Na Yolanthe was het gedaan.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:00 schreef Sableheart het volgende:
Ondertussen heeft Noorwegen best een groot gat geslagen.
Ik heb de twee nummers waar om gevraagd is, klaar gezet.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben we nog een beetje zin in een afterparty? Ik wel
Zet er maar een paar knallers inquote:Op zondag 11 juni 2023 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben we nog een beetje zin in een afterparty? Ik wel
Ik was al klaar met dat nummer toen het meedeed aan Melodifestivalen.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb eigenlijk ook zin in Loreen - Tattoo, maar vrees dat NailQueen daar echt niet op zit te wachten.
Help je mee?quote:
Sandra Reemer staat op eenzame hoogtequote:Op zondag 11 juni 2023 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Help je mee?
Ik wil eigenlijk een lijstje bijhouden met wat we allemaal beluisterd hebben in de afterparty, eens kijken wat onze favoriet is
Dat sowieso, maar als we elke keer aan het eind van een editie even een lijstje op het forum posten, dan gaan we zien wat we vaker draaienquote:Op zondag 11 juni 2023 00:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sandra Reemer staat op eenzame hoogte
Nee, mijn tweede biertje is 11,6% en een groot blik. Ik let er niet meer zo opquote:Op zondag 11 juni 2023 00:11 schreef Sableheart het volgende:
De dansers hadden een schone vloer nodig, en dat is blijkbaar lastig als er overal confetti ligt. Zagen jullie ze vegen met hun hoeden?
Ze zijn alleen gedisqualificeerd omdat ze het nummer niet wilden aanpassen.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:19 schreef NailQueen het volgende:
Dit is niet eens zo'n slecht nummer eigenlijk
Laatste startplek. Wat kan er nou misgaan?quote:Op zondag 11 juni 2023 00:18 schreef Sableheart het volgende:
Ik weet niet of we hier een finalist aan gemist hebben.
quote:Op zondag 11 juni 2023 00:18 schreef Sableheart het volgende:
Ik weet niet of we hier een finalist aan gemist hebben.
Ik denk toch dat Sable gelijk heeftquote:Op zondag 11 juni 2023 00:19 schreef NailQueen het volgende:
Dit is niet eens zo'n slecht nummer eigenlijk
Ik had het over Georgie. Bij ons was het de vraag niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laatste startplek. Wat kan er nou misgaan?
Nederland wordt in 2023 weer zo gematst, dan kan het ook gewoon niet misgaan!quote:Op zondag 11 juni 2023 00:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laatste startplek. Wat kan er nou misgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |