Maar gaat het daar om, of om het onderwerp van de video?quote:Op maandag 12 juni 2023 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik moet toch heel eerlijk bekennen dat het mij ook ontgaat hoe je wiskunde kan onderwijzen met kijken naar pride…
Bij maatschappijleer kan ik mij er iets bij voorstellen. Geschiedenis ook nog. Maar wiskunde?
En wie bepaalt dat dan?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als de leraar wiskunde doceert, dan moet hij gewoon wiskunde doceren, en geen gay promotion filmpjes.
Dus school hoort aan de leerlingen te vragen welke lesstof ze mogen doceren?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, over de exotisering van mensen. En over het a priori denken te weten wat andere mensen uberhaupt denken en vinden van homoseksualiteit.
Dat valt me namelijk ook op: hoe er per definitie wordt uitgegaan van intolerantie bij de ander. Er wordt niets gevraagd, niets voorgelegd, welnee, er wordt een regenboogvlag in je smoel gedouwd en een les wiskunde wordt even onderbroken voor wat pride-materiaal, want die ander is vast een enorme homofoob die 'bewust gemaakt moet worden'. Op straat, op het werk, op school, via internet en andere media.
Daar gaat het om. Het opdringerige, én de onuitstaanbare pretentie te weten wat mensen allemaal wel niet denken voordat je ze het uberhaupt vraagt.
Is jouw identiteit politiek?quote:Op maandag 12 juni 2023 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heeft identiteitspolitiek met wiskunde te maken? Engels? Aardrijkskunde?
Je gaat nergens in op de crux van de zaak: waar haal jij het lef vandaan te bepalen voor andere mensen dat zij a priori, per definitie en inherent intolerant zijn jegens homo's, waardoor dit soort 'bewustwording', ook tijdens een les wiskunde, gerechtvaardigd is?quote:Op maandag 12 juni 2023 20:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus school hoort aan de leerlingen te vragen welke lesstof ze mogen doceren?
Ik heb echt wat gemist in mijn jeugd.
[..]
Is jouw identiteit politiek?
Het is Pride maand in Amerika, de school in kwestie besteedt daar aandacht aan door tijdens de wiskundeles een video over het onderwerp te tonen.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je gaat nergens in op de crux van de zaak: waar haal jij het lef vandaan te bepalen voor andere mensen dat zij a priori, per definitie en inherent intolerant zijn jegens homo's, waardoor dit soort 'bewustwording', ook tijdens een les wiskunde, gerechtvaardigd is?
En niet een identiteit is politiek (kan er onderdeel van zijn, je politieke ideeën), identiteitspolitiek is die achterlijke woke obsessie met vaststaande eigenschappen van mensen, waar aan gekoppeld dat reeds genoemde idee dat het overgrote deel van de (uiteraard vooral 'witte') heteroseksuele bevolking in Nederland intolerant jegens homo's zou zijn.
Je vraagt ze niets, je laat ze niets zeggen, je weet HELEMAAL NIETS over de overtuigingen en ideeën van deze mensen, maar omdat identiteitspolitieke dogma's je wijsmaken dat ze per definitie homofoob en intolerant zijn, moet en zal overal en altijd - op straat, op school, op het werk, in het verdere publieke domein, via media - met regenboogvlaggen gezwaaid worden, want "anders horen 'we' er niet bij en mogen 'we' er niet zijn".
En dan krijg je woke docenten, bijvoorbeeld, die vanuit hun wekkeriaans-woke geldingsdrang maar besluiten tijdens een les wiskunde de kiddo's te trakteren op een stukje bewustwording, want ongetwijfeld doceert ze een klas radicale homofoben en intolerante homo-haters.
Of zo'n pipo die een heel straatbeeld met regenboogvlaggen uitdost, want deze verlichte pipo is er van overtuigd dat 'de man van de straat' niet deugt, diep- en diep intolerant is, en door het zien van die vaandels misschien wat minder intolerant wordt. Of die man het ook echt is, intolerant, is irrelevant. We gaan er gewoon vanuit dat hele volksstammen dat zijn.
DAT is wat opdringerig betekent: mensen confronteren met je eigen verzonnen stereotypen, en ze vervolgens om de oren slaan met allerlei regenboogmateriaal omdat ze allemaal 'bewust gemaakt moeten worden' van iets wat voor het gros waarschijnlijk niet eens speelt.
Wat het oplevert? Aversie en afkeer. Niet van homo's, maar van die woke propagandisten die zelf nog het meest bol staan van vooroordelen, intolerantie en grove veralgemeniseringen.
Je geeft daar zelf al een mooi voorbeeld van. Alleen jezelf al afvragen wat zo'n filmpje in een wiskunde les doet is suspect: het gaat vast niet om het feit dat men het nogal vreemd vindt dat men in een les over wiskunde ineens een geheel niet ter zaken doende video afdraait, nee, het zal wel weer liggen aan het feit dat men walgt van homo's en derhalve die vraag uberhaupt stelt.
En weer vooral niet op de inhoud ingaan.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is Pride maand in Amerika, de school in kwestie besteedt daar aandacht aan door tijdens de wiskundeles een video over het onderwerp te tonen.
En 5000 km verderop wordt er op een forum gefulmineerd over waar die leraar het gore lef vandaan haalt om een video over LGBTwhatever te tonen in een klaslokaal...
Dat is de crux.
Hoezo tijdens wiskunde? Raar.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is Pride maand in Amerika, de school in kwestie besteedt daar aandacht aan door tijdens de wiskundeles een video over het onderwerp te tonen.
Ik heb geeneens een regenboogvlagquote:Op maandag 12 juni 2023 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En weer vooral niet op de inhoud ingaan.
Ik kan iig geen regenboogvlag meer zien. Gefeliciteerd
Hetquote:Op maandag 12 juni 2023 21:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een regenboogvlag![]()
Tja, ik begrijp je woede niet.
We hebben het over een school 5000 km verderop. Dat is niet iets dat je door de strot wordt gedrukt, daar kom je achter door dit soort onderwerpen te volgen.
En waarom zou je een onderwerp volgen waar je helemaal zat van bent.
Tja, geen idee?quote:
Tja, kom dan met lokale voorbeelden, ipv voorbeelden van duizenden kilometers verderop. Als dit zo'n groot probleem is, dan zijn er voorbeelden te over.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het
gaat
niet
om
een
school
Die woke tirannie is overal aan het binnendringen. Maar als je die ideologie zelf aanhangt, snap ik dat je dat niet ziet.
Are you shitting me?quote:Op maandag 12 juni 2023 21:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, kom dan met lokale voorbeelden, ipv voorbeelden van duizenden kilometers verderop. Als dit zo'n groot probleem is, dan zijn er voorbeelden te over.
Ter afsluiting dan een leuk liedjequote:Op maandag 12 juni 2023 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Are you shitting me?
Maar zoals ik al zei: hang je die ideologie zelf aan, zie je het niet eens.
Jammer voor je, maar jullie vijanden zijn net zo imaginair als die genders van jullie. Die hele beweging is een vijandbeeld aan het creeeren om zo te kunnen pronken met de veren van de mensen die in een grijs verleden nog wel strijd moesten leveren. De strijd om een aansteller te mogen zijn en de strijd om aandacht is het enige wat nog rest, Anderzijds is dat maar beter ook, want deze generatie progressieveling is zo'n zielig zooitje zwakkelingen dat ze bij mogen zijn dat het geen echte strijd is maar ze als slippendragers van de macht symboolpolitiek bedrijven.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:10 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Zoveel frustratie, zoveel haat, zoveel eenzaamheid.
deze is daar het voorbeeld vanquote:Op maandag 12 juni 2023 22:36 schreef TheJanitor het volgende:
Pride is maar hypocriet. Waar het echt nodig is durven bedrijven en de woke brigade het niet.
Ben wel klaar met deze lafbekken.
En wat had je dan liever gezien, dat de linker versie wereldwijd wordt gevoerd of de rechter?quote:Op maandag 12 juni 2023 22:58 schreef Prego het volgende:
[..]
deze is daar het voorbeeld van [ afbeelding ]
Gelukkig wel en gelukkig zal die door dat gedram ver weg blijven.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies dat.
Je merkt in de discussie dat acceptatie van transgenders nog heel ver weg is.
Als het goed is zou je nuchtere verstand je dat moeten vertellen en als dat niet lukt is de naam van de les (wiskunde les) misschien een eye openerquote:Op maandag 12 juni 2023 20:59 schreef Wantie het volgende:
Als de leraar wiskunde doceert, dan moet hij gewoon wiskunde doceren, en geen gay promotion filmpjes.
En wie bepaalt dat dan?
Las gisteren dat het Zweedse vrouwenvoetbalteam de broek naar beneden moest doen om aan te tonen dat het echte vrouwen waren in 2011..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies dat.
Je merkt in de discussie dat acceptatie van transgenders nog heel ver weg is.
Ifquote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als het goed is zou je nuchtere verstand je dat moeten vertellen en als dat niet lukt is de naam van de les (wiskunde les) misschien een eye opener
Raar, dat staat toch op hun id kaart?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Las gisteren dat het Zweedse vrouwenvoetbalteam de broek naar beneden moest doen om aan te tonen dat het echte vrouwen waren in 2011..![]()
Valsspelers zijn van alle tijden.quote:Acceptatie is niet zo makkelijk als er teveel valsspelers bij zitten, ook bij de letterbak, ze eigenen zich de pride toe. Het zijn net koekoeken.
Dankzij gedram is homoseksualiteit in het westen op een enkele uitzondering na geaccepteerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gelukkig wel en gelukkig zal die door dat gedram ver weg blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |