Dat hoeft nooit.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou, dan heb je geluk, dat hoeft ook niet
Ik dacht dat Janet zou stoppen met koken want ze wilde een maand rust .quote:Op zondag 11 juni 2023 13:35 schreef engine het volgende:
Er wordt hard gewerkt in de keuken
[ afbeelding ]
En ook die vriezer maar open laten staan.... gisteren had Marciano wel 10 minuten de vriezer open staan terwijl hij ijsblokjes in een zak deed en nieuwe maakte..... nu Eunice en Mirthe net zo (en dan met die warmte)quote:Op zondag 11 juni 2023 13:54 schreef Frummelie het volgende:
Als eunice dat met 1 van mijn messen zou doen, kreeg ze vliegles...
Zo lekker dan... stomme acties met dit warme weer... en dan vooral Marciano, die zou dit moeten weten met z'n eigen eettent...quote:Op zondag 11 juni 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En ook die vriezer maar open laten staan.... gisteren had Marciano wel 10 minuten de vriezer open staan terwijl hij ijsblokjes in een zak deed en nieuwe maakte..... nu Eunice en Mirthe net zo (en dan met die warmte)
Tandjes rapen of aan de afwasquote:Op zondag 11 juni 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En ook die vriezer maar open laten staan.... gisteren had Marciano wel 10 minuten de vriezer open staan terwijl hij ijsblokjes in een zak deed en nieuwe maakte..... nu Eunice en Mirthe net zo (en dan met die warmte)
Kwam zelfs een soundlock voorquote:
Ja klopt ze was alleen.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja was raar er was toch verder niemand in die kamer?
Ik krijg het al warm als ik haar zie🥵quote:Op zondag 11 juni 2023 14:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, die zwarte sjaal om haar hoofd heen...
praten als in roddelen.. met sjennet nu weer over sas.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
Babette lijkt er als enige toch vooral heel veel mee bezig te zijn om overal te praten. De rest van de groep speelt spelletjes.
Ja ze is al weer de hele dag druk.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
praten als in roddelen.. met sjennet nu weer over sas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |