En dan zijn ze straks opgeladen en ook weer zo leeg..quote:Op maandag 12 juni 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
Het staat voor een uurtje stil, er moet eerst een acculader komen en dan moet de accu nog opgeladen worden.
Hier is niet goed over nagedacht dus.
Ze hebben mail gekregen dat ze er vanuit gaan dat ze voorzichtig met de auto's omgaan en eventuele kosten voor hun zijn, hoorde ik dat nu goed?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
En dan zijn ze straks opgeladen en ook weer zo leeg..
200$ zag ik dat ze per stuk kostenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben mail gekregen dat ze er vanuit gaan dat ze voorzichtig met de auto's omgaan en eventuele kosten voor hun zijn, hoorde ik dat nu goed?
Een hoop geldquote:
Is er al een kapot dan, dat heb ik niet gezien dacht alleen een lege accuquote:Op maandag 12 juni 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Bezit met tie-wrap... dat gaat ze geld kosten
quote:Op maandag 12 juni 2023 16:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
En een opdracht hebben ze al eerder op de dag gehadJe link is legingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Bij SV staat het ook welquote:
Goed dat je er over begint ik moest het bedrag er nog bij inzettenquote:
Het was een verkapte reminderquote:Op maandag 12 juni 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed dat je er over begint ik moest het bedrag er nog bij inzetten
Bij opdrachten stond het er al wel bij maar bij SV was ik vergetenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een verkapte reminder
Geen vetpot, maar er kon weer wat eten besteld worden.
Is al over Moraima heeft ze de mond gesnoerdquote:
En waarschijnlijk vinden ze het te warm om er tegenin te gaanquote:Op maandag 12 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al over Moraima heeft ze de mond gesnoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |