Ik vermoedde al dat het niet lekker ging. Alvast heel veel sterkte voor nu en vooral voor maandag. Ik hoop dat je redelijk goed nieuws krijgt. En doe maar rustig, we houden je plekje hier wel vrijquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lig al dagen in bed. Anders had ik wel meer gepost.
Dinsdag PET-scan gehad. Maandag nieuwe afspraak, krijg dan uitslag en gaan ze m'n tumor met scalp verwijderen en kijken naar eventuele uitzaaiingen. Nu weer moe. Dus heb straks heel wat terug te kijken.Trusten. En let op elkaar.
Wat een enge tijden voor jequote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lig al dagen in bed. Anders had ik wel meer gepost.
Dinsdag PET-scan gehad. Maandag nieuwe afspraak, krijg dan uitslag en gaan ze m'n tumor met scalp verwijderen en kijken naar eventuele uitzaaiingen. Nu weer moe. Dus heb straks heel wat terug te kijken.Trusten. En let op elkaar.
Hoop dat het gezellig was en @tong80 ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Voor mijn niks op deze avond. Straks theedrinken met mijn moeder en daarna zie ik wel weer hoe de dag loopt
You goquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Werk was weer leuk. Wel erg druk in het buurtcentrum dus ik ben gesloopt. Na een half uur was ik al op en toen moest ik nog anderhalf uur. Maar ik heb hem wel geflikt
Goedemorgen! Dank je wel. Lag al voor half tien in bed, maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:01 schreef praadje het volgende:
[..]
You goGoed hoor, je flikt het toch maar weer. En zo fijn dat je het naar je zin hebt.
Ik om 14:00 uur.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen! Dank je wel. Lag al voor half tien in bed, maar dat maakt niet uit.
Baas boven baasquote:Op zondag 2 juli 2023 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik om 14:00 uur.
Zo F1-Café Ziggo-Sport. De avondetappen NPO1 en daarna Vive le vélo VRT-1
Goedemorgen lieverdquote:
Goedemorgen en veel kijkplezierquote:Op zondag 2 juli 2023 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik om 14:00 uur.
Zo F1-Café Ziggo-Sport. De avondetappen NPO1 en daarna Vive le vélo VRT-1
quote:
Moet ik hem kennen ?quote:
Op de koffie?quote:Op zondag 2 juli 2023 15:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vroeger kwam die weleens bij wegmisbruikers langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |