Heey en hoe is het met je pa dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef TomNook het volgende:
Het is verschrikkelijk warm hier op kantoor. Over de top benauwde, vochtige lucht.
Mijn opa wordt a.s. woensdag geopereerd met spoed in verband met zijn darmkanker. Overlevingskans 30%. Gisteren de laatste vaderdag met hem gevierd.
Er is niet echt een manier waarme ik er om ga. Het lijkt wel alsof ik in een soort komedie film zit.
et endocriene systeem of hormoonstelsel is het orgaansysteem dat toeziet op de hormonale huishouding in het dierlijk organisme.[1] In het menselijk lichaam wordt het hormoonstelsel aangestuurd door de hypofyse, een (klein) deel van de hersenen. De hypofyse geeft bepaalde hormonale organen of klieren een signaal, middels signaalstoffen, genaamd hormonen. De geactiveerde hormoonklieren geven op hun beurt hun hormonen in de bloedbaan af. Via het bloed worden de hormonen getransporteerd naar de doelwitorganen. Afhankelijk van het doelwitorgaan en het type hormoon, heeft het hormoon een zeker effect tot gevolg bij het desbetreffende orgaan. De hormonen die door de klieren worden afgegeven, hebben ook weer een remmend effect op de afgifte van de relevante signaalstoffen door de hypofyse. Hierdoor ontstaat een fysiologisch evenwicht of homeostase. Het endocriene stelsel werkt zo met het zenuwstelsel samen om de activiteit van organen en fysieke systemen te reguleren.[2][3] De hormoonhuishouding speelt een cruciale rol bij onder andere de aansturing van emoties, driften, de stimulering van groei en herstel van spieren en weefsels, seksuele ontwikkeling, regulering van lichaamstemperatuur en het metabolisme.[4][5] Het endocrien systeem wordt bestudeerd door de endocrinologie.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hormonaal, intussen weer de betere kant op.
Oorzaak? Sport je? Werk? Of ben je meer een braddie?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef Daashin het volgende:
beetje sip, dan weer heppie, dan weer energiek, dan weer moe.
Kom thuis van werk. Dan voel ik mij een beetje aangespannen en alleen. Daarna doe ik wat fysieke oefeningen. Dan chat en lees ik wat vrienden delen. Misschien wat zaakjes regelen of iets kopen. Eventueel een wandeling nog. Dan kijk/lees/speel ik iets tot ik in mijn hooiberg spring.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oorzaak? Sport je? Werk? Of ben je meer een braddie?
Vrienden delen?? Normaal gesproken onderneem je dat met elkaar....halve litersklappen op het terras...of kapot gaan op een halve marathon samen...naar wat foto's kijken, zijn niet je vrienden...quote:Op maandag 19 juni 2023 21:21 schreef Daashin het volgende:
[..]
Kom thuis van werk. Dan voel ik mij een beetje aangespannen en alleen. Daarna doe ik wat fysieke oefeningen. Dan chat en lees ik wat vrienden delen. Misschien wat zaakjes regelen of iets kopen. Eventueel een wandeling nog. Dan kijk/lees/speel ik iets tot ik in mijn hooiberg spring.
We doen ook samen iets. Zaterdag naar het strand, dan picknick in het park met meer mensen, dan zien we wel verder. Doorgaands bier filteren voor je deur vind ik triest in vergelijking.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vrienden delen?? Normaal gesproken onderneem je dat met elkaar....halve litersklappen op het terras...of kapot gaan op een halve marathon samen...naar wat foto's kijken, zijn niet je vrienden...
Iets kopen...uitverveling?
Zonde van je geld...je krijgt straks een vriendin,,en dan zijn die dagjes strand wel voorbij...word je hele huis sws anders in gericht...quote:Op maandag 19 juni 2023 22:05 schreef Daashin het volgende:
[..]
We doen ook samen iets. Zaterdag naar het strand, dan picknick in het park met meer mensen, dan zien we wel verder. Doorgaands bier filteren voor je deur vind ik triest in vergelijking.
Dingen kopen omdat ik verhuisd ben sinds 2 maanden geleden. Ik ben mijn woning nog vol aan het gooien.
Tot over 5 jaar Geerd.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zonde van je geld...je krijgt straks een vriendin,,en dan zijn die dagjes strand wel voorbij...word je hele huis sws anders in gericht...
Geloof je mij niet....dan spreken we elkaar over 5 jaar wel..
Geloof je mij wel....koop S&P500 aandelen...
Ik geloof niet dat het heel goed gaat. Volgens mij gebruiken we beiden cannabis om het verdriet te kunnen handelen.quote:
Wat een negatiefietijd man ...hoe schrijf je dat..quote:
Ja maar...leven gaat ook door he...hoe denk je dat anderen het doen..quote:Op maandag 19 juni 2023 22:33 schreef TomNook het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het heel goed gaat. Volgens mij gebruiken we beiden cannabis om het verdriet te kunnen handelen.
Niet veel anders dan ons, schat ikquote:Op maandag 19 juni 2023 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja maar...leven gaat ook door he...hoe denk je dat anderen het doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |