Moving Wallpaper heb ik ooit horen noemen ...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind niets, tis vermaak, boeit mij het hoe het verloopt, ik blijf toch wel kijken/luisteren en als het echt te saai is, kan ik weer even iets anders kijken, moet ook gebeuren.![]()
Druk maken erom is totaal nutteloos, zoals voorgaande RLSen ook al bewezen. Toch blijf ik kijken/luisteren.![]()
White noise of zoiets.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moving Wallpaper heb ik ooit horen noemen ...
Zou tijd worden ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!
ZooWie heeft eindelijk door hoe Erik opschept...
Oeh jij kan dat, maak eens een leuke pic van onze schattige Mirthe.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben genoeg geld uitgegeven, maar voor hordeuren geen cent.
Echt he, regie vervelend bezig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
Marciano het is gelukt zegt Mirthe als de de verfroller en de kwast omhoog houdt.
Ik heb beide helemaal uitgeknepen, zegt ze![]()
Het is wel gelukt, ik heb het helemaal uitgeknepen en gedrukt en.......... we gaan over naar de kaartstreams
Miertje pakt alles wat leuk, vreemd, gezellig, anders, idioot , mallotig, dom, debiel is.. zolang ze maar niet "normaal" hoeft te doen... een beetje "Zalig zijn de Simpelen van Geest"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook.![]()
Mirthe heeft een bril met 2 flamingo's in haar haar, een pic er van is wel geinig voor de fans denk ik, waar zijn de cappers![]()
Oh en ik vind het wel een soort van schattig staan bij haar, ik weet niet of dat positief is overigens.
IK zag er net wat op de borden en op het aanrecht een heel stel rondlopenquote:
En toch vind ik haar soms gewoon schattig maar of dat goed is voor een vrouw van bijna 30 weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Miertje pakt alles wat leuk, vreemd, gezellig, anders, idioot , mallotig, dom, debiel is.. zolang ze maar niet "normaal" hoeft te doen... een beetje "Zalig zijn de Simpelen van Geest"
Dat doet ze al een tijdje, ik dacht eerst dat het alleen was als Isaac in de buurt was, maar ze doet het constantquote:
Ja, waarom ze deze nu weer wegdraaide snap ik nietquote:
Waarschijnlijk ook een tik en ontstaan uit onzekerheid om zich beter te voelen moeten ze goed zitten of zoiets. Snap je.quote:
geil doen zekerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat doet ze al een tijdje, ik dacht eerst dat het alleen was als Isaac in de buurt was, maar ze doet het constant
Nouuuu ik heb het altijd heel erg leuk gevonden, deed ook aan wedstrijden mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien een heel rare vraag, maar kan klaverjassen ook verslavend zijn??
Hele dagen, dagenlang, als eentje vraagt of er iemand wil kaarten weet de rest niet hoe snel ze JA moeten zeggen en ze houden het uren en uren vol.....
Maar mijn vraag is dan weer, WAT heeft ze er uitgeknepenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waarom ze deze nu weer wegdraaide snap ik niet
Maar ze in nu in de keuken aan het vertellen dat ze het helemaal uitknepen heeft die kwasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |