar ook telkens nieuwe bewoners bij dus dat maakte het ook wel interessant. Ook was er in het begin nog veel minder censuur dan in dit programma want dat vind ik wel killing al die censuur.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Maar vergeleken met dit is BB nog veel saaier.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Utopia was toch anders, hier mogen ze geen contact met de buitenwereld, dus ja...
Ja dat heb ik twee weken geprobeerd maar toen was ik er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar vergeleken met dit is BB nog veel saaier.
Zelfs de spelletjes die ze moesten spelen waren bijna altijd alleen voor TV bestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |