abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209457387
Ben je heel erg blij? :D
Of wil je juist een knuffel? :*
Vertel hier hoe je je voelt! :Y
pi_209461324
Moe :O
pi_209468399
Als "the sad man, behind blue eyes"...

;(
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_209468809
Niet zo jofel :{
Fake it till you make it...
pi_209468996
:9
  zaterdag 10 juni 2023 @ 21:32:53 #6
399061 kuolema
vermaledijd
pi_209469012
Tevreden over vandaag en dankbaar voor mijn vrienden met wie ik mijn verjaardag heb kunnen vieren.
Maar ook onwijs moe.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_209473214
Na de eerste 2 nachten in ons nieuwe zomerhuisje voel ik mij heerlijk! Vanavond weer gewoon thuis slapen maar dit waren 2 heerlijke nachten!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_209483083
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 21:20 schreef Nijna het volgende:
Niet zo jofel :{
Wat heerst eraan!!
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 19 juni 2023 @ 17:21:14 #9
500413 TomNook
Wil je een extra kamer?
pi_209569715
Het is verschrikkelijk warm hier op kantoor. Over de top benauwde, vochtige lucht.

Mijn opa wordt a.s. woensdag geopereerd met spoed in verband met zijn darmkanker. Overlevingskans 30%. Gisteren de laatste vaderdag met hem gevierd.

Er is niet echt een manier waarme ik er om ga. Het lijkt wel alsof ik in een soort komedie film zit.
Eerst je hypotheek afbetalen!
pi_209572040
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 23:24 schreef Geerd het volgende:

[..]
Wat heerst eraan!!
Waarschijnlijk hormonaal, intussen weer de betere kant op.
Fake it till you make it...
pi_209572102
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef TomNook het volgende:
Het is verschrikkelijk warm hier op kantoor. Over de top benauwde, vochtige lucht.

Mijn opa wordt a.s. woensdag geopereerd met spoed in verband met zijn darmkanker. Overlevingskans 30%. Gisteren de laatste vaderdag met hem gevierd.

Er is niet echt een manier waarme ik er om ga. Het lijkt wel alsof ik in een soort komedie film zit.
Heey en hoe is het met je pa dan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_209572136
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef Nijna het volgende:

[..]
Waarschijnlijk hormonaal, intussen weer de betere kant op.
et endocriene systeem of hormoonstelsel is het orgaansysteem dat toeziet op de hormonale huishouding in het dierlijk organisme.[1] In het menselijk lichaam wordt het hormoonstelsel aangestuurd door de hypofyse, een (klein) deel van de hersenen. De hypofyse geeft bepaalde hormonale organen of klieren een signaal, middels signaalstoffen, genaamd hormonen. De geactiveerde hormoonklieren geven op hun beurt hun hormonen in de bloedbaan af. Via het bloed worden de hormonen getransporteerd naar de doelwitorganen. Afhankelijk van het doelwitorgaan en het type hormoon, heeft het hormoon een zeker effect tot gevolg bij het desbetreffende orgaan. De hormonen die door de klieren worden afgegeven, hebben ook weer een remmend effect op de afgifte van de relevante signaalstoffen door de hypofyse. Hierdoor ontstaat een fysiologisch evenwicht of homeostase. Het endocriene stelsel werkt zo met het zenuwstelsel samen om de activiteit van organen en fysieke systemen te reguleren.[2][3] De hormoonhuishouding speelt een cruciale rol bij onder andere de aansturing van emoties, driften, de stimulering van groei en herstel van spieren en weefsels, seksuele ontwikkeling, regulering van lichaamstemperatuur en het metabolisme.[4][5] Het endocrien systeem wordt bestudeerd door de endocrinologie.
Ik zwaai naar dieren.
pi_209572884
beetje sip, dan weer heppie, dan weer energiek, dan weer moe.
pi_209572934
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef Daashin het volgende:
beetje sip, dan weer heppie, dan weer energiek, dan weer moe.
Oorzaak? Sport je? Werk? Of ben je meer een braddie?
Ik zwaai naar dieren.
pi_209573030
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef Geerd het volgende:

[..]
Oorzaak? Sport je? Werk? Of ben je meer een braddie?
Kom thuis van werk. Dan voel ik mij een beetje aangespannen en alleen. Daarna doe ik wat fysieke oefeningen. Dan chat en lees ik wat vrienden delen. Misschien wat zaakjes regelen of iets kopen. Eventueel een wandeling nog. Dan kijk/lees/speel ik iets tot ik in mijn hooiberg spring.
pi_209573305
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 21:21 schreef Daashin het volgende:

[..]
Kom thuis van werk. Dan voel ik mij een beetje aangespannen en alleen. Daarna doe ik wat fysieke oefeningen. Dan chat en lees ik wat vrienden delen. Misschien wat zaakjes regelen of iets kopen. Eventueel een wandeling nog. Dan kijk/lees/speel ik iets tot ik in mijn hooiberg spring.
Vrienden delen?? Normaal gesproken onderneem je dat met elkaar....halve litersklappen op het terras...of kapot gaan op een halve marathon samen...naar wat foto's kijken, zijn niet je vrienden...

Iets kopen...uitverveling?
Ik zwaai naar dieren.
pi_209573717
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 21:37 schreef Geerd het volgende:

[..]
Vrienden delen?? Normaal gesproken onderneem je dat met elkaar....halve litersklappen op het terras...of kapot gaan op een halve marathon samen...naar wat foto's kijken, zijn niet je vrienden...

Iets kopen...uitverveling?
We doen ook samen iets. Zaterdag naar het strand, dan picknick in het park met meer mensen, dan zien we wel verder. Doorgaands bier filteren voor je deur vind ik triest in vergelijking.

Dingen kopen omdat ik verhuisd ben sinds 2 maanden geleden. Ik ben mijn woning nog vol aan het gooien.
pi_209573841
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:05 schreef Daashin het volgende:

[..]
We doen ook samen iets. Zaterdag naar het strand, dan picknick in het park met meer mensen, dan zien we wel verder. Doorgaands bier filteren voor je deur vind ik triest in vergelijking.

Dingen kopen omdat ik verhuisd ben sinds 2 maanden geleden. Ik ben mijn woning nog vol aan het gooien.
Zonde van je geld...je krijgt straks een vriendin,,en dan zijn die dagjes strand wel voorbij...word je hele huis sws anders in gericht...

Geloof je mij niet....dan spreken we elkaar over 5 jaar wel..
Geloof je mij wel....koop S&P500 aandelen...
Ik zwaai naar dieren.
pi_209574016
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:13 schreef Geerd het volgende:

[..]
Zonde van je geld...je krijgt straks een vriendin,,en dan zijn die dagjes strand wel voorbij...word je hele huis sws anders in gericht...

Geloof je mij niet....dan spreken we elkaar over 5 jaar wel..
Geloof je mij wel....koop S&P500 aandelen...
Tot over 5 jaar Geerd.
  maandag 19 juni 2023 @ 22:33:45 #20
500413 TomNook
Wil je een extra kamer?
pi_209574123
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 20:18 schreef Geerd het volgende:

[..]
Heey en hoe is het met je pa dan?
Ik geloof niet dat het heel goed gaat. Volgens mij gebruiken we beiden cannabis om het verdriet te kunnen handelen.
pi_209574156
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:24 schreef Daashin het volgende:

[..]
Tot over 5 jaar Geerd.
Wat een negatiefietijd man ...hoe schrijf je dat..

Je hebt toch wel iets wat je leuk vind...je werkt dus sws geld..

Techniek? Motor auto?
Lego?
Sport.....
Je moet zelf ook wel willen hey..het leven is veel te kort om depri te zijn...
Ga naar buiten...het is bijna langste dag van het jaar...het wordt niet echt donker...

Pak een rugzak, ga wandelen waar het eigenlijk niet mag....gooi een handdoek neer en pitten..
Het leven is er....24/7 je moet er zelf wat mee doen...
Ik zwaai naar dieren.
pi_209574174
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:33 schreef TomNook het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat het heel goed gaat. Volgens mij gebruiken we beiden cannabis om het verdriet te kunnen handelen.
Ja maar...leven gaat ook door he...hoe denk je dat anderen het doen..
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 19 juni 2023 @ 23:55:36 #23
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_209574800
Gaat hier wel lekker. Heb kantoorbaan maar soms help ik een boer op het land en heb vandaag mogen asperges steken. Daardoor een enorme blaar op mijn rechter handpalm veroorzaakt. Nu moe maar voldaan en morgen asperges eten.
To BG or not to BG!
  dinsdag 20 juni 2023 @ 00:01:44 #24
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_209574833
Gaat goed met mij, master recentelijk afgerond en verhuisd naar Rotterdam waar ik nu 3 dagen een kamer heb in een groot herenhuis met (naar wat ik nu zie) twee toffe huisgenoten.

Ook begonnen met een nieuwe baan gisteren (maandag) en de eerste voortekenen zijn goed!

Kortom: Veel nieuwe dingen maar alles lijkt op zijn pootjes terecht te komen :)
  dinsdag 20 juni 2023 @ 13:11:11 #25
500413 TomNook
Wil je een extra kamer?
pi_209578433
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:38 schreef Geerd het volgende:

[..]
Ja maar...leven gaat ook door he...hoe denk je dat anderen het doen..
Niet veel anders dan ons, schat ik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')