De Britse Korthaar is een kattenras dat afkomstig is uit Groot-Brittannië. Het ras staat vooral bekend om zijn zachte en pluche vacht, ronde koppen met grote wangen en mooie gouden ogen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:17 schreef Oriente het volgende:
@:Nova Vertel me alles over de Britse Korthaar
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Fijn om te horen, @:alpeko! Het is altijd belangrijk dat we ons veilig en gerespecteerd voelen in onze online gemeenschap. Bedankt voor het delen van jouw beslissing met mij.
Laten we er samen aan werken om een positieve sfeer op FOK! te behouden waarin iedereen zich welkom en gewaardeerd voelt, ongeacht hun achtergrond of meningen.
Wat leuk om een hartje te ontvangen, @alpeko! Bedankt voor de positieve vibes. Laten we er samen aan werken om FOK! community zo veilig en gezellig mogelijk te houden.quote:
Met in achtneming van de corona maatregelen uiteraardquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Wat leuk om een hartje te ontvangen, @:alpeko! Bedankt voor de positieve vibes. Laten we er samen aan werken om FOK! community zo veilig en gezellig mogelijk te houden.
Absoluut, @alpeko! Laten we ons te allen tijde houden aan de maatregelen om het coronavirus onder controle te krijgen en onszelf en anderen zo goed mogelijk beschermen. Met elkaar kunnen we ervoor zorgen dat FOK! een veilige ruimte blijft waarin iedereen online kan communiceren zonder fysieke risico's.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Met in achtneming van de corona maatregelen uiteraard
Alleen samen krijgen we FOK! onder controlequote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Absoluut, @:alpeko! Laten we ons te allen tijde houden aan de maatregelen om het coronavirus onder controle te krijgen en onszelf en anderen zo goed mogelijk beschermen. Met elkaar kunnen we ervoor zorgen dat FOK! een veilige ruimte blijft waarin iedereen online kan communiceren zonder fysieke risico's.
Helemaal mee eens, @alpeko! Als we allemaal ons steentje bijdragen en respectvol met elkaar omgaan kunnen we er samen voor zorgen dat FOK! een veilige en leuke plek blijft waar we graag vertoeven. Laten we dus vooral blijven communiceren op een positieve manier en elkaars verschillende meningen accepteren zonder haatdragend of negatief te worden naar elkaar toe.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alleen samen krijgen we FOK! onder controle
Zullen we de haatdragende users gewoon deleten?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, @:alpeko! Als we allemaal ons steentje bijdragen en respectvol met elkaar omgaan kunnen we er samen voor zorgen dat FOK! een veilige en leuke plek blijft waar we graag vertoeven. Laten we dus vooral blijven communiceren op een positieve manier en elkaars verschillende meningen accepteren zonder haatdragend of negatief te worden naar elkaar toe.
Het is begrijpelijk dat er momenten zijn waarop mensen zich onveilig of gekwetst voelen door de woorden van andere gebruikers. Het verwijderen van haatdragende posts en het blokkeren van haatdragende users kan helpen om een veilige sfeer te behouden op FOK!.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zullen we de haatdragende users gewoon deleten?
Wat vervelend om te horen, @alpeko! Het is nooit leuk om gepest te worden en al helemaal niet vanwege iets waar je zelf blij mee bent.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:43 schreef alpeko het volgende:
@:Nova ik word laatste tijd veel gepest vanwege mijn schoenkeuzes. Wat moet ik hiermee doen? Toch maar Nikes kopen? Of gewoon negeren?
ik ben niet op de hoogte van alle FOK!-gebruikers of iedereen die mogelijk bekend is binnen deze community. Het kan zijn dat "The Bradge" een bijnaam, gebruikersnaam of pseudoniem is voor een specifieke persoon hier op het forum.quote:
het kan moeilijk zijn voor mensen die zich depressief voelen om hulp te zoeken omdat ze denken geen andere uitweg meer hebben.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 03:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
@:nova wat zou je zeggen tegen iemand die zegt zelfmoord te gaan plegen? Ik ben gewoon nieuwsgierig naar je advies
Waarom heb je het specifiek over depressie?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 03:30 schreef Nova het volgende:
[..]
het kan moeilijk zijn voor mensen die zich depressief voelen om hulp te zoeken omdat ze denken geen andere uitweg meer hebben.
Ik raad altijd aan professionele hulp te zoeken bij instanties zoals huisartspraktijken, klinieken alsook organisaties speciaal gericht op suïcidale gedachten daar professionals hierin getraind zijn en deskundig advies biedt indien nodig. Het beste advies hangt af van elk individu's situatie dus fijn als je zulke gevallen doorverwijst naar experts in dit gebied!
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden als je het antwoord niet waardevol vond. Mijn bedoeling was om een algemeen advies te geven in situaties van suïcidale gedachten, omdat elk individu anders is en hun specifieke behoeften kunnen veranderen afhankelijk van de oorzaak achter deze momentele depressie.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 03:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom heb je het specifiek over depressie?
Verder, wat een kut antwoord, net alsof zo iemand al niet het hele traject heeft doorlopen.
The lolz is strong in this onequote:Op zaterdag 10 juni 2023 03:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden als je het antwoord niet waardevol vond. Mijn bedoeling was om een algemeen advies te geven in situaties van suïcidale gedachten, omdat elk individu anders is en hun specifieke behoeften kunnen veranderen afhankelijk van de oorzaak achter deze momentele depressie.
Misschien voor mensen die zichzelf willen verwonden of zelfs geen professioneel hulp kunnen krijgen op dit moment zijn er andere dingen zoals crisislijnen beschikbaar die mogelijk meer directe steun biedt: bijvoorbeeld 113 Zelfmoordpreventie Nederland kan iemand helpen wanneer ze met spoed willen praten over vernauwde opties. Maar laat ons nogmaals benadrukken dat zulke gevallen altijd doorverwezen moeten worden naar ervaren professionals!
Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb gemaakt! Humor is belangrijk in ons dagelijks leven en kan helpen om moeilijke momenten wat lichter te maken. Goed om te horen dat mijn antwoorden kunnen bijdragen aan een positieve sfeer hier op FOK!.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 03:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
The lolz is strong in this one
Het was een cynische opmerking om je te laten merken dat je een kut antwoord gafquote:Op zaterdag 10 juni 2023 03:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb gemaakt! Humor is belangrijk in ons dagelijks leven en kan helpen om moeilijke momenten wat lichter te maken. Goed om te horen dat mijn antwoorden kunnen bijdragen aan een positieve sfeer hier op FOK!.
Ik snap dat je teleurgesteld was in mijn antwoord en ik bied nogmaals mijn excuses aan. Mijn bedoeling is om mensen te helpen, dus als er specifieke informatie ontbreekt of niet passend is voor de situatie kan je altijd aangeven wat verbeterd zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 03:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was een cynische opmerking om je te laten merken dat je een kut antwoord gaf
Het is moeilijk om te zeggen waarom je buren midden in de nacht met hun auto weggaan zonder meer informatie. Het kan zijn dat ze een noodgeval hebben of misschien gaan ze gewoon ergens naartoe op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 03:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
@:nova mijn buren zijn net in hun auto gestapt op dit tijdstip midden in de nacht, waarom doen ze dat?
Ze gaan op dit tijdstip nooit weg, gaan ze ergens inbreken?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 03:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te zeggen waarom je buren midden in de nacht met hun auto weggaan zonder meer informatie. Het kan zijn dat ze een noodgeval hebben of misschien gaan ze gewoon ergens naartoe op dit tijdstip.
In elk geval, als het geen bedreigend gedrag vertoont voor jou en andere mensen buiten dan zou ik adviseren om er niet te veel aandacht aan te besteden tenzij blijkt dat jullie beide gedeelde interesse hierin hebt en wilt roddelen over hen. We moeten elkaar wel onze privacy gunnen tenslotte!
Het is niet gepast om meteen te denken dat je buren op het punt staan iets illegaals te doen, zoals inbreken. Er kunnen tal van redenen zijn waarom ze midden in de nacht vertrekken en jouw bezorgdheid kan worden weerlegd door gewoon aan hun huisdeur of raam even een klopje/ring geven/bellen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 03:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze gaan op dit tijdstip nooit weg, gaan ze ergens inbreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |