Vroegah had je 1 of 2 spelletjes per jaar die je 20x speeldequote:Op zondag 11 juni 2023 20:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar jesus, alleen met een handje vol games uit deze showcase ben ik de komende 3 jaar wel weer zoet. Waar moet ik al die tijd vandaan halen
Ik preorder op de dag voor release en dan wacht ik op de reviews/streams. Als het slecht is refund ik het ongespeeld, als het goed is heb ik de bonussen.quote:
Ik heb nog steeds een hele waslijst aan games die ik wil spelen maar niet aan toe kom omdat ik al mijn tijd in Factorio steekquote:Op zondag 11 juni 2023 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroegah had je 1 of 2 spelletjes per jaar die je 20x speelde![]()
Dat is op steam wel makkelijk ja. Je kan zelf nog tot 2 uur spelen om te zien of het lekker looptquote:Op zondag 11 juni 2023 20:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik preorder op de dag voor release en dan wacht ik op de reviews/streams. Als het slecht is refund ik het ongespeeld, als het goed is heb ik de bonussen.
Ik speel nog steeds vaak dezelfde games. Koop er wel veel die ik nooit speelquote:Op zondag 11 juni 2023 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroegah had je 1 of 2 spelletjes per jaar die je 20x speelde![]()
Oh you teasequote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
graag linkje (ik heb een steamdeck dus een beetje een PC)..
Thanks, straks om 10 uur eens inschakelen.quote:
Ze moeten iets doen om het spel meer te laten verkopen anders doet iedereen de Game Pass versie en los de DLCquote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef over_hedge het volgende:
Wel beetje jammer weer dat als je 5 dagen eerder wilt spelen je weer een dure versie moet kopen
Dan wacht ik die 5 dagen welquote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef over_hedge het volgende:
Wel beetje jammer weer dat als je 5 dagen eerder wilt spelen je weer een dure versie moet kopen
Gaat gewoon best verkopende game op steam worden. Ik koop hem ook liever dan game pass. Gamepass is iets wat ik af en toe een maandje neem. Dit spel wil ik gewoon bezittenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze moeten iets doen om het spel meer te laten verkopen anders doet iedereen de Game Pass versie en los de DLC
Ja ik vergeet soms dat het ook op pc uitkomt, maar dat komt meer omdat de PS5-versie is gecanceld.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat gewoon best verkopende game op steam worden. Ik koop hem ook liever dan game pass. Gamepass is iets wat ik af en toe een maandje neem. Dit spel wil ik gewoon bezitten
Ja,quote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef over_hedge het volgende:
Bij Bethesda is het heel veel bombarie over features die bij release magerder blijken te zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik best onder de indruk was van Starfield. True, het is een Bethesda game en we weten allemaal hoe dat gaat, maar ik denk dat ze hun visie een heel eind hebben weten te realiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |