Goedemorgen lieverdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:46 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een mooie dag van!
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd
Dank je wel voor de lijst. Echt veel respect dat je ondanks je drukke bestaan er tijd voor maakt
Lingoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:53 schreef StephanL het volgende:
Jaaa De Kwis met ballen![]()
Geen idee of het wat is, heb er nog weinig van gezien
Gezellig! Walkom en hoiquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:21 schreef Cirilico het volgende:
Ik kom eens een keer kieken hiero. 🕵️♂️
Oh leuk, wat maak je?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het
Ik niet. Zit nu in mijn hobbykamer te haken
Heb je een fijne dag?
Een deken. Als je googled op Sophia's Universe zie je welkequote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh leuk, wat maak je?
Ja lekker lui dagje. Intussen op balkon kijken naar gevechtsvliegtuigen en helikopters die hier overheen vlogen.
Oeh die ziet er heel mooi uit. Succes ermee!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een deken. Als je googled op Sophia's Universe zie je welke
Het balkon is hier te warm. Lekker dat jij wel op je balkon kan zitten en ook nog iets leuks hebt om naar te kijken. Zijn het demonstraties of woon je vlakbij een basis?
Dank je wel. Hij is echt leuk om te makenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oeh die ziet er heel mooi uit. Succes ermee!
Het is Veteranendag en ik woon in het centrum van Den Haag alwaar het defilé gehouden wordt.
Gezellig en welkom!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:21 schreef Cirilico het volgende:
Ik kom eens een keer kieken hiero. 🕵️♂️
Nope, werken. Nu relaxenquote:
Oh wat leuk. Lijkt me mooi om te zienquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oeh die ziet er heel mooi uit. Succes ermee!
Het is Veteranendag en ik woon in het centrum van Den Haag alwaar het defilé gehouden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |