Wendy en Jasper waren aan het afwassen toen kwam Sasha heel sociaal even helpen, want anders moest ze toch op Wendy wachten met klaverjassen zei ze. (leuk van haarquote:Op zondag 11 juni 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
En het eten is alweer op, Jasper Janet ( denk ik zie alleen handen) en Sasha doen de afwas
Ja inderdaad, ze pakken altijd meteen door.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Ze doen wel altijd direct na het eten de afwas.
Ow gadverdamme, nachtscheetjes met 7-8 personen op een kamerquote:Op zondag 11 juni 2023 19:00 schreef spapaars het volgende:
Aha, heeft ook met darmontluchting te maken.
Ze heeft over alles en iedereen een mening die iedereen moet horen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef engine het volgende:
Babette zegt dat Erik zijn autisme gebruikt wanneer het hem uit komt. Ze is echt raar bezig laatste tijd.
Mirthe maakt altijd wel vreemde vergelijkingen, ik vind ze vaak best wel grappig.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:04 schreef Varen het volgende:
Mirthe kijkt iets teveel enge films. Ze vergelijkt sommige loods bewoners met moordenaars. Maar ze keken nog enger😁
En er kan ook geen raam open volgens, mij, dus de lucht blijft hangen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow gadverdamme, nachtscheetjes met 7-8 personen op een kamer
Ze kan niet echt grip krijgen op Erik en dat verhaal met de podcast zal ook nog wel in haar hoofd zitten.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef engine het volgende:
Babette zegt dat Erik zijn autisme gebruikt wanneer het hem uit komt. Ze is echt raar bezig laatste tijd.
Er zit ventilatie in alle kamers ... is wettelijk verplicht tegenwoordig.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
En er kan ook geen raam open volgens, mij, dus de lucht blijft hangen.![]()
en dan ook nog slaaplucht van al die mensen.
Gaat dat nu over die gast van "Married at first site" die hier laatst langs kwamquote:Op zondag 11 juni 2023 19:17 schreef engine het volgende:
Hij kon heel goed zoenen maar hij paste niet bij mij.
Ja, die verspreiden de luchtjesquote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Er zit ventilatie in alle kamers ... is wettelijk verplicht tegenwoordig.
Vermoed hetquote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
Zou Babette het over Martijn van MAFS hebben
?
oke, dat wist ik niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Er zit ventilatie in alle kamers ... is wettelijk verplicht tegenwoordig.
Er hangt er een boven het bed van Erik...Dus gaan zijn geurtjes gelijk in het ventilator systeem....quote:
Zo'n miniatuurkamertje, Heerlijk priegelwerk.'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |