Dit moet je op de pc spelen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ik doe niet aan hypen, maar zoals het er nu naar uitziet ben ik blij sta ik hiervoor een series X gekocht heb.
Baal er wel van dat dit een xbox exclusive is want had hem ook graag op de ps5 gezien, maar deze gaat na vandaag in de de pre order
Ja, voor de community patches en bugfixesquote:
en de mods!quote:Op zondag 11 juni 2023 20:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, voor de community patches en bugfixes.
Tzt maar even upgraden, denk niet dat dit lekker gaat draaien op een 3080.
Mass Effect modquote:
Shepardquote:
Ja, midden in je crosshair. Spelen die mensen zijn games?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Eerste mod wordt een UI mod om die fucking XP niet midden in het scherm te hebben. Nu al irritant
Hele ui is meh. Inventory bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Eerste mod wordt een UI mod om die fucking XP niet midden in het scherm te hebben. Nu al irritant
Vast en zeker, maar dat gaat m'n laptop met 3060 niet trekken zonder een lavapoel van m'n huis te maken....quote:
Ben ook geen fan van de UI nee. Stomme retro stijltje in een futuristische space game heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Hele ui is meh. Inventory bijvoorbeeld.
Combat ziet er goed uit.
Ik heb een 3060 laptop, series X, ps5, switch en een steam deck. Kan alles al spelen, starfield op ultra gaat hem op de pc niet wordenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daarom pc + ps5. Kan je alles spelen. Oke geen nintendo dan nog een switch erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |