Wendy en Jasper waren aan het afwassen toen kwam Sasha heel sociaal even helpen, want anders moest ze toch op Wendy wachten met klaverjassen zei ze. (leuk van haarquote:Op zondag 11 juni 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
En het eten is alweer op, Jasper Janet ( denk ik zie alleen handen) en Sasha doen de afwas

Ja inderdaad, ze pakken altijd meteen door.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Ze doen wel altijd direct na het eten de afwas.

Ow gadverdamme, nachtscheetjes met 7-8 personen op een kamerquote:Op zondag 11 juni 2023 19:00 schreef spapaars het volgende:
Aha, heeft ook met darmontluchting te maken.

Ze heeft over alles en iedereen een mening die iedereen moet horen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef engine het volgende:
Babette zegt dat Erik zijn autisme gebruikt wanneer het hem uit komt. Ze is echt raar bezig laatste tijd.

Mirthe maakt altijd wel vreemde vergelijkingen, ik vind ze vaak best wel grappig.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:04 schreef Varen het volgende:
Mirthe kijkt iets teveel enge films. Ze vergelijkt sommige loods bewoners met moordenaars. Maar ze keken nog enger😁

En er kan ook geen raam open volgens, mij, dus de lucht blijft hangen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow gadverdamme, nachtscheetjes met 7-8 personen op een kamer

Ze kan niet echt grip krijgen op Erik en dat verhaal met de podcast zal ook nog wel in haar hoofd zitten.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef engine het volgende:
Babette zegt dat Erik zijn autisme gebruikt wanneer het hem uit komt. Ze is echt raar bezig laatste tijd.

Er zit ventilatie in alle kamers ... is wettelijk verplicht tegenwoordig.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
En er kan ook geen raam open volgens, mij, dus de lucht blijft hangen.![]()
en dan ook nog slaaplucht van al die mensen.

Gaat dat nu over die gast van "Married at first site" die hier laatst langs kwamquote:Op zondag 11 juni 2023 19:17 schreef engine het volgende:
Hij kon heel goed zoenen maar hij paste niet bij mij.

Ja, die verspreiden de luchtjesquote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Er zit ventilatie in alle kamers ... is wettelijk verplicht tegenwoordig.

Vermoed hetquote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
Zou Babette het over Martijn van MAFS hebben
?

oke, dat wist ik niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Er zit ventilatie in alle kamers ... is wettelijk verplicht tegenwoordig.

Er hangt er een boven het bed van Erik...Dus gaan zijn geurtjes gelijk in het ventilator systeem....quote:

Zo'n miniatuurkamertje, Heerlijk priegelwerk.'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 11 juni 2023 19:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zo'n miniatuurkamertje, Heerlijk priegelwerk.'Dan zou ik er alsnog een loodsvariant van maken, als ze hierna de smaak te pakken heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Ik denk het niet, die worden niet als 'gevaarlijk' gezienquote:Op zondag 11 juni 2023 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk wel dat bij de volgende genomineerden Erik, Janet en Eunice hoog staan.

quote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou ik er alsnog een loodsvariant van maken, als ze hierna de smaak te pakken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Ice ook wel hoog op de eliminatielijst staat.

quote:Op zondag 11 juni 2023 20:00 schreef mangalie het volgende:
[..]Zou mooi zijn als hij de volgende is en dan BabetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Ice ook wel hoog op de eliminatielijst staat.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P

Dames gaan voorquote:Op zondag 11 juni 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij de volgende is en dan Babette

Ook goed beter dan kan ze in juli ook geen manager worden. Isaac kan ook niet want die is al geweest `Marciano ook niet dus van dat groepje kan dan niemand meer manager wordenquote:

Ik geloof dat Bern het gaat doen danquote:Op zondag 11 juni 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook goed beter dan kan ze in juli ook geen manager worden. Isaac kan ook niet want die is al geweest `Marciano ook niet dus van dat groepje kan dan niemand meer manager worden

DIe gun ik het nog wel, maar als Babette blijft wordt zij het denk ik.quote:

Denk dat Isaac daar een stokje voor gaat stekenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe gun ik het nog wel, maar als Babette blijft wordt zij het denk ik.

Las hierboven een miniatuur kamertjequote:Op zondag 11 juni 2023 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is Wendy aan het knutselen?
Ziet er wel leuk uit.

Ik geloof dat het deze isquote:Op zondag 11 juni 2023 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is Wendy aan het knutselen?
Ziet er wel leuk uit.

Wat leuk. En niet zo moeilijk. Echt iets voor Wendy.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat het deze is
https://www.bol.com/nl/nl(...)ng/9300000037974833/

Dat weten sasha en bern toch wel? Die hebben al vaak samen in het (brede) bed van Mirthe geslapen toch?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe stelt voor aan Sasha en Bern om te ruilen van bed.
Mirthe gaat dan in Sasha's bed.
Zogenaamd omdat ze liever boven slaapt. De echte reden is dat ze naar wordt van de lichaamslucht van Eric en zijn vieze bed.
Dat zegt ze er niet bij natuurlijk want dan willen Sasha en Bern niet ruilen.

Irritainment, prachtig woordquote:Op zondag 11 juni 2023 21:09 schreef Korak het volgende:
Waren Gertjan, Laila, Mexx en Martin er nog maar. Toen was er lekker veel irritainment! … 😮💨
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |