Nee, er zijn gewoon nog maar 15 mensen…quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:28 schreef xsaskiax het volgende:
Zouden ze de opdracht hebben gekregen om het voor 'achter' makkelijker te maken om iedereen in 1 shot in beeld te krijgen??? 8 man aan het kaarten..... een paar in het kantoor/keuken..... gaat lekker zo (ook zo gevarieerd, heel fijn om naar te kijken)
Ik gok op Tiano.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Wie is Sietze, of Sietske? Jappie ziet iets, roept 'Hey Sietze' en meteen z'n mic stil terwijl hij op staat en door praat. Direct daarna wil ie op kantoor even heel snel een mailtje sturen (of heb ik een nieuwe bijnaam gemist?).
Filmpje: https://streamable.com/5qfydn
Het moet klassiek voorstellenquote:
Prima lijf. Minder flatteuze kleding.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat ziet die Janet er uit.....
[ afbeelding ]
Brrrrr
Deze snap ik wel.Kippenvel.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:42 schreef woxxel het volgende:
Babette doe zelf iets anders aan.
Coltruitje met dit weer.
Gisteren had ze ook al een zwarte hoodie aan.
Wat was Marciano op dat moment aan het doen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Wie is Sietze, of Sietske? Jappie ziet iets, roept 'Hey Sietze' en meteen z'n mic stil terwijl hij op staat en door praat. Direct daarna wil ie op kantoor even heel snel een mailtje sturen (of heb ik een nieuwe bijnaam gemist?).
Filmpje: https://streamable.com/5qfydn
Eieren blazen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat was Marciano op dat moment aan het doen?
Ziet er toch ook niet uit.. heeft ze ook helemaal niet nodig want Wendy heeft zelf al hele volle lange wimpers.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wendy doe die lelijke wimpers af, je lijkt droopy wel met die hang ogen
Ik meen klaverjassen, maar dat kon toen ook net afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat was Marciano op dat moment aan het doen?
Ah oké.. ik dacht dat hij met de iPad bezig was en dat Jasper misschien Wietze zei als in DJ van 538.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik meen klaverjassen, maar dat kon toen ook net afgelopen zijn.
Ik vond eigenlijk dat Eric er heel normaal op reageerde, dat hij het al wist en haar tampon had gevonden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
Moest vannacht wel lachen om de streams met Eric en Mirthe. Hoe ongemakkelijk kunnen mensen zijnen dan Mirthe weer met te vertellen dat ze ongesteld is.. waarom? En dan ook nog tegen een Eric
zegt hij ook nog dat hij dat had gemerkt want ze had haar tampon laten liggen en heeft hij nog aan haar gegeven
![]()
Ik vraag me dan weer af of hij dezelfde gedachten had als Charles toen.. ik zou je tampon willen zijn
Waarom kan dat weekdier niet gewoon in een stoel gaan zitten. Ik vind het zo vies altijd.. zij draagt een string dus dat betekend dat ze letterlijk met haar vies poepgat op te tafel zit.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:58 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë wil een badpak bestellen (ze zit nog steeds met haar zuignap op het bureau bij Moraima)..... zal ik roze of blauw nemen??? Het is een slechte kwaliteit...... maar ja.... om te proberen..... zegt Zoë (geld zat joh, als het niets is koop je gewoon een ander......pfffff)
Deed hij ook.. en was ook zeker netjes hoe hij het heeft opgelostquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat Eric er heel normaal op reageerde, dat hij het al wist en haar tampon had gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |