Nou zo ‘gepersonaliseerd’ was die code nietquote:Op woensdag 1 november 2023 16:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Inderdaad van Mojo. Hij kwam vanochtend om 10.01 uur binnen. Er staat een gepersonaliseerde code in en een link naar een specifieke pre-sale pagina.
Vanochtend in de presale kon je (in ieder geval 21 minuten van te voren) alvast in de wachtruimte komen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben altijd weer een beetje in de war met Ticketmaster enzo, omdat ik alleen eens in de X jaar tickets voor Bruce Springsteen koop en verder niks
Maar, wij willen twee reguliere tickets. Dan is het toch vrij simpel?
Stap 1:
Hier om 09:00 op F5 drukken en zodra er iets van een 'koop tickets'-knop zichtbaar is, daar op klikken.
https://www.ticketmaster.(...)-tour-tickets/298017
Stap 2:
Geduld hebben, want je komt in een wachtrij en moet daarin vooral niet F5'en, maar gewoon wachten.
Stap 3:
Als je geluk hebt kom je van de wachtrij vanzelf in een volgend scherm, waar je je tickets kunt bevestigen en betalen.
Stap 4:
Juichen
Correct?
quote:Op donderdag 2 november 2023 22:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vanochtend in de presale kon je (in ieder geval 21 minuten van te voren) alvast in de wachtruimte komen.
Die ging dan om precies 9 uur over in de wachtrij.
Heb dat geprobeerd op mijn telefoon en laptop, en mijn laptop die ik als eerste had aangeklikt kwam sneller aan de beurt (misschien toevallig).
Zou zeker met een apparaat rond 8, 8:30 kijken of die functie er al is. Je moest dan aanklikken dat je kaartjes voor de show wilde zoeken, en dan een blauwe knop onder de aftellende timer aanklikken.
Dat zou wel fijn zijn, zeker als het ook in Nijmegen is! We gaan het dan wel gewoon bij één concert houden, maar mocht het straks niet lukken is het wel fijn om een tweede kans te hebben, en Nijmegen is toch wel héél veel fijner om naartoe te gaan dan Landgraaf (vind ik)quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:50 schreef tompsv18 het volgende:
Gister met 3 personen 10 tickets gekocht voor The Boss in Nijmegen. We wilden eigenlijk de Golden Circle (front row), maar die waren al snel niet meer beschikbaar. Toch geweldig dat hij gewoon weer naar Nederland komt.
De verwachting is overigens dat er vandaag ook een tweede show in Nijmegen aangekondigd gaat worden. Op de zaterdag.
Nice, dat komt goed!quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:01 schreef heywoodu het volgende:
1376 mensen voor me, dat valt me alles mee
Mooi man!quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:07 schreef heywoodu het volgende:
Verdomme, dat ging soepel
Na het aflopen van de wachtrij kwam er een 'Pagina niet gevonden', maar snel opnieuw naar die hoofdpagina van het concert en daar kon ik tickets selecteren en zonder problemen door naar het betalen![]()
Front field stond er zelfs nog bij, maar dan zijn we met twee man meer dan 400 euro kwijt, dat vonden we wat overdreven. Twee keer rear field binnen dus
Vandaar die tickets voor een zacht prijsje.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen zou je zeggen. Gewoon een echte rasartiest.
Tja hij gaat het nooit meer op krijgen zegmaar.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vandaar die tickets voor een zacht prijsje.
Jep, en het blijft nog steeds topquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi man!
Toch geweldig dat The Boss maar blijft optreden. Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen zou je zeggen. Gewoon een echte rasartiest.
Gaat mijn 4e keer Bruce worden na het Malieveld in Den Haag en Rome en Landgraaf vorig jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |