Dus volgende keer ben ik jouw +1 ❤quote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Barbusse het volgende:
En daarna Indonesisch eten bij Batavia?Is een soort traditie als ik bij m'n ouders ben
Wat lief van jou.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was met jou ook wel mee gegaan hoor fax.
Ik begrijp dat ik een keer naar Arnhem moet..quote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Barbusse het volgende:
En daarna Indonesisch eten bij Batavia?Is een soort traditie als ik bij m'n ouders ben
Ohai, ik ga met je mee. Kunnen we doen als die baas weer in NL is!quote:Op maandag 12 juni 2023 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik een keer naar Arnhem moet..
Ja, leuk!quote:Op maandag 12 juni 2023 11:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ohai, ik ga met je mee. Kunnen we doen als die baas weer in NL is!
Mogen de ouders van barb ook nog wel mee?quote:
Van mij wel, lijken me toffe oudersquote:Op maandag 12 juni 2023 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mogen de ouders van barb ook nog wel mee?
Ja hoor met zo’n kind moeten dat wel leuke mensen zijnquote:Op maandag 12 juni 2023 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mogen de ouders van barb ook nog wel mee?
Das verdrietig, maar dan moet je het maar met ons doen.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof alleen dat dat met de dementie van m'n vader er niet meer in zit![]()
Zo empathisch dit.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
Das verdrietig, maar dan moet je het maar met ons doen.
Gatsie wat naar. Knuffel en sterktequote:Op maandag 12 juni 2023 12:31 schreef Barbusse het volgende:
Sneuquote:Op maandag 12 juni 2023 12:31 schreef Barbusse het volgende:
Zelden.quote:
Te warm voor.quote:
Dat maak ik op een ander moment wel weer goed.quote:
Wat een geluksvogel die Tegan.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maak ik op een ander moment wel weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |