Lekker dagje vrij op een terrasjequote:
Ik denk wel dat ik deze nog een dagje vrij pakquote:Op zondag 11 juni 2023 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
En nog erger, alle korte weken zijn op tot Kerst.
Welke dierentuin ga je?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen met mijn bestie naar de dierentuin
Arnhem! Nog nooit geweest, maar m'n vriendin zegt dat die erg leuk is. Dus ik ben benieuwd. Lekker veel foto's maken om diertjes thuis te tekenen/schilderen (jaja Google en Pinterest, maar het idee is leuk)quote:
Burger's Zoo? Die is fantastisch. Daar ga je heel veel plezier aan beleven, dus bij deze, veel plezier!quote:Op zondag 11 juni 2023 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Arnhem! Nog nooit geweest, maar m'n vriendin zegt dat die erg leuk is. Dus ik ben benieuwd. Lekker veel foto's maken om diertjes thuis te tekenen/schilderen (jaja Google en Pinterest, maar het idee is leuk)
Ja die iddquote:Op zondag 11 juni 2023 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Burger's Zoo? Die is fantastisch. Daar ga je heel veel plezier aan beleven, dus bij deze, veel plezier!
Jeetje, halve wereldreis. Met de trein?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Arnhem! Nog nooit geweest, maar m'n vriendin zegt dat die erg leuk is. Dus ik ben benieuwd. Lekker veel foto's maken om diertjes thuis te tekenen/schilderen (jaja Google en Pinterest, maar het idee is leuk)
De trein tussen Groningen en Zwolle rijdt niet, dus dat gaat via Leeuwardenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, halve wereldreis. Met de trein?
Goed geregeldquote:Op zondag 11 juni 2023 21:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De trein tussen Groningen en Zwolle rijdt niet, dus dat gaat via Leeuwarden
En dan word ik in Zwolle opgehaald door de vriendin. Die rijdt speciaal voor mij een half uur om
Haha ik denk het niet, de dag is zo al duur zatquote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Barbusse het volgende:
En daarna Indonesisch eten bij Batavia?Is een soort traditie als ik bij m'n ouders ben
Jammer, heerlijk eten daar.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik denk het niet, de dag is zo al duur zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |