Grenzen dicht!quote:Op maandag 12 juni 2023 10:05 schreef INViCTuS het volgende:
Na het weekend wellicht weer heter.
[ twitter ]
Zowel het Rijnbasin als het Maasbasin zijn helemaal droog volgens al die kaartjes, dat kan zelfs na al die regen nog wel gezeik gaan geven...quote:
Alles tegen elkaar open vanavond, genotquote:Op maandag 12 juni 2023 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Buienradar verwacht een koude zeebries voor het westen (echt alleen direct aan de kust) vanavond.
Waar kan ik tekenen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan sowieso wel. Vannacht was de warmste nachtquote:Op maandag 12 juni 2023 10:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Alles tegen elkaar open vanavond, genot
Zag van de week een filmpje. Die er naast staan doen niks. Zijn medics aanwezig met brancard, die hebben diegene vast later geholpen.quote:
Dat kan iedereen die zichzelf opsluit in een aircoruimte niet zeggen, wij hebben straks een voordeelquote:
Doorwaaigenotquote:Op maandag 12 juni 2023 10:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Alles tegen elkaar open vanavond, genot
Lijkt mij wel leuk als dit overdag weer eens gebeurd. Inclusief zeedamp. Dan zitten alle strandgangers in de kouquote:Op maandag 12 juni 2023 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Buienradar verwacht een koude zeebries voor het westen (echt alleen direct aan de kust) vanavond.
Waar kan ik tekenen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterker nog, het gebeurde met die 40 graden toen. Hier om 15.00 ging het toen in rap tempo ineens terug naar 21 graden en mist.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk als dit overdag weer eens gebeurd. Inclusief zeedamp. Dan zitten alle strandgangers in de kou
Kan mij nog herinneren dat dit een paar jaar geleden het geval was. Dik boven de 25 graden in het binnenland en aan de kust een graad of 18
Valt wel mee. Gewoon niet op een hele lage temperatuur instellen. Hij slaat hier aan als het boven de 19,5 is en dat is prima te doen.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan iedereen die zichzelf opsluit in een aircoruimte niet zeggen, wij hebben straks een voordeel
Oohja!!! Toen was ik nog jaloers op jouquote:Op maandag 12 juni 2023 12:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Sterker nog, het gebeurde met die 40 graden toen. Hier om 15.00 ging het toen in rap tempo ineens terug naar 21 graden en mist.
Je AC slaat al aan boven de 19.5c??quote:Op maandag 12 juni 2023 12:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon niet op een hele lage temperatuur instellen. Hij slaat hier aan als het boven de 19,5 is en dat is prima te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |