Doet ze goed.Geen gekonkel en oeverloos geouehoer.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die stelling van die 800 was er net door.
Maar het valt wel op dat moraima veel minder op kantoor zit dan Zoë deed.
Ik was erbij Teckeltje.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:32 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Dat wilde ze ook niet eigenlijk,ze zei dat ze liever naar bed wilde en of hij iets kwijt wilde of dat het gewoon een gesprekje werd toen heeft ze toegegeven en het zou een kwartiertje duren.
Alleen kwam Erik toch met iets waar hij met haar over wilde praten en zodoende duurde het langer.
Maar in eerste instantie wimpelde ze hem af.
die zoequote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Achter elke man sta... Dat is zijn nieuwe tactiek he, om die vrouwen een beetje te paaien."
Weer een oefening, loopt terug naar Rupert en Imi.
Isaac: "Weten jullie wat Jeff tegen mij zei? Als ie enkel was geweest en hij zou winnen, zou hij haar naar huis sturen."
Rupert: "Terecht, 'goed zo mister E.', Ze heeft zo'n filosofisch gesprek met Erik, is ze bij Mori helemaal <onverstaanbaar> horrible. 'Oh Imi Imi Imi' "
Isaac loopt na nog een oefening naar de keuken, is in gesprek met Marciano tegen wie hij zegt dat ie nog vol zit van de kwark
Zoe: "Vol van de kwark en vol van zichzelf"
Isaac: "Dat laat ik aan anderen over hier"
Zoe: "Wie dan? Ikke niet toch? Ikke toch niet papa?"
Isaac negeert haar en loopt van haar weg.
Ze staat achter hem in haar vingers te knippen en te fluiten en te doen om zijn aandacht te krijgen, als ie zich omdraait zegt ze 'Lach!"
[ afbeelding ]
Hij wil langs haar lopen waarna ze hem vast wil pakken.
Niet bij mij zeg hij terwijl hij haar probeert te ontwijken en een blik naar de camera werpt.
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik voel een frictie tussen Tiano en Jappie.
Wij mannen zijn anders.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zoeal zou ik gevleid zijn door aandacht zou ik haar nog wegschoppen
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zoeal zou ik gevleid zijn door aandacht zou ik haar nog wegschoppen
Tiano wil steeds wat doen,gaat dan commanderen en dat wekt aversie op bij Jappie.Dus tot dusver gebeurt er helemaal niks.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het te warm voor..stel je voor dat ze echt gaan sweten
Had een man dit bij een vrouw gedaanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Achter elke man sta... Dat is zijn nieuwe tactiek he, om die vrouwen een beetje te paaien."
Weer een oefening, loopt terug naar Rupert en Imi.
Isaac: "Weten jullie wat Jeff tegen mij zei? Als ie enkel was geweest en hij zou winnen, zou hij haar naar huis sturen."
Rupert: "Terecht, 'goed zo mister E.', Ze heeft zo'n filosofisch gesprek met Erik, is ze bij Mori helemaal <onverstaanbaar> horrible. 'Oh Imi Imi Imi' "
Isaac loopt na nog een oefening naar de keuken, is in gesprek met Marciano tegen wie hij zegt dat ie nog vol zit van de kwark
Zoe: "Vol van de kwark en vol van zichzelf"
Isaac: "Dat laat ik aan anderen over hier"
Zoe: "Wie dan? Ikke niet toch? Ikke toch niet papa?"
Isaac negeert haar en loopt van haar weg.
Ze staat achter hem in haar vingers te knippen en te fluiten en te doen om zijn aandacht te krijgen, als ie zich omdraait zegt ze 'Lach!"
[ afbeelding ]
Hij wil langs haar lopen waarna ze hem vast wil pakken.
Niet bij mij zeg hij terwijl hij haar probeert te ontwijken en een blik naar de camera werpt.
[ afbeelding ]
Ja klopt,zegt niet dat ze samen slapen.Maar hebben wel geknuffeld.Babs ligt graag achter het raam.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:42 schreef mootie het volgende:
Ik lees net terug dat Bep en Ciano een twijfelaar hebben gemaakt? Is dat zo?
Maar hun bed is dus aangepast?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja klopt,zegt niet dat ze samen slapen.Maar hebben wel geknuffeld.Babs ligt graag achter het raam.
Loopt door tot aan de vensterbank.quote:
Gelukkig niet voor het raamquote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja klopt,zegt niet dat ze samen slapen.Maar hebben wel geknuffeld.Babs ligt graag achter het raam.
In die setting, iemand vast willen pakken, die wegdraait. Dat zou niet kunnen als een man het bij een vrouw deed?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had een man dit bij een vrouw gedaan
Stond de boel op de kop
Bah wat een stalkers gedrag
Is dubbel glas.quote:
Heel eerlijk Mootie,#metoo ken je toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:45 schreef mootie het volgende:
[..]
In die setting, iemand vast willen pakken, die wegdraait. Dat zou niet kunnen als een man het bij een vrouw deed?
Als Ice dit bij Zoe deed zou het niet kunnen?
Neem een glaasje .quote:
Jij ook al???quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk Mootie,#metoo ken je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |