Of ze denken laat haar maar ze weet niet beterquote:Op maandag 12 juni 2023 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
En waarschijnlijk vinden ze het te warm om er tegenin te gaan
Ik leg de popcorn maar weer wegquote:Op maandag 12 juni 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze denken laat haar maar ze weet niet beter
Je kan het beter even bewaren.quote:
Ow, vanmiddag was Free Practice?quote:Op maandag 12 juni 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het beter even bewaren.
Ik vraag mij wel af of de race nog doorgaat vanavond.
Jasper is druk aan het repareren in ieder geval
Was al snel gebeurd, een van de autos ging kapot en de accu's waren ook snel leegquote:
Nou. als ze nu al zegt dat ze er 1 gaat drinken omdat Marciano dat aan haar vroeg( overigens ook gek) , is dat voor haar weer een excuus om aan de slag te gaan met drank en hem de schuld te gevenquote:Op maandag 12 juni 2023 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bizar toch dat ik echt nieuwsgierig ben of het haar gaat lukken en ergens ook hoop dat het haar niet lukt om van de drank af te blijven dan.Oh en ik wil vooral dat het haar niet lukt door haar hypocriete gedrag erover de laatste dagen sinds ze zogezegd gestopt is. Nu gun ik het haar niet door haar eigen gedrag.
![]()
Je ken maar een hobby hebben, rls kijken/luisteren.
quote:Op maandag 12 juni 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Het is varkensvlees dat mag Eunice niet, maar er ligt eventueel nog wel een snitzel in de vriezer voor haar zegt Janet
Euhhh dat is toch ook varkensvlees
Kipschnitzels bestaan ook..quote:Op maandag 12 juni 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Het is varkensvlees dat mag Eunice niet, maar er ligt eventueel nog wel een snitzel in de vriezer voor haar zegt Janet
Euhhh dat is toch ook varkensvlees
O ja, dat kan ook natuurlijkquote:
Auto kapoetquote:Op maandag 12 juni 2023 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt maar de kwalificaties zijn kennelijk uitgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |