Niet in het begin, dat deed hij tot het vertrek van Jeffrey (om en nabij).quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem wel meer in gesprek gezien en dat hij op een normale manier praten
Ik heb het vermoeden dat hij in het begin bij Sas heel zorgvuldig en weloverwogen zijn woorden koos en daarom zo sloom praten.
en dit nog een paar maanden........ pfffffffff je moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nou ik ben er al weer zat van, deze streams kunnen me niet boeien. Mag echt wel wat gebeuren, zoemer en lange opdracht ofzo, maar dit is mij te saai
Ik kijk al steeds minder en minder en hier is ook weinig te melden, elke dag hetzelfdequote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dit nog een paar maanden........ pfffffffff je moet er niet aan denken
waarom zou hij ?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niet in het begin, dat deed hij tot het vertrek van Jeffrey (om en nabij).
Benieuwd of hij tegen Sasha zich nu ook gaat laten horen.
Hij is momenteel gewoon lekker chill en dat merk je gewoon.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou hij ?
Ze hebben er zelf niet echt een probleem mee hoe ze met elkaar omgaan.
Ja, de sfeer is totaal anders dan een paar dagen terug.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is momenteel gewoon lekker chill en dat merk je gewoon.
Alsof ze dat goed gaan vinden, die spoort hem ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:32 schreef pingu66 het volgende:
Eunice wil vragen of ze naakt mag zonnebaden...
Leuker vind ik. Relaxter. Gezellig potje kaarten nuquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de sfeer is totaal anders dan een paar dagen terug.
Aandacht..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof ze dat goed gaan vinden, die spoort hem ook niet helemaal.
Vakantieparadijs alielaloodsie zo houden ze het nog wel drie maanden volquote:
En hij gaat bij mensen hun kop eraf trekken (Isaac).quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:00 schreef engine het volgende:
Ciano vraagt of Isaac vertelt heeft dat hij bij Babette geslapen heeft. Isaac is ineens heel zenuwachtig
Ja stoere praatjes weerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
En hij gaat bij mensen hun kop eraf trekken (Isaac).
Nou dat gaat mooie beelden opleveren. Succes verzekerd...
Geen idee???quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Willen ze ('achter') Bern nu naar voren schuiven als de potentiële winnaar na het vertrek van Jeffrey???
Iemand die populair moet gaan worden, zodat 'men' wil dat hij gaat winnen???
Het doet me denken aan Hiske bij Utopia, in mijn ogen ook nooit opvallend aanwezig, maar wel ineens de winnaar.
en deze RLS is ook niet te vergelijken. Er wordt niet gestemd door kijkers/streamers wie er uit moet, of mag blijven of winnenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee???
Lijkt mij erg vergezocht???
Een bron op twitter, nou dan zal het wel waar zijn..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens een bron op twitter is Zoë de winnaar
zo benieuwd of dat klopt en vooral ookm hoe diegenedat dan al weet
haha ja nouja wel eentje die vaak dicht op het vuur zitquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een bron op twitter, nou dan zal het wel waar zijn..
En dat is wie?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha ja nouja wel eentje die vaak dicht op het vuur zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |