Voor het idee. Denk niet dat ze het ding gaan gebruikenquote:
Zo'n stinkende Dixie is natuurlijk wel onmisbaar voor het ultieme festival gevoelquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het idee. Denk niet dat ze het ding gaan gebruiken
Het was ook meer een grapje volgens mij
Dat kwartje wilde maar niet vallenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:04 schreef pingu66 het volgende:
Sas moet Haagse hopjes beschrijven
Snoepje uit de stad waar Wendy vandaan komt ? Bern: huh
Sas niet Scheveningen maar...?
Bern: ???
Sas oh oh ( den haag, mooie stad..)
Bern oh oh Cherso?![]()
Babette als de opvolger van Olga Commandeurquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:05 schreef mangalie het volgende:
Jappie: vindt dit wel iets voor jou Babette..Goedemorgen Nederland
Jaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette als de opvolger van Olga Commandeur
En Haagse hopjes zijn snoepjesquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haagse hapjes dat is toch vla? Dacht Bern echt af en toe....
Hopjesvla bestaat wel..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haagse hapjes dat is toch vla? Dacht Bern.echt af en toe....
Zo krijg je dus spraakverwarringquote:
Ik heb net ook even de agenda gecheckt, snap niet waarom ze nu al aan het opbouwen zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:10 schreef engine het volgende:
Even in de agenda gekeken. Die poolparty is pas over een week
Ik had gehoopt morgen of zondag. Maar dat bouwen is vaak wel vermakelijk om te kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net ook even de agenda gecheckt, snap niet waarom ze nu al aan het opbouwen zijn
Finetunen enzo gewoon op tijd beginnenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:10 schreef engine het volgende:
Even in de agenda gekeken. Die poolparty is pas over een week
Ja dat zei Sas al maar zij dacht dat het dropjes waren en Nern dacht dat het vla is.quote:
maar dat bestaat wel, hopjesvlaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat zei Sas al maar zij dacht dat het dropjes waren en Nern dacht dat het vla is.
Hopjes vla.
Jaaaaaaa Bern, vla die smaakt naar de snoepjes Haagse hapjes., pannenkoek
Dan geen zon meer?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Finetunen enzo gewoon op tijd beginnen
Dat is ook leuk om te zien, omdat ze weinig omhanden hebben nemen ze het heel serieus.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had gehoopt morgen of zondag. Maar dat bouwen is vaak wel vermakelijk om te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |