Precies, er zijn echt geen realistische Nederlandse opties, behalve Pascal Jansen wellicht. Maar die heeft eigenlijk ook niet buitensporig gepresteerd bij AZ en daar moet je relatief veel meer voor aftikken dan voor Steijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar goed, aan de andere kant; wie dan?
Ik heb verder ook geen idee..
Je moet iig wel zover zijn dat je geen elftal om hem heen bouwt, eerst maar even afwachten wat er komt aan spelers want zowel achterin als verdedigend middenveld kan je nog wel wat gebruiken.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
In z'n huidige rol 'm nog een seizoen in de basis handhaven... Als ie 'm anders kan laten renderen, is dat natuurlijk ook prima. Moet 'ie dat wel Tadic aan z'n verstand peuteren.
Ik had het oprecht beter begrepen als ze Heitinga hadden laten zitten als het alternatief Steijn is. Dit is echt walgelijk ambitieloos van die kut Duitser. Wat een manier om de club in de zeik te nemen zeg.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar goed, aan de andere kant; wie dan?
Ik heb verder ook geen idee..
Timber gaat op zeker weg, die gaat toch niet onder deze clown voetballen.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet iig wel zover zijn dat je geen elftal om hem heen bouwt, eerst maar even afwachten wat er komt aan spelers want zowel achterin als verdedigend middenveld kan je nog wel wat gebruiken.
Ik ga er vanuit dat Alvarez wel gaat, misschien Timber ook nog.
Misschien kan @GGMM daar alvast een leuk topic over maken.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zal weer een wonder zijn als deze man de kerst gaat halen
Misschien kan ik dat zelf wel doenquote:Op maandag 12 juni 2023 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan @:GGMM daar alvast een leuk topic over maken.
Misschien wel. Maar misschien ook wel niet!quote:Op maandag 12 juni 2023 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat zelf wel doen
Jij vond Ten Hag ook een clown dus wie weet zitten we dit keer wel weer goed.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Timber gaat op zeker weg, die gaat toch niet onder deze clown voetballen.
Ik hep aan Harvard gestudeerd dus ik kan je alvast vertellen dat Steijn Februari niet eens gaat halen bij Ajax.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij vond Ten Hag ook een clown dus wie weet zitten we dit keer wel weer goed.
Prima, maar graag de volgende zin verwerken in je OP: "Ga er maar eens lekker voor zitten!"quote:Op maandag 12 juni 2023 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat zelf wel doen
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou dit is de bevestiging
Het wordt Steijn
Steijn is bij uitstek de trainer die weet hoe je zo vroeg in het seizoen de voorbereiding moet starten. Ook met het oog op Europees Voetbal en internationals die uitvliegen en weer terugkomen.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Ach, we hebben nu in ieder geval een trainer, als dat nog een paar weken langer had geduurd was het ook weer een probleem geweest qua voorbereiding. Nu is er nog genoeg tijd om zaken verder te optimaliseren ook qua transfers.
Die man wil een normaal leven en geen ongedierte in z'n achtertuin.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:25 schreef -XOR- het volgende:
Waarom niet gewoon 40 miljoen voor Slot neerleggen? Dan weet je in ieder geval dat je de beste trainer hebt en klaasweetalles krijgt een hartverzakking.
Ik vind het wat makkelijk scoren van de KNVB en Ajax protesteert eigenlijk zelden tegen opgelegde straffen dus dit was wel te verwachten.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Los van de vraag of het uberhaupt een schorsing mag geven (omdat het buiten het veld was), vind ik 2 wedstrijden schorsing voor Berghuis voor het incident an sich best mild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |