quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeker. Helemaal in weekendstemming nu.
Dit strand en ik gaan al een tijdje terug dus ik weet hoever ik kan gaan.quote:
te warm bedoel jequote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jeeeeeej! En het blijft dit weekend ook lekker
Naja, ik kan gelukkig bezig met miniatuurbouw, de andere hobby's willen nietquote:
Het is nog de komende 14 dagen zo he.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, ik kan gelukkig bezig met miniatuurbouw, de andere hobby's willen niet
En zaterdag heb ik dienst, dus dan merk ik er minder van, denk ik (even interessant doen)
En zondag wordt geloof ik te warm
heb niks meer om uit trekkenquote:
biebdienst?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, ik kan gelukkig bezig met miniatuurbouw, de andere hobby's willen niet
En zaterdag heb ik dienst, dus dan merk ik er minder van, denk ik (even interessant doen)
En zondag wordt geloof ik te warm
Winterdepressies ken ik niet (al ben ik wel in de winters depressief geweest, maar dat lag niet aan het weer), maar zomerdepressies zijn echt irritant. Iedereen zet druk op gelukkig zijn etc, en die druk is elke zomer zo hoog dat ik een beetje instortquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Winterdepressies ken ik niet (al ben ik wel in de winters depressief geweest, maar dat lag niet aan het weer), maar zomerdepressies zijn echt irritant. Iedereen zet druk op gelukkig zijn etc, en die druk is elke zomer zo hoog dat ik een beetje instort
[..]
Ja
Hahahaa ik ook wel om eerlijk te zijn, maar na drie hele drukke weken is komende week godzijdank rustiger. Even bijtankenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik ben meer een winterdepressie typ. Niet dat ik plannen heb in de zomer ofzo. Wat dat betreft mis ik corona wel
.
Ik zit nu in rustige weken, maar daarna allemaal leuke dingen in dezelfde week. Dat kan ik allemaal niet aanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaa ik ook wel om eerlijk te zijn, maar na drie hele drukke weken is komende week godzijdank rustiger. Even bijtanken
Snap ik, wel op je grenzen lettenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit nu in rustige weken, maar daarna allemaal leuke dingen in dezelfde week. Dat kan ik allemaal niet aan.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik, wel op je grenzen letten
Jaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]. Kun je me volgende week herinneren dat ik niet overwerk
? Die gewoonte is er ook ingeslopen
.
Enige staat van zijn met dit weer.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon al geen kleren meer aan?
Ooooh een bloot IJsjequote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Enige staat van zijn met dit weer.
* liktquote:
Volgende keer weer gewoon after eight smaak ipv drakenzweet.quote:
Had niet gehoeven hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Nu in het openbaar, dus maar een jurk aangetrokken
Wel ja, doe niet zo overdreven!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Nu in het openbaar, dus maar een jurk aangetrokken
Met m'n blote billen in de trein is het toch niet helemaal.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje verdrietig en teleurgesteld
Nou vooruit, dat smoesje wil ik wel accepteren. Desondanks is mijn hartje nu gebrokenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met m'n blote billen in de trein is het toch niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nu alleen kleren aan omdat er een pakketje komt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Enige staat van zijn met dit weer.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:59 schreef Tegan het volgende:
Gisteren ook aan een ijsje gelikt.Ooh dus onze IJsdraakje was helemaal niet naakt, ze had gerold in de discodipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feestoutfit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooh dus onze IJsdraakje was helemaal niet naakt, ze had gerold in de discodip
Omdat IJsdraakje.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vraag me trouwens niet waarom ik nu zo geobsedeerd doe over jouw kleding/dipgedrag
Da's nog een 'lichte'quote:
Is dit een projectie van jouw kinks?quote:Op zondag 18 juni 2023 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je laat je ook graag in chocolade of noten dippen?
Dat kan ook natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |