Sowieso dat het meer afzien zou zijnquote:Op zondag 11 juni 2023 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zij (ook) meer actie hadden verwacht. Anderzijds dat houdt men ook niet een jaar lang vol... als ik weer eens snel oordeel denk ik onderschat hoe lastig dit voor hen moet zijn.
Nou als ze na een weekje honger al met bosjes weglopenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso dat het meer afzien zou zijn
Al is het met veel nietsdoen ook wel afzien
Babette heeft er weinig zin in zo te zienquote:Op zondag 11 juni 2023 21:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Twitter is echt het afvalputje van SM .....Daar is Babette alweer...
Ze lieten haar even de COS-topics lezen van de laatste dagenquote:Op zondag 11 juni 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette heeft er weinig zin in zo te zien
Wat lag daar nu op de grond de prijs was dat een stuk cake?quote:Op zondag 11 juni 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette heeft er weinig zin in zo te zien
Een kleine boterkoekquote:Op zondag 11 juni 2023 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lag daar nu op de grond de prijs was dat een stuk cake?
Speculaasjes dacht ik hier net te lezenquote:Op zondag 11 juni 2023 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lag daar nu op de grond de prijs was dat een stuk cake?
Wel lekkerquote:
Ja, die zijn er ookquote:Op zondag 11 juni 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Hoe lang zijn
[..]
Speculaasjes dacht ik hier net te lezen
Ik vraag me af hoelang dat pak al open is.
Oudbakken koekjesquote:Op zondag 11 juni 2023 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, die zijn er ook
Erik kennende gaat dat pak heeeel lang mee
Dat hoop ik ook voor ze..quote:Op zondag 11 juni 2023 22:05 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben weer een dag overleefd.. dat is hoe ik het nu zie.. je merkt aan allemaal dat ze zich kapot vervelen en het is echt nu nog uitzitten van de tijd.
Gelukkig is het weekend weer voorbij voor ze en hopelijk komt er weer wat actie de komende week.
Ik zie niet echt verschil tussen weekend en doordeweeks daarquote:Op zondag 11 juni 2023 22:05 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben weer een dag overleefd.. dat is hoe ik het nu zie.. je merkt aan allemaal dat ze zich kapot vervelen en het is echt nu nog uitzitten van de tijd.
Gelukkig is het weekend weer voorbij voor ze en hopelijk komt er weer wat actie de komende week.
Ah daar was ze dus .....quote:Op zondag 11 juni 2023 22:06 schreef schizolientje het volgende:
Fragment met Babette bij Renze op zondag, er werd gezegd dat ze even aan het roddelen was met Zoe en dat daar wel een luchtje aan zat. En toen kwek aan de gang en ze spoot alsmaar een luchtje op, half flesje denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |