https://www.gld.nl/amp/ni(...)standig-functionerenquote:NIJMEGEN - Willy Peters uit Rotterdam werd gegrepen door zijn eigen pitbull. Een arm moest geamputeerd worden, de ander kon ternauwernood worden gered. Hij wil nu naar een revalidatiecentrum in Nijmegen.
Peters kwam thuis na een avond stappen en kreeg ruzie met zijn vriendin. Hij zette zijn voeten met kracht op een glazen tafel. Toen de glasplaat barstte, schoot pitbull Max in de stress.
Hij sleurde zijn baasje naar buiten en takelde hem toe. Een buurman wist Willy te redden, maar de gevolgen zijn groot. Zijn rechterarm moest eraf, de linker zit van boven tot onder in het verband. Peters wil naar Nijmegen om te herstellen.
Dit inderdaad, kuttokkie kon zijn agressie niet de baas en vond het nodig om zijn vriendin fysiek te intimideren. Karma in de vorm van zijn stoere pitbull nam wraak. Niets dan lof voor de pitt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hont heeft het leven van de vriendin van Willy gered. De hont verdient een standbeeld.
Uhuh, hij zette kracht op een glazen tafel en de pitbull sleepte hem naar buiten. Lijkt wel tom & jerry. Wat een rare goedpraterij weer zeg. En nu krijgt hij de ruimte om een zielig AD achtig verhaaltje op te hangen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:28 schreef BamiRammer het volgende:
[..]
https://www.gld.nl/amp/ni(...)standig-functioneren
[ afbeelding ]
Zulke lieve hondjes
Je hebt het over de man toch en niet de hond?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:51 schreef Gibson88 het volgende:
Kolere, het zal je maar overkomen. Hopelijk wordt dat beest ingeslapen, levensgevaarlijk zo. te zien.
Deze lijkt blijkbaar op z'n baasje.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:28 schreef BamiRammer het volgende:
[..]
https://www.gld.nl/amp/ni(...)standig-functioneren
[ afbeelding ]
Zulke lieve hondjes
quote:
De hond naar een gouden mandje elders. Hond heeft goed gehandeld.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
De buurman had die narcist gewoon moeten laten liggen, willie kapot dood, daarna de hond in laten slapen
Win-Win
Rip hondenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:36 schreef streamjohan het volgende:
Lieve hond, leven van het vrouwtje gered. Agressieve Willy, dom figuur Willy.
Niks mis met pitbulls, maar als het baasje al agressief is, verdien je dit ook gewoon.
Typische tokkie comment.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:36 schreef streamjohan het volgende:
Niks mis met pitbulls, maar als het baasje al agressief is, verdien je dit ook gewoon.
Geknakt is hij, maar niet gebroken. Hij maakt al grappen over de tatoeages die hij kwijt is door de amputatie en huidtransplantatie. Op zijn rechterarm stond In Loving Memory voor zijn overleden ouders, op zijn linker de geboortedata van zijn kinderen. ,,Weet je wat die tatoeages gekost hebben? Pure kapitaalvernietiging!''quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:46 schreef Rustin_ het volgende:
[..]
Typische tokkie comment.
Pitbulls
Alleen maar Ramona's met een trap stamp en gele tanden van de shag hebben zo'n beest.
Onwetende beunhaas jij. Achterlijk stuk vreten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:46 schreef Rustin_ het volgende:
[..]
Typische tokkie comment.
Pitbulls
Alleen maar Ramona's met een trap stamp en gele tanden van de shag hebben zo'n beest.
Ik ben het eens met Mees.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:37 schreef BamiRammer het volgende:
[ afbeelding ]
Na een ruzie tussen de man en vrouw des huizes, vloog hij de eerste aan. De doorgedraaide hond sleepte zijn baasje de hele achtertuin door.
Kaken
Bovenbuurman Robert Berrenstein zag het allemaal vanaf zijn balkon gebeuren. ,,Ik stond te koken en hoorde beneden gestommel. Toen ik keek, lag buurman Willie op de grond. Max had zijn kaken in zijn arm gezet. 'Het is klaar, Max', schreeuwde Willie, maar die hond luisterde niet. Willie werd de hele tuin doorgesleept. Ik dacht dat hij dood ging. Van zijn ene arm was bijna niets meer over.''
Berrenstein rende naar beneden om met andere toegesnelde buren hulp te bieden. ,,We hebben vanuit een andere tuin grote stenen naar die hond gegooid, maar waren bang om Willie te raken. Uiteindelijk heeft iemand de schuttingdeur ingetrapt en kon Willie worden weggesleept.''
Vangen
Zijn vriendin werd ook gebeten, maar zij raakte niet zwaargewond. Politieagenten konden Max en de andere aanwezige pitbull, die een kleiner aandeel had, vangen. De beesten werden niet lang daarna afgemaakt.
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:05 schreef Enchanter het volgende:
Nu kan hij wel zo een vette tattoo zetten
[ afbeelding ]
Maar misschien dan met een hoofd van een hont
Hold that thought voor het geval je een hond zou willen aanschaffenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:32 schreef herverwijderd het volgende:
Jezus, dat kun je je toch niet voorstellen, dat je zo toegetakeld wordt door een hond dat je arm geamputeerd moet worden. Ik word echt een beetje onpasselijk bij die gedachte.
😝quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hold that thought voor het geval je een hond zou willen aanschaffen
Haha, case in point.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:55 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Onwetende beunhaas jij. Achterlijk stuk vreten.
poah, das een mooi dingquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:05 schreef Enchanter het volgende:
Nu kan hij wel zo een vette tattoo zetten
[ afbeelding ]
Maar misschien dan met een hoofd van een hont
Ze zijn ook afgeschoten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had de pittbull een kindje doodgebeten dan waren de reacties wel anders geweest.
"Afschieten"
Waarom zou je een kindje willen afschietenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had de pittbull een kindje doodgebeten dan waren de reacties wel anders geweest.
"Afschieten"
die hond hequote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou je een kindje willen afschieten???
Ik mis een stapel gedeukte bierblikken. Of hebben ze die net voor de foto even weggehaald.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:41 schreef streamjohan het volgende:
De "tuin" spreekt boekdelen in deze.
Heeft de hont opgegetenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik mis een stapel gedeukte bierblikken. Of hebben ze die net voor de foto even weggehaald.
Alles aan dit verhaal schreeuwt tokkiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:32 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ja die hond schrikt zich kapot als dat glas van die tafel breekt. Dan mag-ie nog niet bijten, nee, maar ook "wie zet er nou zijn voeten met kracht op een glazen tafel?"
Rare situatie.
Is gewoon een slachtoffer en vriendelijke zielige manquote:Op zondag 11 juni 2023 14:04 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Alles aan dit verhaal schreeuwt tokkie
quote:Als hij in het Erasmus Medisch Centrum zijn ogen opent, is zijn rechterarm verdwenen en zit de linker van boven tot onder in het verband. Artsen vertellen hem dat zijn rechterarm bij binnenkomst in het ziekenhuis alleen nog maar uit bot bestond. ,,Daar viel dus niets meer aan te redden. Door die shock heb ik gelukkig niet alles bewust meegemaakt. Maar in mijn dromen komt het soms terug. Ik heb er nachtmerries van.''
2015 was toch al niet Peters' jaar. In maart lag hij een week in coma na een motorongeluk. De werkloze autosloper hoopte deze winter een nieuwe baan te vinden en wilde weer gaan fitnessen. Dat zit er voorlopig niet in. Naar de wc gaan, aankleden, scheren; Peters heeft bij de simpelste handelingen hulp nodig. Het maakt hem ook creatief. ,,Weet je hoe ik de telefoon opneem? Ik ga met mijn tong over het touchscreen.''
En @Geerd want witte tuinstoelquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik mis een stapel gedeukte bierblikken. Of hebben ze die net voor de foto even weggehaald.
Wat ben jij voor miet danquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:32 schreef herverwijderd het volgende:
Jezus, dat kun je je toch niet voorstellen, dat je zo toegetakeld wordt door een hond dat je arm geamputeerd moet worden. Ik word echt een beetje onpasselijk bij die gedachte.
Een heel gevoelige miet met een levendige fantasie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |