Waarschijnlijk nog de verkeerde haai ook, puur om de toeristjes gerust te stellen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zeker een mooi dier. Triest dat hij is afgemaakt voor het doen wat haaien wat haaien horen te doen, in zijn eigen habitat.
Ja extreem raar hequote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef Drxx het volgende:
Zelfs in een artikel over een expat die opgegeten wordt door een haai in Egypte weet men het over Oekraïne te hebben.Man, man, man, alsof het over een moslim gaat.
Idd heftig, waarom kijk ik dan ookquote:Op zondag 11 juni 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
Heftig filmpje wel, zo kom je raar aan je einde
Waarom doen ze dat dan?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is standaardprocedure bij wilde dieren die mensenvlees hebben geproefd. Niks triests aan.
Ik heb net ook gekeken, maar je zit eigenlijk te kijken naar iemand die filmt dat iemand anders wordt opgegeten door een haai.quote:
Ja wat moet je ook doen… maar dat blijven filmen zal ik nooit begrijpenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:19 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik heb net ook gekeken, maar je zit eigenlijk te kijken naar iemand die filmt dat iemand anders wordt opgegeten door een haai.
...en niemand doet iets.
Zal heus de maag inhoud bekeken worden.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog de verkeerde haai ook, puur om de toeristjes gerust te stellen.
Belachelijk.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De haai is gevangen en afgemaakt. Dat vertellen ze er niet bij.
[ afbeelding ]
Om te voorkomen dat zo'n incident een patroon wordt en zo'n dier actief op mensen gaat jagen.quote:
Omdat het "normale procedure" is kan ik het niet triest vinden? Ga je logica eens zoeken.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is standaardprocedure bij wilde dieren die mensenvlees hebben geproefd. Niks triests aan.
Ja dan is hij dus al dood hè.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zal heus de maag inhoud bekeken worden.
Ja best raar dat er niet even iemand heen zwemt.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:19 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik heb net ook gekeken, maar je zit eigenlijk te kijken naar iemand die filmt dat iemand anders wordt opgegeten door een haai.
...en niemand doet iets.
Misschien had hij alleen geleerd op Russen te jagen. Hadden we er nog wat aan gehad.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat zo'n incident een patroon wordt en zo'n dier actief op mensen gaat jagen.
Gebeurt vaak bij tijgers in India of (ijs)beren.
Een surfplank op zijn kop denk ik.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:51 schreef Ulx het volgende:
Was dit wel een haai? Het is allemaal onder water, dus je weet het niet. Misschien was de Rus aan het provoceren. Er zijn berichten dat de man haaievinnensoep had gegeten, dat een haai zich bedreigd voelt is dus wel te verklaren.
Want het is logica om de dood van een 'man-eater' haai met de hersenen zo groot als een walnoot triest te vinden?quote:Op zondag 11 juni 2023 22:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Omdat het "normale procedure" is kan ik het niet triest vinden? Ga je logica eens zoeken.
Er was een boot binnen no time ter plekke maar dat was ongeveer 5seconden nadat de man naar beneden werd gesleurd.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:19 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
...en niemand doet iets.
Met die walnoothersenen bestaan ze toch al heel wat langer dan wij. Zijn mooie nuttige dieren en deze leefde aan de afmeting te zien al even.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want het is logica om de dood van een 'man-eater' haai met de hersenen zo groot als een walnoot triest te vinden?
Klopt. Dat risico neem je dan. Bewust, als je hersenen groter dan een walnoot zijn.quote:In tegenstelling tot de zwemmer natuurlijk. Had ie maar niet de zee in moeten springen.
Je en ?quote:Op zondag 11 juni 2023 22:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja dan is hij dus al dood hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |