Tja, mag ik haar daar ook niet echt een ster in vinden..... die jurk laatst... te wijd aan de bovenkant, slordig afgewerkt... alles weer snel snel gedaan ala Janetquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze durft dat niet te bestellen want wat als het niet past.
Wat is er mis met even meten ze kan ook haar eigen kleding maken
Alles beter als wat ze nu draagt.. en je kent je maat toch wel? Zal heus wel passen en zo niet dan kan ze het altijd nog iets verstellen.. Janet kan toch alles met die naaimachinequote:Op donderdag 8 juni 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoedan? Een. Beha moet je passen en je kan het daar niet terug sturen
Of het interesseert haar gewoon nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles beter als wat ze nu draagt.. en je kent je maat toch wel? Zal heus wel passen en zo niet dan kan ze het altijd nog iets verstellen.. Janet kan toch alles met die naaimachine
Er zitten daar vrouwen met allerlei maten bh's denk ik zomaar.... passen en dan zo je juiste maat vinden lijkt me niet zo'n probleemquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles beter als wat ze nu draagt.. en je kent je maat toch wel? Zal heus wel passen en zo niet dan kan ze het altijd nog iets verstellen.. Janet kan toch alles met die naaimachine
Misschien vindt zij het wel prima zo. Dat jij het niet mooi vindt is een tweede. Niet iedereen wil haar borsten tot haar nek opgebonden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kan dat toch gewoon zelf opmeten. Op Zalando staat wel een schema qua cup maat en lengte van de bandjes)quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoedan? Een. Beha moet je passen en je kan het daar niet terug sturen
Ze riep maanden geleden al dat ze nieuwe bh’s moest hebben omdat die niets meer deden. Dat werd toen ook nog door meerdere bevestigd. Ze zei dat als er weer eens zakgeld kwam ze dat als eerste zou kopen. Snap dat dan niet want dan zou er alles een stuk beter uitzien.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Of het interesseert haar gewoon niet echt.
Als zij zich er prettig bij voelt, zal ze niet echt de drang hebben om een andere bh te kopen.
Ze vindt het niet prima maar durft het risico niet aan na zoveel afvallen heeft ze een andere maat. Meten is weten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Misschien vindt zij het wel prima zo. Dat jij het niet mooi vindt is een tweede. Niet iedereen wil haar borsten tot haar nek opgebonden.
Ik denk dat ze dicht in de buurt van Zoë haar maat komt.. de rest hebben wel kleinere borsten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er zitten daar vrouwen met allerlei maten bh's denk ik zomaar.... passen en dan zo je juiste maat vinden lijkt me niet zo'n probleem
Laat haar dan meteen die cowboy laarzen weg doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze riep maanden geleden al dat ze nieuwe bh’s moest hebben omdat die niets meer deden. Dat werd toen ook nog door meerdere bevestigd. Ze zei dat als er weer eens zakgeld kwam ze dat als eerste zou kopen. Snap dat dan niet want dan zou er alles een stuk beter uitzien.
Dat is de nieuwe boks manager van de bro’s..quote:
Dan is het blijkbaar geen prio voor haar. Prima toch?quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze vindt het niet prima maar durft het risico niet aan na zoveel afvallen heeft ze een andere maat. Meten is weten.
Ik denk dat ze gewoon de maat kan gebruiken van haar eigen bh’s. Ze zal die maat echt nog wel hebben alleen die zijn inmiddels helemaal uitgerekt.. de elasticiteit doet niets meer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je kan dat toch gewoon zelf opmeten. Op Zalando staat wel een schema qua cup maat en lengte van de bandjes)
Ik pas nooit een bh.
Ook niet na gewichts / omvang verlies.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat haar dan meteen die cowboy laarzen weg doen
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat haar dan meteen die cowboy laarzen weg doen
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe boks manager van de bro’s..
Ze gaat telkens op rood staan bij geld uit de prijzen pot. En ze heeft niets nodig,maar welbtelkens zeuren dat ze geen goede bh meer heeft.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar geen prio voor haar. Prima toch?
Met die haar nu lijkt ze een beetje op die manager die je vaak op tv zag van die bekende boksersquote:
Dus???? Nu is ze verplicht om een nieuwe bh te kopen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze gaat telkens op rood staan bij geld uit de prijzen pot. En ze heeft niets nodig,maar welbtelkens zeuren dat ze geen goede bh meer heeft.
Dat is blijkbaar ernstiger dan een geitje om zeep helpen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:12 schreef Alocanda het volgende:
Misschien moet er een speciaal topic komen over hoe vies Erik is want het blijft in herhaling op herhaling op herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |