De muziek van Stand by me op de achtergrond in het filmpje.quote:
Zo'n klein k*tbeestje maakt idd veel meer slachtoffers dan een haaiquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er gaan meer mensen dood door muggen
Ik had het geluid uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De muziek van Stand by me op de achtergrond in het filmpje.
De mug is ook het meest dodelijke dier op de wereld.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo'n klein k*tbeestje maakt idd veel meer slachtoffers dan een haai
quote:Niet de leeuw of de gifslang, maar de mug is voor de mens het dodelijkste dier op aarde. Indirect is de mug verantwoordelijk voor ongeveer twee miljoen doden per jaar. Het gevaar berust op een ruim arsenaal aan ziekteverwekkers dat door muggen kan worden overgedragen. De bloedparasiet die malaria veroorzaakt is hiervan de bekendste. Daarnaast kunnen muggen vele virussen overbrengen zoals het gelekoorts-, dengue-, zika- en chikungunyavirus.
Er zijn ook honderd miljoen x meer muggenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er gaan meer mensen dood door muggen
Malaria idd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mug is ook het meest dodelijke dier op de wereld.
De mens is toch veel dodelijker?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mug is ook het meest dodelijke dier op de wereld.
[..]
Ratten...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
Hond staat ook wel hoog maar dat is de schuld van de mens zelf
Die tijd zijn we voorbijquote:
Het blijven beesten...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dit is geen uitnodiging om te zwemmen. Die verzuipt je ter plekke. Zo schattig zijn ze niet
Zijn wij ookquote:
Ik word gewoon wat pissig al een mens aangevallen is door een wild dier en dan het dier de pispaal is.quote:
Waarom was die doos uitgestapt?!quote:
Ruzie met hubs Ze heeft het overleefd haar moeder nietquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ruzie met hubs Ze heeft het overleefd haar moeder niet
Die haai had daar verder geen idee van idd. Het is een roofdier.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word gewoon wat pissig al een mens aangevallen is door een wild dier en dan het dier de pispaal is.
Bokito is aan ouderdom overleden. Onderschat apen niet, ik snap niet dat mensen dat zo leuk vinden. Agressieve kut beestenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Die haai had daar verder geen idee van idd. Het is een roofdier.
Die wist ook niet beter.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Bokito is aan ouderdom overleden. Onderschat apen niet, ik snap niet dat mensen dat zo leuk vinden. Agressieve kut beesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |